Se on kyllä totta, ettei meidän välillä ole koskaan mitään tapahtunut.

Anonyymi

Laitetaan kategoriaan yksipuolinen ihastuminen ja jatkan elämää. Se hyvä puoli tässä palstassa on, että jotkut kirjoitukset avaavat silmät todellisuudelle.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Riippuu siitä minkä laskee tapahtumaksi. Musta meille on tapahtunut paljonkin. Pinnan alla kytee.. mutta miehelle mä puhun, en tiedä kumpi oot.

• Anonyymi

Annas ku arvaan. Oot ihastunut jossain ku katto vähän silmiin ja työpaikalla vähän jutteli ihkua. YSTÄVÄLLISYYS ei ole ihastumista.

• Anonyymi

En ole aloittaja, mutta mun silmiin kattelu ja ystävällisyys yhtä miestä kohtaan oli TODELLAKIN IHASTUMISTA. Ja hän sen tietää kyllä ellei ihan saapas ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta mun silmiin kattelu ja ystävällisyys yhtä miestä kohtaan oli TODELLAKIN IHASTUMISTA. Ja hän sen tietää kyllä ellei ihan saapas ole.

Tuolla logiikalla jokainen nainen joka katsoo mua silmiin ja hymyilee on ihastunut minuun. Mä taidan olla aika gigolo. Sillä niin jokainen nainen tekee. Ehkä mä sit oon niin komea että naisten pöksyt kastuu mua tsiigaillen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla logiikalla jokainen nainen joka katsoo mua silmiin ja hymyilee on ihastunut minuun. Mä taidan olla aika gigolo. Sillä niin jokainen nainen tekee. Ehkä mä sit oon niin komea että naisten pöksyt kastuu mua tsiigaillen.

Vähän tilannetajua ja elekielen tulkintaa niin etköhän säkin erota kuka on ihastunut ja kuka ei. Elekielen tulkinta vaatii harjoitusta ja tunneälyä. Tsemppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnolla ihastunut ei välttämättä hymyile juurikaan. Saattaa vaikuttaa jäykemmältä ja tylymmältä kuin tarpeen siinä tilanteessa. Ehkä välttelee katsekontaktia, mutta kun saa sen ei päästä irti. Ihastunut ei aina toimi loogisesti.
        Sama ei-aloittaja edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnolla ihastunut ei välttämättä hymyile juurikaan. Saattaa vaikuttaa jäykemmältä ja tylymmältä kuin tarpeen siinä tilanteessa. Ehkä välttelee katsekontaktia, mutta kun saa sen ei päästä irti. Ihastunut ei aina toimi loogisesti.
        Sama ei-aloittaja edelleen.

Tai sitten niin, että välillä hymyilee ja flirttailee ja välillä totista jäykistelyä. Johtuu siitä, että rohkeuden puuskassa toisinaan uskaltaa hymyillä ja sitten toisinaan taas panikoi, mikä aiheuttaa jäykistelyä.

• Anonyymi

Mille ihmeen todellisuudelle? Kirjoittelet täällä tuntemattomien kanssa. Mutta joo se on kyllä totta että sulla ja jonkun random palsta Pirkon tai Pertin välillä tuskin on tapahtunut mitään.

• Anonyymi

Joillakin on katsos ihan oikea ihminen ketä ne täällä kaipaa ja todellisuuspohjaa siksi paljonkin siellä oikeassa elämässä.

• Vai niin aloittaja on vasta ihastumisvaiheessa.
      Minä elän suruaikaa enkä ole kiinnostunut
      kenestäkään.

• Anonyymi

Kirjoitukset täällä antavat vääristynen kuvan todellisuudesta. Eivät ihmiset näin onnettomia, pettyneitä, eikä vihamielisiä ole oikeassa elämässä. Onnellisilla ja elämästään nauttivilla ei ole aikaa eikä halua täällä kirjoitella.

• Anonyymi

Täällä kirjoittelevat vain yksipuolisesti ihastuneet keskenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kirjoittelevat vain yksipuolisesti ihastuneet keskenään.

Mä olen ihastunut huoranaisiin,

joilla on mikrosortsit ja minihameet

ainoan antinsa eli alakertansa peittona.

Risto_S

• Anonyymi

Täällä kirjoittelevat hyvin monenlaiset ihmiset: onnelliset ja onnettomat ja kaikkea siltä väliltä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3086
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2401
    3. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      25
      2141
    4. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1996
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1975
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      241
      1964
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1616
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1404
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      71
      1222
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1116
    Aihe