Laitetaan kategoriaan yksipuolinen ihastuminen ja jatkan elämää. Se hyvä puoli tässä palstassa on, että jotkut kirjoitukset avaavat silmät todellisuudelle.
Se on kyllä totta, ettei meidän välillä ole koskaan mitään tapahtunut.
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Silmiin sattuuhttps://youtu.be/1AdfXw8QRGM
- Anonyymi
Riippuu siitä minkä laskee tapahtumaksi. Musta meille on tapahtunut paljonkin. Pinnan alla kytee.. mutta miehelle mä puhun, en tiedä kumpi oot.
- Anonyymi
Annas ku arvaan. Oot ihastunut jossain ku katto vähän silmiin ja työpaikalla vähän jutteli ihkua. YSTÄVÄLLISYYS ei ole ihastumista.
- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta mun silmiin kattelu ja ystävällisyys yhtä miestä kohtaan oli TODELLAKIN IHASTUMISTA. Ja hän sen tietää kyllä ellei ihan saapas ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta mun silmiin kattelu ja ystävällisyys yhtä miestä kohtaan oli TODELLAKIN IHASTUMISTA. Ja hän sen tietää kyllä ellei ihan saapas ole.
Tuolla logiikalla jokainen nainen joka katsoo mua silmiin ja hymyilee on ihastunut minuun. Mä taidan olla aika gigolo. Sillä niin jokainen nainen tekee. Ehkä mä sit oon niin komea että naisten pöksyt kastuu mua tsiigaillen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla logiikalla jokainen nainen joka katsoo mua silmiin ja hymyilee on ihastunut minuun. Mä taidan olla aika gigolo. Sillä niin jokainen nainen tekee. Ehkä mä sit oon niin komea että naisten pöksyt kastuu mua tsiigaillen.
Vähän tilannetajua ja elekielen tulkintaa niin etköhän säkin erota kuka on ihastunut ja kuka ei. Elekielen tulkinta vaatii harjoitusta ja tunneälyä. Tsemppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnolla ihastunut ei välttämättä hymyile juurikaan. Saattaa vaikuttaa jäykemmältä ja tylymmältä kuin tarpeen siinä tilanteessa. Ehkä välttelee katsekontaktia, mutta kun saa sen ei päästä irti. Ihastunut ei aina toimi loogisesti.
Sama ei-aloittaja edelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnolla ihastunut ei välttämättä hymyile juurikaan. Saattaa vaikuttaa jäykemmältä ja tylymmältä kuin tarpeen siinä tilanteessa. Ehkä välttelee katsekontaktia, mutta kun saa sen ei päästä irti. Ihastunut ei aina toimi loogisesti.
Sama ei-aloittaja edelleen.Tai sitten niin, että välillä hymyilee ja flirttailee ja välillä totista jäykistelyä. Johtuu siitä, että rohkeuden puuskassa toisinaan uskaltaa hymyillä ja sitten toisinaan taas panikoi, mikä aiheuttaa jäykistelyä.
- Anonyymi
Mille ihmeen todellisuudelle? Kirjoittelet täällä tuntemattomien kanssa. Mutta joo se on kyllä totta että sulla ja jonkun random palsta Pirkon tai Pertin välillä tuskin on tapahtunut mitään.
- Anonyymi
Joillakin on katsos ihan oikea ihminen ketä ne täällä kaipaa ja todellisuuspohjaa siksi paljonkin siellä oikeassa elämässä.
Vai niin aloittaja on vasta ihastumisvaiheessa.
Minä elän suruaikaa enkä ole kiinnostunut
kenestäkään.- Anonyymi
Kirjoitukset täällä antavat vääristynen kuvan todellisuudesta. Eivät ihmiset näin onnettomia, pettyneitä, eikä vihamielisiä ole oikeassa elämässä. Onnellisilla ja elämästään nauttivilla ei ole aikaa eikä halua täällä kirjoitella.
- Anonyymi
Täällä kirjoittelevat vain yksipuolisesti ihastuneet keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kirjoittelevat vain yksipuolisesti ihastuneet keskenään.
Mä olen ihastunut huoranaisiin,
joilla on mikrosortsit ja minihameet
ainoan antinsa eli alakertansa peittona.
Risto_S
- Anonyymi
Täällä kirjoittelevat hyvin monenlaiset ihmiset: onnelliset ja onnettomat ja kaikkea siltä väliltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116