Ketä kaipasit? Itse en muista tarkalleen mitä tein. Jotain ei niin tärkeää. Luultavasti katsoin Areenasta jotain sarjaa tai olin iltakävelyllä. Ehkä jäin suustani kiinni jonkun naapurin kanssa pihalla. Saatoin juoda lasillisen viiniä. En kaivannut ketään enkä käynyt täällä palstalla ollenkaan.
Mitä teit vuosi sitten?
31
79
Vastaukset
- Anonyymi
romahdin henkisesti kun tajusin suurimman ihastukseni ikinä kadonneen elämästäni lopullisesti
- Anonyymi
Terveys reistaili, hiukset putoili. Hengästyin kävellessäni olohuoneesta keittiöön. Olin niin LOPPU, että peruutin kaikki kesäriennotkin, en kyennyt mihinkään. Sen heikon olotilan vuoksi tuli kuolemanpelko. Siitä kun olen päässyt, on muita ongelmia. Tosi pahoja kai sitten. Älä vihaa mua sen vuoksi.
- Anonyymi
En tietenkään vihaisi tuon takia.
- Anonyymi
22.23
Kerro lisää jos jaksat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
22.23
Kerro lisää jos jaksatEnpä taida jaksaa nyt... :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä taida jaksaa nyt... :(
Hyvää yötä😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä😇
Hyvää yötä!
- Anonyymi
Sinuna vähentäisin annostusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuna vähentäisin annostusta.
Tai sitten sen pitää lisätä roimasti.
- Anonyymi
Uskoin silloin vielä, että eräs mies on kiltti. Halusin hänet ja vaikutti siltä, että päädymme vielä yhteen.
- Anonyymi
Eikö sitte ollutkaan kiltti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sitte ollutkaan kiltti?
Ei. :/
- Anonyymi
Ajatuksiani hiersi muistikuvat punarintaisesta blondista. Oli kyllä pirteä peipponen... ja varmaan on vieläkin, Ellei sitten ole menettänyt järkeään :)
- Anonyymi
En muista päivää tarkasti, enkä viitsi tarkistaa sitä, mutta näillä main se oli vuosi sitten.
Hän tietää mitä silloin tapahtui. Se mitä tein taisi järisyttää kummankin turvallista elämää. Minun oli pakko se tehdä, en olisi antanut itselleni anteeksi etten edes yrittänyt. Vahva tunne ja sisäinen pakko.- Anonyymi
Mikä sitte oot, ku et oo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sitte oot, ku et oo...
Olen vain suuren rakkauden vahingossa kohdannut anonyymi. En sen enempää, en sen vähempää.
Tiukassa on, tunteet. Siksi on aikaa kulunut ja varmaan kuluukin vielä. Elämää vain, ei sen vaarallisempaa. Onneksi muut asiat on elämässä hyvin ja olen kiitollinen myös kun sain tuntea sen mitä tunsin. Ei sitä tapahdu montaa kertaa elämässä. - Anonyymi
Nämä n-jutut ei sitten ole aloittajalta. Ei liity aloitukseen.
- Anonyymi
En kaivannut ketään romanttisessa mielessä. Kävin duunissa. Nautin kesästä. Vuodessa on tapahtunut paljon.
- Anonyymi
Mulla sama juttu. Vuodessa kaikki on muuttunut. Tuntuu että oon ihan eri ihminen kuin 4.7.2019. Miten pienessä hetkessä voikin kaikki muuttua, toiveet ja haaveet ja tunteet täyttää mielen. Niin mulle kävi, pieni hetki muutti kaiken. Sattumaa sekin oli.
Elin aviomieheni kanssa onnellista kesää.
- Anonyymi
Niin omissa harhaisissa maailmoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin omissa harhaisissa maailmoissa.
Voisiko sitä yhden illan viikossa olla tappelematta ventovieraiden kanssa?
- Anonyymi
Suunnilleen tähän aikaan viime kesänä pyörittiin samoissa ympyröissä sen yhden kanssa.
- Anonyymi
Vuosi sitten... Näyttää olleen perjantai. Heräsin, menin töihin, olin yhä innoissani uudesta työstäni, jossa oli aloittanut juhannuksen jälkeen. Olin positiivinen, optimistinen, että elämäni järjestyy ja aikaa myöten myös saan korjattua välini mieheen, jota rakastan. Uskoin yhä, että hänen välttelynsä on vain väliaikainen vaihe, ei pysyvää. Miten väärässä olinkaan.
- Anonyymi
Vielä en ketään kaivannut. Vasta tapasin hänet johon sitten ihastuin.
- Anonyymi
o Täältä Trolillan kulmilta vilkkilästä terve!
Haluaisitko antautua pöydälleni
ilmaisiin "viemärikuvauksiin"?
Hyvä rasvaus ennen kameran viemistä kohteeseen.
Tunnemyrsky taattu.
Mukana menossa asisteeraamassa, maidon turvottamissa tisseissään,
alapää kiiltäen, sirkeä vaimoni Anne-Mari.
Ajanvaraus edullisiin viemärimontteerauksiin ja alennuslipukkeet kartanotyyppiseen ravintolaan lankapuhelimitse. Ison E ottamat havaintokuvat mukaan, ennakkomaksulla.
Pimpsalogin syvätarkastukset koettimella ja sormin kiireellisesti kännykästä.
Risto_
Laillistamaton pimpsalogi - Anonyymi
5. 7 viime vuonna tapasin ensi kertaa sen miehen, johon ihastuin ja jota olen täällä ikävöinyt. Muistan sen päivän vielä kuin eilisen.
- Anonyymi
Aloitus on päivätty jo Fourth of July. Usan kansallispäivänä.
Mutta hyvä päivä sulle ja sille miehelle toi teidän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on päivätty jo Fourth of July. Usan kansallispäivänä.
Mutta hyvä päivä sulle ja sille miehelle toi teidän.Joo, hyvä päivä se oli. Ikävä niitä aikoja.
- Anonyymi
Vuosi sitten??....
En ollenkaan muista.
Luultavasti olin ainakin iloinen uudesta asunnosta ,nukuin ehkä paremmin
Reissasin enemmän kuin tänä kesänä
Ikäväkin oli vissiin jonniinlainen
Luin kai jotakin
Olin myös sairaampi kuin tänä kesänä
Mä en muuten ennee taas katso televisiokaan kovinkaan paljoa .
Makoilin sohvalla ,taisin olla onnellinen myös siitä että olen piässyt vapaalle
Kai mä myös yritin korjata mun ompelukonetta tai kokeilla sitä mut varastotavaraks mäni
Puhelin nuapurin kanssa
Läksin lomallekkin toisiin maisemiin mutta se onkin semmoinen paikka mistä lähtöö vuorokaudessa pois.
Taisin istua aika paljon puistossa - Anonyymi
istuskelin ja mietin,,https://youtu.be/QZE9F-ZoRN8
vanhoja asioita
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193106
- 1162411
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262206Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41995Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411974Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 731237
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126