Kaikki on kaunista.
Kaikki on mahdollista
30
57
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin uskon mahdollisuuteen. Ja on mulla kyky nähdä kaunistakin.
- Anonyymi
Kaikki nuoret tyypit...
😘
- Anonyymi
Pistää vituttamaan tällainen aloitus.
- Anonyymi
Älä nyt, cam`n Baby....
😘
- Anonyymi
Kaikki on suurta.
Kaikki on massiivista.- Anonyymi
Ei valheita, ei totuutta tunnustaa...
😘
- Anonyymi
Mikkää ei oo maharollista
Kaikkon rummaa- Anonyymi
Rakkauden antaja, ei oo mitään menetettävää...
😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauden antaja, ei oo mitään menetettävää...
😘Hahah 😁
- Anonyymi
Suomessa ei ole eutanasia sallittu.
- Anonyymi
Jep, totta.
Mutta tiesitkö että viaton et ole sinäkään...
😘 Miksi eutanasian pitäisi olla sallittua?
Onhan palliatiivinen sedaatio,
joka voidaan toteuttaa jopa kotona.- Anonyymi
Ekstaasiin, ekstaasiin, ekstaasiin...
😘
Olen uittanut silmiäni rumuudessa...
... ...
- Anonyymi
Kyllä kateus ja katkeruuskin täytyy ansaita.
- Anonyymi
Voihan tehosekoitin sentään.
Nuo heitot on tuttuja biisejä nuoruusvuosilta, sieltä viime vuosituhannen puolelta.- Anonyymi
Ei ole Apulantakaan huono...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Apulantakaan huono...
Ei kyllä. Iski minuun vain myöhemmin, oli kai liian monimutkaista hormonien voimalla temuavalle nuorelle sonnille😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä. Iski minuun vain myöhemmin, oli kai liian monimutkaista hormonien voimalla temuavalle nuorelle sonnille😂
😘
Ekstaasiin, ekstaasiin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘
Ekstaasiin, ekstaasiin...Neljä Ruusua iski myös, sillä lämpeni nuoret neidotkin😉
- Anonyymi
Toiveajattelua
😘 - Anonyymi
Ainakin nuorena luulin olevani. Nykyään vain luulen. Sonniksi ehkä kelpaan vieläkin 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä Ruusua iski myös, sillä lämpeni nuoret neidotkin😉
Se on Teflonia nyt....
😘
Mitä äijä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin nuorena luulin olevani. Nykyään vain luulen. Sonniksi ehkä kelpaan vieläkin 😋
Tilipäivä, ne soittaa mitä äijä...
😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilipäivä, ne soittaa mitä äijä...
😘Rahalla saa ja taksilla pääsee. No money, no honey. Näin se ameriikan kulttuuri on tv:stä opettanut😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahalla saa ja taksilla pääsee. No money, no honey. Näin se ameriikan kulttuuri on tv:stä opettanut😁
Houkutteletko minua porttikäytävään?
😘
- Anonyymi
Kaikki mikä on mahdollista ei ole välttämätöntä tai riittävää.
- Anonyymi
On muuten Ismo Alankokin rauhoittunut sitten viime livekeikan jonka olen nähnyt...
😘 Anonyymi kirjoitti:
On muuten Ismo Alankokin rauhoittunut sitten viime livekeikan jonka olen nähnyt...
😘Timo/ Risto_
en pidä "Neljän ruusun" musiikista!
Jatka vain kaljoittelua, ja huonon musiikin kuuntelua.- Anonyymi
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Timo/ Risto_
Jatka vain kaljoittelua, ja huonon musiikin kuuntelua.Se on aina yhtä ihanaa kun naiset tunnistaa mieheksi
😘 - Anonyymi
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Timo/ Risto_
Jatka vain kaljoittelua, ja huonon musiikin kuuntelua.Tuo hullu taas päästetty siviiliin ja näkee timon taas joka paikassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116