Oletteko katsoneet tätä sarjaa?kertoo espanjalaisesta tyttökoulusta olisko jotain 1920 -luvulta.. paljon ihania hottis naisia ja naisrakkauttakin mukana. Itse vasta tänä kesänä törmäsin kyseiseen sarjaan yle.femmalla.
Sarja, La otra mirada
13
63
Vastaukset
Olen seurannut... nyt menossa 2 kausi...
Ekan kauden sarjassa oli yksi naispari, tässä kakkos kaudessa ei ainakaan vielä ole tullut siihen viittaavaa esiin... mutta joo, kauniita naisia kyllä paljon 😍...No tulihan se ensimmäinen naisten välinen suudelma... ❤️
Tiedä mitä tässä vielä on tulossa....- Anonyymi
TuikiTuntematon kirjoitti:
No tulihan se ensimmäinen naisten välinen suudelma... ❤️
Tiedä mitä tässä vielä on tulossa....Oon nyt ekasta kaudesta katsonut yhden jakson. Vielä ei ainakaan mitään. Vähän tylsä. Tuleeko tokassa jaksossa jo jotain?
Anonyymi kirjoitti:
Oon nyt ekasta kaudesta katsonut yhden jakson. Vielä ei ainakaan mitään. Vähän tylsä. Tuleeko tokassa jaksossa jo jotain?
Muistaakseni meni useampi jakso ennenkuin naispari tuli kuvioihin...
- Anonyymi
Ketä itse muistutat heistä ulkonäöstäsi?
- Anonyymi
En ketään.. en näytä espanjalaiselta.
Sarjassa eniten itseäni viehättää Teresaa näyttelevä nainen (patricia lopez arnaiz).
- Anonyymi
Näkeekö siis Yle Areenasta? ☺️
- Anonyymi
Joo, areenasta löytyy 8 osaa, viimeinen ( 9 ) osa tulee keskiviikkona...
Juu, katsoin jo kun ekan kerran tuli YLE:ltä. Tykkään! Myös ihana Espanjan kieli ja henkilöhahmojen erilaiset temperamentit 😁
- Anonyymi
Tuota sarjaa en ole katsonut, mutta tosi monissa sarjoissa ja elokuvissa on ollut lesbosuhteita. Vaan löytyykö sellaista, jossa lesbosuhde on pääroolissa ja näkyy jaksosta toiseen..
- Anonyymi
Tätä samaa pohdin.
Tietty L koodi... Mut se on jo katsottu. ☺️
Haluun et se suhde on siinä pääosissa.
Below her mouth on elokuvana kyl aika jees.
- Anonyymi
Eipä ole ihmeempää meikäläisten kannalta, muutenkin keskinkertainen sarja.
- Anonyymi
Samaa mieltä, parempiakin on nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982