Oletteko katsoneet tätä sarjaa?kertoo espanjalaisesta tyttökoulusta olisko jotain 1920 -luvulta.. paljon ihania hottis naisia ja naisrakkauttakin mukana. Itse vasta tänä kesänä törmäsin kyseiseen sarjaan yle.femmalla.
Sarja, La otra mirada
13
76
Vastaukset
Olen seurannut... nyt menossa 2 kausi...
Ekan kauden sarjassa oli yksi naispari, tässä kakkos kaudessa ei ainakaan vielä ole tullut siihen viittaavaa esiin... mutta joo, kauniita naisia kyllä paljon 😍...No tulihan se ensimmäinen naisten välinen suudelma... ❤️
Tiedä mitä tässä vielä on tulossa....- Anonyymi
TuikiTuntematon kirjoitti:
No tulihan se ensimmäinen naisten välinen suudelma... ❤️
Tiedä mitä tässä vielä on tulossa....Oon nyt ekasta kaudesta katsonut yhden jakson. Vielä ei ainakaan mitään. Vähän tylsä. Tuleeko tokassa jaksossa jo jotain?
Anonyymi kirjoitti:
Oon nyt ekasta kaudesta katsonut yhden jakson. Vielä ei ainakaan mitään. Vähän tylsä. Tuleeko tokassa jaksossa jo jotain?
Muistaakseni meni useampi jakso ennenkuin naispari tuli kuvioihin...
- Anonyymi
Ketä itse muistutat heistä ulkonäöstäsi?
- Anonyymi
En ketään.. en näytä espanjalaiselta.
Sarjassa eniten itseäni viehättää Teresaa näyttelevä nainen (patricia lopez arnaiz).
- Anonyymi
Näkeekö siis Yle Areenasta? ☺️
- Anonyymi
Joo, areenasta löytyy 8 osaa, viimeinen ( 9 ) osa tulee keskiviikkona...
Juu, katsoin jo kun ekan kerran tuli YLE:ltä. Tykkään! Myös ihana Espanjan kieli ja henkilöhahmojen erilaiset temperamentit 😁
- Anonyymi
Tuota sarjaa en ole katsonut, mutta tosi monissa sarjoissa ja elokuvissa on ollut lesbosuhteita. Vaan löytyykö sellaista, jossa lesbosuhde on pääroolissa ja näkyy jaksosta toiseen..
- Anonyymi
Tätä samaa pohdin.
Tietty L koodi... Mut se on jo katsottu. ☺️
Haluun et se suhde on siinä pääosissa.
Below her mouth on elokuvana kyl aika jees.
- Anonyymi
Eipä ole ihmeempää meikäläisten kannalta, muutenkin keskinkertainen sarja.
- Anonyymi
Samaa mieltä, parempiakin on nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242551Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492180Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262012Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141850Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581608Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121142Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181119- 55990
- 63965
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2938