Kuinka peruuttaa hesari joka on digitaalisena. Yksi myyjä tuli yksi päivä mulle tyrkyttämään hesaria ja sen puheen otteesta oli vaikea kiemurrella ulos. Minä yritin siinä että joo, että meikä ei näihin lähe, en haluu tilata sitä, minä suljen näiltä korvani, katon mieluummin iltasanomia netistä, ei kiinnosta ja mulla on rahaa menny hemmetisti viimeaikoina että vielä pitäis lehestä maksaa kun on kaikkia muita laskuja. Tästä otteesta oli mahoton kiemurrella ja onnistu puhumaan mut ympäri ja käytti vielä tilaisuutta hyväksi että AI LUET NETISTÄ joten pisti sinne tilauksen. Minua suututti mutta en ole hyvä puhumaan vastaan. Pisti vielä ilmaistarjouksen näin alkuun, mutta tässä on selvästi jokin taka-ajatus. Nyt haluaisin peruuttaa tilauksen, en tosin tiedä miten
Hesarin peruutus???????????????
Anonyymi
2
241
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin Sanomat
Tilausasiat ja digipalvelut
puh. 0203 31000
ma-pe klo 6.30-16.30
la-su klo 7.30-12
(Keskimääräinen jonotusaika 1-4 min, puhelun hinta 8,4 senttiä/minuutti) - Anonyymi
Ei tarvitse soittaa ja jonottaa mihinkään. Digitaalisen tuotteen tilauksen voi peruuttaa helposti vain nappia painamalla osoitteessa https://oma.sanoma.fi/
Muistaakseni siinä vain kysytään syytä ja riittää kun ilmoittaa vaikka että ei ehdi lukemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103