Kuinka peruuttaa hesari joka on digitaalisena. Yksi myyjä tuli yksi päivä mulle tyrkyttämään hesaria ja sen puheen otteesta oli vaikea kiemurrella ulos. Minä yritin siinä että joo, että meikä ei näihin lähe, en haluu tilata sitä, minä suljen näiltä korvani, katon mieluummin iltasanomia netistä, ei kiinnosta ja mulla on rahaa menny hemmetisti viimeaikoina että vielä pitäis lehestä maksaa kun on kaikkia muita laskuja. Tästä otteesta oli mahoton kiemurrella ja onnistu puhumaan mut ympäri ja käytti vielä tilaisuutta hyväksi että AI LUET NETISTÄ joten pisti sinne tilauksen. Minua suututti mutta en ole hyvä puhumaan vastaan. Pisti vielä ilmaistarjouksen näin alkuun, mutta tässä on selvästi jokin taka-ajatus. Nyt haluaisin peruuttaa tilauksen, en tosin tiedä miten
Hesarin peruutus???????????????
Anonyymi
2
357
Vastaukset
- Anonyymi
Helsingin Sanomat
Tilausasiat ja digipalvelut
puh. 0203 31000
ma-pe klo 6.30-16.30
la-su klo 7.30-12
(Keskimääräinen jonotusaika 1-4 min, puhelun hinta 8,4 senttiä/minuutti) - Anonyymi
Ei tarvitse soittaa ja jonottaa mihinkään. Digitaalisen tuotteen tilauksen voi peruuttaa helposti vain nappia painamalla osoitteessa https://oma.sanoma.fi/
Muistaakseni siinä vain kysytään syytä ja riittää kun ilmoittaa vaikka että ei ehdi lukemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819