Jos joku tietäis mistä saa tietoa ko. istituutiosta ja sen pääsykokeista niin olisin äärimmäisen tyytyväinen.
Onko sille olemassa mitään nettiosoitetta?
Moskovan sirkuskoulusta...
5
566
Vastaukset
- Homppeli
Jos sinne aikoo pyrkiä niin on varmaan tullut Suomen sirkuskoulut käytyä ja näistä kouluista saa tietoa Moskovan sirkuskoulusta...
- Don't get me wrong...
Mutta... Taidat olla katkera tai tietämätön tässä suhteessa.
Mistä ko. sirkuskoulu löytyy - toimiiko se itsenäisenä vai Moskovan yliopiston alaisuudessa? Kertoisitko viisaampana mistä löydän aiheesta englanninkieliset sivut...jos sen teet niin oot mun Antti Tuisku. Vejäjällä venäjäksi. Kuittaat pisteet kotiin inhimillisyydestä. Koulu kiinnostaa minua muuten vain. Vaikeahan sinne on päästä, mutta osa lahjakkaimmista otetaan sisään tietääkseni jo 15-vuotiaana tai jopa nuorempana. - sori
Don't get me wrong... kirjoitti:
Mutta... Taidat olla katkera tai tietämätön tässä suhteessa.
Mistä ko. sirkuskoulu löytyy - toimiiko se itsenäisenä vai Moskovan yliopiston alaisuudessa? Kertoisitko viisaampana mistä löydän aiheesta englanninkieliset sivut...jos sen teet niin oot mun Antti Tuisku. Vejäjällä venäjäksi. Kuittaat pisteet kotiin inhimillisyydestä. Koulu kiinnostaa minua muuten vain. Vaikeahan sinne on päästä, mutta osa lahjakkaimmista otetaan sisään tietääkseni jo 15-vuotiaana tai jopa nuorempana.Taisi olla aika tyly sävy tuossa aikaisemmassa viestissä, sori siitä.
Löysin sirkuskoululle omat sivut, mutta ne ovat venäjänkieliset, joten niistä tuskin on kauheasti hyötyä, mutta onpa ainakin jotain mistä aloittaa...
www.ruscircus.ru - akrobaatti
sori kirjoitti:
Taisi olla aika tyly sävy tuossa aikaisemmassa viestissä, sori siitä.
Löysin sirkuskoululle omat sivut, mutta ne ovat venäjänkieliset, joten niistä tuskin on kauheasti hyötyä, mutta onpa ainakin jotain mistä aloittaa...
www.ruscircus.ruSitä sattuu... Huonoja päiviä siis. Kiitoksia vaivannäöstäsi. Hyvää jatkoa sinulle...
- ???
kun kyselisit esim. Peipon Salimalta. Hän kun on just 2 vuotta opiskellut sirkustaidetta Moskovan kouluissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4486474Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1583814Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1012490Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251969Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1231333Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741263- 671114
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771019- 44993