mustaihonvärinen laittoi Albonin pihalle!!! Koska BLM!!

Anonyymi

Hamilton laittoi toisen tummaposken pihalle. Hän saa tehdä mitä vaan, koska BLM!!!

5

301

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

BLM höyrähtäneet eivät kisoja voita.

• Anonyymi

Mitä startissa Albon teki Hamiltonille? Kiilasi Hamiltonin radan ulkopuolelle. Jos Lewis ei olisi väistänyt, olisi tullut kunnon osuma. Miksei Albon väistänyt myöhemmässä tilanteessa?

• Anonyymi

Albon on kyllä niin mustapekka koko sarjassa... Ei sille vaan voi mitään, Häkkistäkin epäonnisempi ukko. Toki nyt yliyritti itse, mutta Brasseissa Hamilton kilkki thaikkupojan pihalle. Jotenkin tuntuu siltä, ettei tuo ukko näe palkintopallia vielä pitkään aikaan. Albon on syntynyt epäonnisten tähtien alla. Monestihan nuori Häkkinenkin teki samanlaisia kardinaalimunauksia ensimmäisinä vuosinaan ja vielä loppu-uralla ajo oli hapuilevaan, mutta niitä Häkän virheitähän ei jonnet muista... tai niin, ei muista jonnet koko Häkkistäkään!

• Anonyymi

Mika on kuningas, ainoa joka pystyi laittamaan Schumille kampoihimn. Mika kun lopetti niin Schumilla oli tie taivaaseen asti auki.

Albonia ei voi edes mainita samassa kappaleesa.

• Anonyymi

Yrittämistä ja röyhkeyttä pitää olla, ei muuten pärjää, mutta tahallinen kiilaaminen ja törmäily ei kuulu radalle. Lähdössä ei rangaista kovinkaan helposti koska ei ole vielä normaaleja ajolinjoja ja kaikki lähekkäin. Eiköhän Albon pääse palkintopallille vielä tälläkin kaudella, mutta mestaruus voi viedä aikaa jos onnistuu koskaan.

Vanhat mestarit alkaa hermostua kun ei tule enää voittoja ja tallikaveri uhkaa, saapa nähdä pitääkö Hamiltonilla hermot. Vettelin kannattaisi jo lopettaa ja turhaan taitaa Alonsokin ajaa. Toisaalta hyvä ettei ole pelkästään nuoria.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1053
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      1000
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      801
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      60
      583
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe