Valmistuvan kohteen tontin läpi - A ja B- talojen väliin tulee rasitetie jonka kautta kulkee autoliikenne jo olemassa olevalle Hekan kiinteistölle. Tuossa Hekan kiinteistössä on satoja asuntoja. Liikenne Hason tontin läpi tulee olemaan varmasti melkoinen.
Aivan tuon rasitetien vieressä on myös Hason avoroskis joka varmasti tulee houkuttelemaan Hekan asukkaita - varsinkin kun heidän oma jätehuoneensa sijaitsee aivan tuon Hekan tontin päinvastaisessa päädyssä.
Mitäs mieltä tästä tulevat Svanströminkuja 1 muut asukkaat?
Svanströminkuja 1
6
3429
Vastaukset
- Anonyymi
Roskikset ovat alarinteessä, mikä vähentänee niiden saavutettavuutta rinteen päällä olevalle tontille. Vaikka roskikset ovatkin malliltaan maahan upotettuja säiliöitä niin ne saattavat olla lukitut tai muunnettavissa lukittaviksi, jos ongelmia ilmenee. Sinänsä en olisi etukäteen huolissani.
Hekan kohteen parkkialueet vaikuttivat melko rauhallisilta viimeksi, kun tontin ympäristöä katsomassa ja hekan parkkipaikoista vain toinen on helpommin saavutettavissa rasitetien kautta kuin nykyisen väylän. Isommaksi ongelmaksi voi muodostua, jos rasitetietä tullaan käyttämään kallioiden päälle joskus rakennettavan toisen hason ajoväylänä (ei siis mitään tietoa tästä, voi olla että helpompi rakentaa väylä toiselle puolelle sitä tonttia?) Mutta en olisi tästäkään vielä etukäteen huolissani, katsotaan mitä tapahtuu.
Lähinnä muuttopäivän haluaisin tässä vaiheessa elämää tietää, muut asiat selviävät sitten aikanaan.- Anonyymi
Nykyinen Hekan tontilleajo on väliaikainen ja poistuu Hason valmistuttua. Jäljelle jää ainoastaan Hason läpi kulkeva väylä. Myös heidän väliaikainen konttiroskis on tilapäinen ratkaisu.
Olen hieman pettynyt Att:oon, tästä läpiajosta ei ollut mitään puhetta ja itsekin oletin että Hekan liikenne tullaan järjestämään tuon tilapäisen ratkaisun kohdalle.
Mistä tulevasta Hasosta puhut ja minne tarkalleen sellaista on suunniteltu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyinen Hekan tontilleajo on väliaikainen ja poistuu Hason valmistuttua. Jäljelle jää ainoastaan Hason läpi kulkeva väylä. Myös heidän väliaikainen konttiroskis on tilapäinen ratkaisu.
Olen hieman pettynyt Att:oon, tästä läpiajosta ei ollut mitään puhetta ja itsekin oletin että Hekan liikenne tullaan järjestämään tuon tilapäisen ratkaisun kohdalle.
Mistä tulevasta Hasosta puhut ja minne tarkalleen sellaista on suunniteltu?Jaha, Suomi24 poisti sitten äsköisen viestini. Mutta jonnekin sinne C-talon taakse tai hekan sisäpihalle on tulossa Haso Gunillanpuisto sekä Heka Svanströminkuja 5 (tai 3b). Laitan linkit erillisinä viesteinä ja jos ne jostain syystä poistuvat niin löytyvät myös googlella etsimällä "Haso Gunillanpuisto".
- Anonyymi
Onko muuttopäivä jo selvinnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muuttopäivä jo selvinnyt?
Ei ole muuttopäivää ilmoitettu mutta muuttotarkastuksessa sanoivat, että NCC:n suunnitelmissa oli luovuttaa kohde marraskuun lopussa niin luulisi että pian sen jälkeen muuttokin.
- Anonyymi
Älä murehdi rasitetiestä, mieti jos soitat vaikka ambulanssi svanströminkuja 1A vai1a kumman talon eteen auto ajaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt721814Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1101655Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521245Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821202Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2351173Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451087- 2121054
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293912Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221890- 56767