Onko kuinka yleistä Suomen vankiloissa, että vanginvartijana on kliininen narsisti joka saa hyvänolontunnetta auktoriteetistaan?
Entä miten tälläinen henkilö pärjää vankilassa työssä vai savustetaanko sellainen henkilö vankien tai henkilökunnan toimesta pihalle käskyttämään jonnekkin vammaishoitolaan?
Narsisti vanginvartijana
Anonyymi
3
195
Vastaukset
- Anonyymi
On vangkiloissa monen moista vartijaa.moni vartija tykkää nöyrryttää vangkia. Saavat siitä hyvänmielen.Pitäsi ymmärtää että ovat palveluammatissa.ei moni vartija kuuntele mitä vangkilla on sanottava.nyrkiä heristävät ja rundiin uhkaavat jos vangki haluaa puhua asiaa.
- Anonyymi
Sitten vaan oman maan vankilaan istumaan pois Suomesta.
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt narsistia! Täällä niitä väitetään olevan missä milloinkin. Ja nämä kysyjät vastaavat näköjään itse itselleen. Näkee näistä teksteistä, kun pilkun jälkeen ei esim. osata lyödä tekstiin väliä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708