Miks Karstulassa haisee kakalle jätevedenpuhdistamon suunnalla?

Anonyymi

Kuuluuko jätevesilaitoksen löyhkätä jatkuvasti. Mustanlammen rannan kohdalla pylköntiellä lemunnut jo ainakin vuoden alusta asti.

16

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäis käydä perillä sylttytehtaalla saakka. Sit vois tietää.

• Anonyymi

Mitäsköhän asialle tehdä jotain?

Terveisin kansanedustaja

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä pitää pieniä luonnollisia tuhauksia jokaisen sietää. Saimme suuressa isänmaallisessa kamppailussa tsuhna kutsuma-nimen

• Anonyymi

Luonnollisia tuoksuja! On havaittu jätehuollon työntekijöillä vähemmän infeksitioita kuin muilla. Tiedolla saa kumota väitteen, tiedolla.

• Anonyymi

Haju tulee Pääjärven vedestä koska veden pintalämpö kävi yli 23 asteen, mutta miksi se vesi haisee.

• Anonyymi

Sama haju oli siinä kun järvet oli vielä jäässä. Siis se kohta pylköntiellä mikä on lähinnä mustaalampea

• Anonyymi

Ottakaa yhteys alueviranomaisiin jotka vastaavat kunnan jätevesien ongelmista.
        Karstula ei ole missään erityisasemassa paskalaitoksineen.

• Anonyymi

Onhan se melkoinen terveysriski, jos likavesiä pääsee vesistöön.
      Tai sitten jopa pohjaveteen.
      Ei ole leikin asia, jos tulee joku epidemia kuten Äänekoskella pari vuotta sitten.
      Kannattaa olla yhteydessä ELY-virkamiehiin, sieltä tulee tarkastajat.

• Anonyymi

Liian pieni puhdistamo ei muuta kuin isompaa kapasiteettia tilalle, niin jää kakkapökäle nalkkiin!😷😷😷😷

• Anonyymi

Mutta kun niitä kakkapökäleitä on laskettu Pääjärveen ainakin 15 vuotta sumeilematta.

• Anonyymi

Tässä sillä välin on laki kiristynyt ympäristörikoksista.
        Periaatteessa viranhaltijat ja myös kunnan päättävät elimet voidaan haastaa käräjille.

• Anonyymi

Elämän sitä rouheista puolta. Tästä luonnon hajusta vielä joku tekee pisnestä, katsotaan vaan.

• Anonyymi

lhan ihme juttuja kun Hajujen luonnolisuusesta einsaa täällä sanoa pihaustakaan! Heti lähtee poisa.

• Anonyymi

Niin kauan kun minä muistan on p---a haissut.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8271
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3962
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1410
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      36
      1311
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1132
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1070
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      807
    Aihe