Onko muilla kokemusta siitä, kuinka helluntailaiset tekee naapurissa elämisestä helvetillistä?
Mietin, että eikös heidän tule elää uskonsa oppien mukaan sovussa, ottaa muut huomioon eikä pröystäillä omaisuudellaan? Vai onko niin, että he yrittävät savustaa pakanat pois vierestään jatkuvalla mölyämisellä ja kiusan teolla?
Helluntailaisnaapurit helvetistä
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti kysymys on uskonnollisuudesta muotomenoineen ja pilaavat oikean uskovan maineen, helluntailaisia yms on erinlaisia,, totta että pitäisi mutta suurin osa ei elä, mikä lisää vaan vihaa aitoja raamatun mukaan eläviä uskovia kohtaan
Itselläni ei ole kokemusta muutakuin huumeporukoista jotka aiheuttivat kamalan siivon taloyhtiössä päivittäin, lisäksi öisin rymistelivät, paiskoivat tavaroita, huuto karjuivat, puhuivat yms elämöintiä hiljaisuus ajan jälkeen... Lisäksi murtautuivat asukkaitten häkkivarastoille ja ryöstivät omaisuutta, omaan varastoon kanssa murtauduttiin muttei onneksi hävinnyt mitään(koska ei ollut mitään arvokasta)
Saatiin reilun puolen vuoden häiriköinnin yms jälkeen häädettyä! - Anonyymi
Taas on näemmä ollut aika tätä palstaa aktivoida !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827