Papalta kysyin että mitä mieltä se on äijästä?
Eihän tuo Paappa yleensä paljoa puhu. Sanoi kuitenkin ettei sitä Alanyassa paljoa näe. Taitaa pysyä siellä Istanpulissa muurien suojassa. Saisi muuten kivistä päähänsä sano.
Tässä suomihömelöt puivat aihetta kuinka tuo patamusta muslimi- paskiainen on haalinut valtansa. Toki sen tiedämme; on teurastanut tuhansia intellektuelleja ja erottanut kymmeniä tuhansia poliittisia vastustajiaan töistään. Kaiken kaikkiaan paska ukkeli sanon minä ja olen papan kaa samaa mieltä ettei äijän ole yksin kovinkaan turvallista ulkoilla. Ei taida olla hällä syvää kansalaisluottamusta?
https://areena.yle.fi/1-3964263
Kirjoitti Martta.
Turkin resitentti Ertokan (lausutaan Ärdöaan) on aika ukkeli.
7
227
Vastaukset
- Anonyymi
Martta taitaa olla se nasun 10vee tytär, jota vei thai-"naisille" oppiin? Jolle ei ollut varaa ostaa riittävän isoja pikkareita?
- Anonyymi
Kovin on huonosti käynyt tiktaattoreille.
Mussolini hirtettiin pää alaspäin akkansa kaa ja Ceausescut ammuttiin muurin viereen. Venäjän keisariperhe kai hakattiin hengiltä? Hitler ampui itsensä? JFK ja veljensä ammuttiin. Palmen aivot lensivät leffateatterin seinille. Rooman keisarit myrkytettiin tai puukotettiin.
Paapan suosikki oli Vlad seivästäjä. Se oli sitten raaka mies, en tässä kehtaa ees sanoa muuten kirjoitus poistetaan.
Niin että sitä minä vaan etä kehnosti käy aina niille tiktaattoreille.
Kirjoitti Martta.
- Anonyymi
Nimi lausutaan suomalaisittain Erttokani. Jotenkin sellainen värinä, että tuo jää joku päivä/yö nalkkiin sen vuohensa perään, ja kuolee kikkelikuolioon ;-)
- Anonyymi
Istanpuli? Taas väärässä natsu. Ankara on hallintokaupunki ja pää.
- Anonyymi
Joo, mutta kun Ankara on jo Aasiassa, ja jotkut haluu, et nää on Euroopassa!
- Anonyymi
Nasu ja sen 10vee nyt vaan on niin rajoittuneita.
- Anonyymi
olet narttu, ei muuta :-))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225509Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891908Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3631846- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704