Vaalan lastensuojelu/sosiaalitoimi

Anonyymi

Olen todella pettynyt Vaalan sosiaalitoimen suhtautumisesta asiaan kun olen ollut yhteydessä
lastensuojeluun koska tuttavallani on paha hamstrausongelma koska hän on masentunut eikä osaa itse hakea apua.Asunnossa on myös alaikäisiä.He vastasivat minulle että soitimme ihmiselle ja päällisin puolin kaikki oli hyvin kun kävimme paikan päällä.Tuttavani saa kyllä tavarat piiloon mutta näinkö toimii Vaalassa sosiaalipuoli jos ihminen tarvitsee apua?mihin otan yhteyttä?

2

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten se hamstrausongelma näkyy ulospäin. Ovatko lapset nälkiintyneitä, kulkevatko resuisissa vaatteissa. Onko lapset huonokäytöksisiä. Onko tämä asia palo- ja pelastustoimelle kuuluva. Kysymyksiä riittää paljon.
      Tavaroiden hamstraaminen sinällään ei kaiketi ole rikollista. Riskinä on, että tulipalon sattuessa kaikkia ihmisiä ei saada pelastettua, kun tavaraa on joka paikka tulvillaan.
      Lastensuojelulle kannattaa ilmoittaa asia toisenkin kerran, mikäli lapset näyttävät siltä, että ovat kärsineet tilanteesta.
      Ei pidä lannistua, vaikka eivät siellä lastensuojelussa heti ota asiasta varten. Lastensuojelua velvoittaa laki ja sen rikkominen on sitten jo toinen asia.

• Anonyymi

En ole kyllä eläessäni kuullut, että hamstraaminen olisi lastensuojelulle kuuluva asia.

Toinen juttu tässä on se, että miksi sinä kirjoitat siitä tänne julkiselle nettisivulle.

Jos oikeasti tuossa ongelmaa on, selvitä asiasi siellä paikan päällä äläkä täällä levittele kenenkään yksityisiä asioita.

Vaala on pieni ja idyllinen kylä, jossa kaikki suurinpiirtein tuntevat toisensa. Ei luulisi olevan vaikeaa selvitellä asiat siellä aikuisten oikeasti keskenänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe