Ärsyttääkö joku asia?

Ärsyttääkö teitä joku asia? Minä pyrin olemaan ärsyyntymättä, mutta joskus ärsyttää, kun yritän soittaa johonkin firmaan, niin vastaamista ei meinaa tapahtua, ja jonninjoutavaa musiikkia joutuu kuuntelemaan jopa 10-15 minuuttia, ennen kuin joku vihdoinkin vastaa.

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ärsyttää, jos bussikuski ei vastaa tervehdykseen.

      • Anonyymi

        Naantalin bussikuskit vastaavat tervehdykseen reippaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naantalin bussikuskit vastaavat tervehdykseen reippaasti.

        Myös Espoossa ja Vantaalla monet bussikuskit tervehtivät, mutta ei kaikki tervehdi.


      • Anonyymi

        Itä-Suomessa sekä kuskit että matkustajat tervehtivät toisiaan.


    • Anonyymi

      Monikin asia ärsyttää, mutta niiden annan mennä ohi.
      Harvat asiat vihastuttavat oikeasti mutta silloin kyllä annan palaa. On siitä hyötyä tai ei.

    • Anonyymi

      Ärsyttäviä asioita tulee ja menee lähes päivittäin, mutta en anna niiden mielenrauhaani sen enempää häiritä.

    • Anonyymi

      Ärsyttää Jälkkäri-istujan omakehu ilmiö..

      • Anonyymi

        Juu, on se varmaan älykäs, mut kehuu ittiänsä liikaa.


    • Anonyymi

      Minua kiukuttaa, jos olen sopinut tapaamisajan jonkin henkilön kanssa, eikä häntä näykään silloin mailla ei halmeilla.

      Se ottaa totisesti päähän.,
      En voi sietää odottelua.

      Pieni on murheeni, mutta se voi pilata koko tapaamisen.

      kylmätotuus

      • Ei ole pieni murhe. Kyllä siinä kärsii luottamus ihmiseen jo reilusta myöhästymisestä, saati siitä, ettei saavu ollenkaan. Itse siedän odottelua, mutta sitä kautta, että olen aina etuajassa.


      • Anonyymi

        Minulla on pari tuttua, jotka tulevat noin pari tuntia sovitun ajan jälkeen - tai ei sitten ollenkaan.
        Harmillinen juttu. --Vaan useimmat tutut tulevat sovittuna aikana tai muutama minuutti sen jälkeen.


    • Anonyymi

      Ärsyttää kun pidin olohuoneen kattokukkaa virkistäytymässä pihalla. Paiskasin siihenkin muutaman rakeen luomukanankakkaa siinä missä pihakukallekin. Nyt kun toin sen sisälle, se haisee. Pois en vie joten ehkä viikon kuluttua kakka lakkaa haisemasta, siihen asti pitää sietää. Tähän ikään mennessä ei näköjään viisastu arki-asioissa.

      • Anonyymi

        Jos ruukkuun mahtuu laita mullan päälle uutta multaa,
        se vähän estää hajun leviämästä, mutta ei se muutamaan viikkoon lakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ruukkuun mahtuu laita mullan päälle uutta multaa,
        se vähän estää hajun leviämästä, mutta ei se muutamaan viikkoon lakkaa.

        no, mua ärsyttää kesä siltä osin, että katukuvassa, vähän joka puolella kävelee nää aamusta alkaen kaljankittaajat, ja kävelytyylistäkin heti huomaa, - aina kädet taskussa, siis ihan oikeasti kädet taskussa. kai ne sieltä sitä muutamaa kolikkoo koettaa löytää, niin ja lisäksi vielä hartiat kyyryssä. Autolla ajaen tuollaiseen ei niin paljon kiinnitä huomioo, vaan jos kävellen lähtee lähes mihin tahansa päivittäisostoksille, niin niitä notkuu siellä ja täällä kauppojen edustalla, ja se epäsiisteys, aikuiset holistit jättää kaikki roskansa siihen vaan maahan, missä sattuvat oleskeleen. Sellainen kai tullut katukuvaan jäädäkseen.

        tosin, jossain Englannissa, Lontoossa, tällaiset oikein saa majoittua kaduilla, niin että patjat ja peitotkin kai siinä, että täällä sentään jonkinlainen majapaikka/asunto kaikilla, ellei itse sitä sössi. no, ser kuitenkin ärsyttää, etteivät ota itse mitään vastuuta elämästään. Me, jotka syntyneet , 50 luvulla, ei tuollaista nuoruudessa nähty, eikä niitä ongelmajuojia niin paljon ollutkaan, tietenkin ajat muuttuu, vaan kai tuo epäsosiaalinen elämäntapa tulee näkyvämmäksi, kun "kaikki on luvallista" . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no, mua ärsyttää kesä siltä osin, että katukuvassa, vähän joka puolella kävelee nää aamusta alkaen kaljankittaajat, ja kävelytyylistäkin heti huomaa, - aina kädet taskussa, siis ihan oikeasti kädet taskussa. kai ne sieltä sitä muutamaa kolikkoo koettaa löytää, niin ja lisäksi vielä hartiat kyyryssä. Autolla ajaen tuollaiseen ei niin paljon kiinnitä huomioo, vaan jos kävellen lähtee lähes mihin tahansa päivittäisostoksille, niin niitä notkuu siellä ja täällä kauppojen edustalla, ja se epäsiisteys, aikuiset holistit jättää kaikki roskansa siihen vaan maahan, missä sattuvat oleskeleen. Sellainen kai tullut katukuvaan jäädäkseen.

        tosin, jossain Englannissa, Lontoossa, tällaiset oikein saa majoittua kaduilla, niin että patjat ja peitotkin kai siinä, että täällä sentään jonkinlainen majapaikka/asunto kaikilla, ellei itse sitä sössi. no, ser kuitenkin ärsyttää, etteivät ota itse mitään vastuuta elämästään. Me, jotka syntyneet , 50 luvulla, ei tuollaista nuoruudessa nähty, eikä niitä ongelmajuojia niin paljon ollutkaan, tietenkin ajat muuttuu, vaan kai tuo epäsosiaalinen elämäntapa tulee näkyvämmäksi, kun "kaikki on luvallista" . . .

        "Me, jotka syntyneet , 50 luvulla, ei tuollaista nuoruudessa nähty, eikä niitä ongelmajuojia niin paljon ollutkaan, "

        Olen vähän toista mieltä. Ainakin Turun puutorilla oli minun nuoruudessani aina suuri joukko puliukkoja, kuten heitä silloin kutsuttiin. Useimmat varmaan sodan käyneitä miehiä ja ryyppääminen ehkä niistä traumoista johtuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Me, jotka syntyneet , 50 luvulla, ei tuollaista nuoruudessa nähty, eikä niitä ongelmajuojia niin paljon ollutkaan, "

        Olen vähän toista mieltä. Ainakin Turun puutorilla oli minun nuoruudessani aina suuri joukko puliukkoja, kuten heitä silloin kutsuttiin. Useimmat varmaan sodan käyneitä miehiä ja ryyppääminen ehkä niistä traumoista johtuvaa.

        Minäkin muistan 60-luv. lopulta ja 70-luv. alusta Puutorin pultsarit, ja iltaisin Kauppatorin tappelupukarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin muistan 60-luv. lopulta ja 70-luv. alusta Puutorin pultsarit, ja iltaisin Kauppatorin tappelupukarit.

        Nimenomaan 60-luku ja alun 70-luku oli puliukkojen kulta-aikaa. Tosin suurin osa syrjäytyivät kaupunkien sivustoille, pois näköpiiristä, koska siihen aikaan alkoholi- ja irtolaislaki olivat sangen ankaria. Juopumuspidätyksistä vankilaan tai vähintään työlaitoksiin, joita alkoholistit pelkäsivät enemmän kuin jumalaa.

        Alkoholistien, tenu-ukkojen kuolleisuus talvisin oli todella iso. Korvikealkoholistit katsosivat 70 luvun aikana liki tykkänään, tai viimeistään silloin, kun esimerkiksi Lepakkoluola Helsingissä suljettiin 1979.

        Lepakkoluola oli muuten niin kuuluisa, että sinne tuli alkoholisteja ympäri suomen. Esimerkiksi kaksi tenu-herraa Savosta. Heidät palautettiin kotikonnuilleen k o l m e kertaa mutta aina he palasivat.

        Sittemminhän lasoleiden sinoleiden ja muiden vastaavien aineiden saatavuutta tiukennettiin ja niihin lisättiin muita ainesosia, joten holistien mielenkiinto niihin tyrehtyi.
        Lopulta puliukko kulttuuri, ammatti ja tapa kuolivat sukupuuttoon. Jos niitä yhtään on enää (uusia) niin yksittäiskappaleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan 60-luku ja alun 70-luku oli puliukkojen kulta-aikaa. Tosin suurin osa syrjäytyivät kaupunkien sivustoille, pois näköpiiristä, koska siihen aikaan alkoholi- ja irtolaislaki olivat sangen ankaria. Juopumuspidätyksistä vankilaan tai vähintään työlaitoksiin, joita alkoholistit pelkäsivät enemmän kuin jumalaa.

        Alkoholistien, tenu-ukkojen kuolleisuus talvisin oli todella iso. Korvikealkoholistit katsosivat 70 luvun aikana liki tykkänään, tai viimeistään silloin, kun esimerkiksi Lepakkoluola Helsingissä suljettiin 1979.

        Lepakkoluola oli muuten niin kuuluisa, että sinne tuli alkoholisteja ympäri suomen. Esimerkiksi kaksi tenu-herraa Savosta. Heidät palautettiin kotikonnuilleen k o l m e kertaa mutta aina he palasivat.

        Sittemminhän lasoleiden sinoleiden ja muiden vastaavien aineiden saatavuutta tiukennettiin ja niihin lisättiin muita ainesosia, joten holistien mielenkiinto niihin tyrehtyi.
        Lopulta puliukko kulttuuri, ammatti ja tapa kuolivat sukupuuttoon. Jos niitä yhtään on enää (uusia) niin yksittäiskappaleita.

        Pitkänsillan rannat ja veneiden alla. Mankkaan kaatopaikka.
        Beng


    • Anonyymi

      Ei mahdu multaa. Sitä epäilen itsekin ettei lakkaa. Aikaisempi kanankakkarae ei haissut pitkään mutta tämä luomukanankakkarae on paljon haisevamapi. Ostin kun K-Raudan hyllyssä ei sattunut muuta olemaan, ajattelin no mitäpä tuolla väliä, en tietenkään pidä tarpeellisena kukille luomukanankakkaa ostaa. Ajattelin kyllä ensi keväänä laittaa sitä ruohosipuli- ja raparperi-ryppäisiin takapihallani, vielä on litran purkki lähes täynnä, en suinkaan haaskeelle heitä.

      • Anonyymi

        En ole sisäkukkia ravinnut kansnkakoilla.
        Muutoin olen kukkien sarjanitistäjä.
        Vielä rönsylilja sinnittelee. Ottanee yliotteen.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sisäkukkia ravinnut kansnkakoilla.
        Muutoin olen kukkien sarjanitistäjä.
        Vielä rönsylilja sinnittelee. Ottanee yliotteen.
        Beng

        Kuuleppas hortonomi lopeta se kukkien kiduttaminen tähän.
        Muovikukatkin ovat kauniita kuin armi kuusela filippiinien rautatieasemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas hortonomi lopeta se kukkien kiduttaminen tähän.
        Muovikukatkin ovat kauniita kuin armi kuusela filippiinien rautatieasemalla.

        Täytyy täydentää: sisäkukat häipyvät vähin äänin yli- tai alikastelun takia.
        Ulkona kukoistavat. Tosin kanankakkaa voisi kylvää sateen alla, niin sade sitten hakkaa maahan. Siis korjaus aiempaan: kyse on siis kanan- ei kansanshitistä.
        Beng
        Miksen menisi specseiverssille?


    • Anonyymi

      Miten olisi, voisitko lähettää firmalle sähköpostia ja pyytää että firma vastaisi kysymykseesi sähköpostitse?. Siellä ei ehkä ole tarpeeksi henkilökuntaa joka vastaisi puhelimeen ja monta jonossa ennen sinua.

      • Anonyymi

        Siinä se pulma kun puhelimet firmassa soivat, ja vastaajia ei ole riittävästi.


    • Anonyymi

      Mua ärsyttää jälkäri-istujan paksu linsi pullopohjarillit. Meiän suvusa ei o kelläkään semmossii pullopohja rillijä kun meil on hyvät keenit.

      • Niistä keeneistä joku voi tosin olla toistakin mieltä, noin niinkuin keskustelupalstan kommenteista päätellen. Vaikuttaa ne keenit muuhunkin, kuin näköön ja silmälasitarpeeseen.


    • Anonyymi

      Ärsyttää, milloin mikäkin asia, sitte tulee uusia aiheita niin vanhat unohtuu.

      • Anonyymi

        Hyvä että unohtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että unohtuu.

        Juu- ei niitä kannata muistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu- ei niitä kannata muistella.

        Jotkut muistelee jopa, mitä joku on joskus muutama vuosi sitten sanonut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut muistelee jopa, mitä joku on joskus muutama vuosi sitten sanonut...

        On ihan nykyaikaista, että jotkut muistelee yhä 30 - 40 vuoden takaisia sattumuksia, etenkin pahat ja negatiiviset asiat tai jonkun haukkumiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan nykyaikaista, että jotkut muistelee yhä 30 - 40 vuoden takaisia sattumuksia, etenkin pahat ja negatiiviset asiat tai jonkun haukkumiset.

        Ei niitä kannata miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kannata miettiä.

        Minä en mieti, koska vanhoilla jutuilla ei ole merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en mieti, koska vanhoilla jutuilla ei ole merkitystä.

        Juu, vanhat jutut olleet ja menneet.


    • Anonyymi

      Ei oikeaastaan ärsytä, vaan ihan suoraan sanottuna vituttaa, kun kaikki mielenterveyspotilaat valvonnastaan huolimatta pääsevät jollakin tavoin meuhkaamaan palstalle.

    • Anonyymi

      Ärsyttää ettei laivat kulje Tukholmasta Helsinkiin :(

      • Anonyymi

        Tapaus. Olin yhteydessä erääseen yritykseen. 2 x 20 min venttasin vastausta. Joten en-ostaisi-tätä-musaa työntyi korvaan vaan ei tullut matoa. Luovutin.
        Eipäs mitä, menin nettiin.
        Chat! Harrastin kirjeenvaihtoa melkein tunnin. Olin jo poistunut aiemmin, kun vielä vastasivat.
        Lopulta hää, Mr. Chat soitti ja puheluun meni aikaa 3 min.
        Mistä yritys maksaa?
        Ilmeisesti Mr. Chat oli yhteydessä useampaan.
        Oh my heaven.

        Beng


    • Anonyymi

      Jälkkäri-istujan rillipäisyys ärsyttää.

      • Anonyymi

        Hih. Haluaisitko itselles samanlaiset rillit. Oi oi kun mulla on hauskaa kun onnistuin keksimään syyn miksi sua ärsyttää hänen rillipäisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih. Haluaisitko itselles samanlaiset rillit. Oi oi kun mulla on hauskaa kun onnistuin keksimään syyn miksi sua ärsyttää hänen rillipäisyys.

        Viisaasti? keksitty.


      • Anonyymi

        Ei kenenkään rillipäisuus ärsytä.


    • Tällä kertaa ärsyttää kova tuuli, jota on viime aikoina riittänyt. Olen pitkin kesää tehnyt, ikkunaremonttia, 40-luvun talon alkuperäisten ikkunoiden peruskorjaus. 21 ikkunapuitetta ollut työn alla. Kaikista lasit irti, puite puupuhtaaksi ja maalausta, maalausta ja lasitusta. Viimeisen viimeistelymaalausta odottavan ikkunan siirsin nojalleen verstaan oven karmia vasten. Tuli kova tuulenpuuska ja ikkuna kaatui ja lasi tuhannen p:n päreinä. Kyllä ärsytti näin rauhallisempaakin miestä.
      Lisäksi, kun noita avoimia ikkuna-aukkoja on pitänyt muovittaa sadekuurojen varalta ja ottaa taas muovit alas seuraavaa työvaihetta varten useampaan kertaan edestakaisin tuulen riepotellessa niitä muoveja, kirosanomat on lennelleet kun on niin hankalaa.
      Kuistin etelänpuoleisen ikkunan karmeja aloin maalaamaan terassilta käsin ja kun auringon paahteessa ei ole hyvä maalata, niin olin niin "fiksu", että siirsin 3-metrisen auringonvarjon ikkunan eteen varjostamaan. Kuinka ollakkaan, kova tuulenpuuska kaatoi varjon vasta maalattuja karmeja vasten ja nyt on tummanvihreä auringonvarjo "koristeltu" valkoisin raidoin.
      No, on siitä tuulesta muutakin ärsyttävää riesaa ollut. Lakanapyykin laitto ulkonaruille lähes ylivoimaista. Pari isosamettikukkaani taittunut nurin. Koiran kanssa kävellessä hattu lensi naapurin viljapeltoon.
      Että kyllä ärsyttää. Onneksi tänään sentään jo kohtuullisempaa tuulen puolesta.

      • Anonyymi

        Sorry vaan, mutta en voinut olla nauramatta, kun luin harmeistasi.

        En ihmettele yhtään, että ärräpäitä on päässyt sinkoilemaan suustasi, kun ikkunaremontti ei mennytkään toivotulla tavalla.

        kylmätotuus


      • Anonyymi

        Tästä saisi sarjan sketseja.
        Beng
        Ärsyttää kun Sukulaiskesän (ruotsal.sarja) on työnnetty kokovartalomies. Suosikkisarjan näytöt ovat puolenyön jälkeen. C-more tai mikä vitonen se nyt on?
        Siinä on ollut vähän vastaavia kommelluksia.


    • En kommentoi teksteihin, joissa joku pilkkaa silmälasejani. Tämänkin toteamuksen kirjoitin säälistä.

      • Anonyymi

        Hei, säälikin on sairautta.
        Mitä tulee avaukseen, ei ärsytä yhtään mitään.
        Kysymys on niinkin yksinkertaisesta sanasta kuin a s e n - n o i t u m i n e n, ei kannata noitua mihinkään ärsykkeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, säälikin on sairautta.
        Mitä tulee avaukseen, ei ärsytä yhtään mitään.
        Kysymys on niinkin yksinkertaisesta sanasta kuin a s e n - n o i t u m i n e n, ei kannata noitua mihinkään ärsykkeeseen.

        Ei ole olemassa säälisairautta diagnooseissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole olemassa säälisairautta diagnooseissa.

        Sellainen diagnoosi - olisiko tarpeellinen?


    • Anonyymi

      Tapasin tänään 87-vuotiaan naisen. Miten ihminen voi olla noin hyväihoinen, terveen näköinen ja kaunis. Kehaisin että hän on aina hyväntuulinen, mutta kysyin ärsyttääkö häntä asiat ja murehtiiko hän. Ei kuulemma juuri ärsytä mikään ja illalla kelaa päivän asiat, siinä vähän miettiä kaikkia tapahtumia, mutta siihen jättää. Liikkunut on aina. Ihailin.

      • Anonyymi

        Hienoa, kun on myönteinen elämänasenne.


    • Anonyymi

      Ärsyttää kun soittaa lapsellern ja heidän lapsensa metelöivät siellä niin ettei pysty keskustella ja ei ole opetettu, että kuuluu olla hiljaa että voi puhua puhelimessa muut.

      • Anonyymi

        Pullamössöä


      • Anonyymi

        Joo - sellaisia ilmiöitä on.


    • Anonyymi

      Käyn hoitamassa itseni ikäisen sairaan asioita. Vien viikon iltapalaleivät, pullaa ja muuta, joista osan laitan pakasteeseen vähän kerralla otettavaksi. Hän asuu esteettömässä kunnan aika uudessa vuokra-asunnossa kun on apuvälineitä käyttävä. Miksihän asuntoon on laitettu jääkaappipakastin, joka pitää manuaalisesti sulattaa. Eikö ilman muuta pitäisi olla itsesulattava.
      Nyt kun vein tavarat, laatikot eivät aunneet kunnolla jään takia. Ei muuta kun jäädyttämään kalleja, ja purkamaan kaappi sulamaan.
      Talvella sulatin, mutta kun kodinhoitajat käyvät, pitävät pakastinta niin kauan auki, että jäätyy normaalia nopeammin. On siinä rakentaja säästänyt.

    • Anonyymi

      Voin ajatella, että Jälkkäri-istujaa ärsyttää kaikki ne, joilla on parempi näköaisti kuin hänellä.

    • Anonyymi

      Minua taas bussikuskina vituttaa kaikki kyytiin tulevat matkustajat, oli sitten mikä aika päivästä tahansa.

      • Kyllä bussinkuljettajalla pitää olla myönteinen suhtautuminen asiakkaisiin. Muista hymyillä ja tervehtiä, kun asiakas tulee kyytiin. Tasokas asiakas pelastaa bussinkuljettajan päivän !


    • Anonyymi

      Ärsyttää, tai ehkä herättää myötähäpeää kun jotkut näillä palstoillakin käyttävät pinnaa prosentin synonyyminä. Esim:

      "Anonyymi
      28.05.2020 11:39

      Tuulivoiman tuotto on jotain 30 pinnaa nimellistehosta.
      OL3:n 1600 MW:a vastaava teho vaatisi siten 1600/0,3/5= n. 1000 kappaletta 5 MW:n myllyjä."

      "Anonyymi
      30.05.2020 10:38

      Eipä se auta, koska älykkäitä ihmisiä ei ole kuin noin 1/10 väestöstä.
      Samasta syystä vasemmistoliiton kannatus ei voi koskaan nousta yli kymmenen pinnan."

      "Anonyymi
      06.05.2020 18:33

      Kannatus on gallupista toiseen vaivaiset 20 pinnaa, eikä nousua näy.
      Mikä on se päällimmäinen syy, että NATO ei härätä kiinnostusta Suomalaisissa?

      "Anonyymi
      05.04.2020 17:53

      Omasta kokemuksesta. Olen yli 50v ja olen ollut 4v kuntouttavassa työtoiminnassa.
      Tällä hetkellä tulo on 33,66e/pv - 20 pinnaa ennakkoa ja nyt tämän koronan takia lähti yhdeksän euroa neljältä päivältä viikossa pois."

      "Anonyymi
      04.04.2020 16:16

      Kesällä korkoja nostetaan 6-8 pinnaan!
      Jo 200000 euron asuntolainassa pelkästään korkokulut nousevat reilut 1100 euroa kuukaudessa!"

      Eli PROSENTTIYKSIKKÖÄ voidaan sanoa pinnaksi. EI prosentteja.
      Jos oluen alkoholipitoisuus nostetaan neljästä prosentista viiteen prosenttiin, alkoholiprosentti nousee yhden pinnan, mutta alkoholipitoisuus nousee 25%.

      • Anonyymi

        mua ärsyttää ns. juntit katukuvassa, erityisesti näin kesä aikana niitä näkee, jos lähtee kauppa-asioille, klo. 9.00 aikoihin, siellähän ne kaljapussien kanssa "vaihdossa", että: se vaan ärsyttää:(


    • Anonyymi

      Nyt kun sain selville kaksi suosikkia Veitolan uudessa "yökyläjaksossa", mikään ei enää ärsytä.

      * Vappu Pimiä
      *Maisa Torppa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe