Vilpola virvokkeilla

Löylyjen jälekeen on hyvä tasotella lämpöjä vilpolassa. Korissa jaffaa, kokista, vichyä ja Koffiaki 🍺löytyy jos jollekulle maistuu 😊

120

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Just tulin löylyissä. Oli hyvät löylyt ja Vichy maistuu.

      • Jaa tulit.. löylyissä 😄🔥


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Jaa tulit.. löylyissä 😄🔥

        Pitää hypätä järveen, että vilvoittuu kunnolla. Oli vähän kuumat löylyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää hypätä järveen, että vilvoittuu kunnolla. Oli vähän kuumat löylyt.

        Hyvä yritys, mutta ei se sisäistä 🔥 oikein viilennä järvikään, päin vastoin. Luonnonvedessä on oikein mukava .... No joo, näistähän ei saa palstalla puhua 🙄


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Hyvä yritys, mutta ei se sisäistä 🔥 oikein viilennä järvikään, päin vastoin. Luonnonvedessä on oikein mukava .... No joo, näistähän ei saa palstalla puhua 🙄

        Se on Kukkiksella näköjään lämmöt kohillaan vilpolassaki 😁 Otappa sie sitä kokista niin mie otan jahvaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää hypätä järveen, että vilvoittuu kunnolla. Oli vähän kuumat löylyt.

        Joo sori. Mie nakkasin kiireissäni vähän liian isoa halkoa pessään, niin pomppas tuo mittari melekeen seinästä irti 🔥Onneks oli järvi lähellä.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jaa tulit.. löylyissä 😄🔥

        Tuossa on ehkä käyny vihree, vaikka saapa sitä tulla miten tahtoo 😅 kuhan en lähe ennen aikojaan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuossa on ehkä käyny vihree, vaikka saapa sitä tulla miten tahtoo 😅 kuhan en lähe ennen aikojaan.

        Tuli punakynnää nytte mullekin. Piti laittaa kuhan EI lähe..


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Se on Kukkiksella näköjään lämmöt kohillaan vilpolassaki 😁 Otappa sie sitä kokista niin mie otan jahvaa.

        Jep Mehtis 👍 Mieli on taas virkistynnä ja ajatukset oikeilla raiteillaan 😅
        Kiitos sättäilyn, usko tai älä, sai taas yhen mieltä painaneen asian jaettua ystävälle, ifjuunouvotaimiin...


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuossa on ehkä käyny vihree, vaikka saapa sitä tulla miten tahtoo 😅 kuhan en lähe ennen aikojaan.

        Vihree?? Mites sie Mehtis tuon Anonyymin ajatuksia tulkitset... 😉
        Minustakin saa tulla ja mennä kunhan ei lähe kokonaan pois 😂


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jep Mehtis 👍 Mieli on taas virkistynnä ja ajatukset oikeilla raiteillaan 😅
        Kiitos sättäilyn, usko tai älä, sai taas yhen mieltä painaneen asian jaettua ystävälle, ifjuunouvotaimiin...

        Mulla ne meinaa lähteä nyt koko ajan sivuraiteille, mikä ei ole tietysti ollenkaan tyypillistä mulle 😅 Hyvä että sua vie kiskot sinne minne pitääkin.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Vihree?? Mites sie Mehtis tuon Anonyymin ajatuksia tulkitset... 😉
        Minustakin saa tulla ja mennä kunhan ei lähe kokonaan pois 😂

        Tiiätkö kun sanotaan, jotta tuli kirjotusvirhettä eli kirjotusvihreetä, kun mennee sekin pieleen. Mulla kun lähtee menemään, niin mennee yleensä kunnolla. Sama homma tulemisen kanssa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla ne meinaa lähteä nyt koko ajan sivuraiteille, mikä ei ole tietysti ollenkaan tyypillistä mulle 😅 Hyvä että sua vie kiskot sinne minne pitääkin.

        Jep, just sinne raiteille minne pitää: voi leikitellä ja hassutella kivojen ihmisten kanssa, eikä synkistellä ja jäätyä jonkun pakkopaidan otteessa.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jep, just sinne raiteille minne pitää: voi leikitellä ja hassutella kivojen ihmisten kanssa, eikä synkistellä ja jäätyä jonkun pakkopaidan otteessa.

        Mulla alko Kukkis soimaan se menolippu päässä 🎶 🎶🎵


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tiiätkö kun sanotaan, jotta tuli kirjotusvirhettä eli kirjotusvihreetä, kun mennee sekin pieleen. Mulla kun lähtee menemään, niin mennee yleensä kunnolla. Sama homma tulemisen kanssa.

        Just... 🔥 mitähän tuohonnii vastais....😄


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla alko Kukkis soimaan se menolippu päässä 🎶 🎶🎵

        Joo, ankean hauska muisto kasikytluvulta 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Just... 🔥 mitähän tuohonnii vastais....😄

        Multako kysyit vai joltaki toiselta 😁 Mun puolesta saa laittaa mitä tahtoo.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Joo, ankean hauska muisto kasikytluvulta 😅

        Mie oon aina tykänny Vickysta. Eritoten sen jälkeen kun näin kerran livenä. Aikamoinen mimmi 💪 Tiiätkö Kukkis jotta menolippuja saa myös Mombasaan.. kuuman kosteaan..


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Multako kysyit vai joltaki toiselta 😁 Mun puolesta saa laittaa mitä tahtoo.

        Sulta sulta 😊 Alkoi kiinnostammaan tuo tulopuoli, jos oikein tulkitsin, jotta tullee sitten kunnolla kun on tullakseen?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie oon aina tykänny Vickysta. Eritoten sen jälkeen kun näin kerran livenä. Aikamoinen mimmi 💪 Tiiätkö Kukkis jotta menolippuja saa myös Mombasaan.. kuuman kosteaan..

        Tiiän... Joko lähetään?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Sulta sulta 😊 Alkoi kiinnostammaan tuo tulopuoli, jos oikein tulkitsin, jotta tullee sitten kunnolla kun on tullakseen?

        Jaa, nytte sitä jo tiedustellaan pankkitilin saldoa 😁 No pääommaa löytyy nimenommaan eikä tilikään oo miinuksella.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tiiän... Joko lähetään?

        Eli kaksi menopalluuta tulon kans vai kuinka Kukkis? 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Eli kaksi menopalluuta tulon kans vai kuinka Kukkis? 😁

        Jep.. 😅 Vai jos minimoidaan menot ja kulut, onko pelkkää tulemista saatavana... ?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jep.. 😅 Vai jos minimoidaan menot ja kulut, onko pelkkää tulemista saatavana... ?

        Tulojen ja menojen pitäs olla tasapainossa. Niin jotta kun toista iskee vasempaan (kuppiin) ja toista oikiaan, nii ei kallistele liikaa kumpaankaan suuntaan. Sanovat viksummat (joihin ite en kuulu) vielä jotta "selvitä tulot, kartoita menot".


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tulojen ja menojen pitäs olla tasapainossa. Niin jotta kun toista iskee vasempaan (kuppiin) ja toista oikiaan, nii ei kallistele liikaa kumpaankaan suuntaan. Sanovat viksummat (joihin ite en kuulu) vielä jotta "selvitä tulot, kartoita menot".

        Ok... Mutta Mombasassa minua ei kyllä kiinnosta menot pätkän vertaa, oli miten vastuutonta ajattelua tahansa. Vain tulemiset... Mitä enemmän sen parempi 🔥


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ok... Mutta Mombasassa minua ei kyllä kiinnosta menot pätkän vertaa, oli miten vastuutonta ajattelua tahansa. Vain tulemiset... Mitä enemmän sen parempi 🔥

        No kerrankos sitä vähän hurjastelee kun vauhtiin pääsee 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ok... Mutta Mombasassa minua ei kyllä kiinnosta menot pätkän vertaa, oli miten vastuutonta ajattelua tahansa. Vain tulemiset... Mitä enemmän sen parempi 🔥

        Ja sanomattakin selvää, että ei sen makiampaa kuin jos yhessä tullaan...


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ja sanomattakin selvää, että ei sen makiampaa kuin jos yhessä tullaan...

        Yhessä jos lähetään, niin tullaan myös (takasi).


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Yhessä jos lähetään, niin tullaan myös (takasi).

        Tottakai Mehtis 😉
        Nyt pittää kyllä kokkeilla itsekin tuota järviefektiä. Sen verran lämpöä ja sykettä ropassa just nyt on.....


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tottakai Mehtis 😉
        Nyt pittää kyllä kokkeilla itsekin tuota järviefektiä. Sen verran lämpöä ja sykettä ropassa just nyt on.....

        On se kumma kun tyypit pakenee järveen jonossa 😅 Kokkeilkaapa sitä kuviokelluntaa jos ei aallot 🌊 lyö vastaan 😉


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tottakai Mehtis 😉
        Nyt pittää kyllä kokkeilla itsekin tuota järviefektiä. Sen verran lämpöä ja sykettä ropassa just nyt on.....

        Mie meinasin ottaa kohta menolipun sänkyyn 😴


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        On se kumma kun tyypit pakenee järveen jonossa 😅 Kokkeilkaapa sitä kuviokelluntaa jos ei aallot 🌊 lyö vastaan 😉

        😅 Nuita aaltoja en kenen tahansa kanssa sekoittele. Jos ei Mombasaan löydy matkakaveria, tiedän kyllä miten itse (meri)hädässä toimia.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😅 Nuita aaltoja en kenen tahansa kanssa sekoittele. Jos ei Mombasaan löydy matkakaveria, tiedän kyllä miten itse (meri)hädässä toimia.

        En miekään kenen tahansa kanssa pyörähtele 😁 Itekseen sitten jos ei ole mieluista (matka)kaveria 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie meinasin ottaa kohta menolipun sänkyyn 😴

        Jep, ota ihmeessä lippu unten maille, Mehtis. Mie taidan vielä vähän tulistella ennen kuin kaarran unten raiteille. Nuku hyvin 💕


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Jep, ota ihmeessä lippu unten maille, Mehtis. Mie taidan vielä vähän tulistella ennen kuin kaarran unten raiteille. Nuku hyvin 💕

        No miepä otan kun sie annat (luvan). Älä tulistele🔥 liikaa 😉 Kauniita unia Kukkis 🌸💕


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo sori. Mie nakkasin kiireissäni vähän liian isoa halkoa pessään, niin pomppas tuo mittari melekeen seinästä irti 🔥Onneks oli järvi lähellä.

        Hyvä et kunnolla kuumenee. Minä en nyt järvestä välitä, haluan pitää tunteet kuumina 😀. 🍺 kyllä maistuis ☺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä et kunnolla kuumenee. Minä en nyt järvestä välitä, haluan pitää tunteet kuumina 😀. 🍺 kyllä maistuis ☺

        Joo, mielummin sitten noissa saunanki lämmöissä ne överit, kuin että vajjaaks jää 😅 Kuumottelehan sie siellä tunteiden kans 😉, niin mie koitan pittää vauhin päällä 🏃 🤸


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, mielummin sitten noissa saunanki lämmöissä ne överit, kuin että vajjaaks jää 😅 Kuumottelehan sie siellä tunteiden kans 😉, niin mie koitan pittää vauhin päällä 🏃 🤸

        👍☺☀


    • Tuli sitte anonyymille pitempi järvivisiitti 😅Pitäsköhän sitä lähteä huutelemmaan perrään, kun jäi näköjään tuo vichyki puoliks juomatta.

      • Anonyymi

        Järvessä meni sitten pitempään. Nyt on viilennytty. VICHY naamariin ja unten maille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järvessä meni sitten pitempään. Nyt on viilennytty. VICHY naamariin ja unten maille.

        Viilennytty 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viilennytty 😂

        Hyvä varmasti mennä Vichyn jälkeen nukkumaan 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järvessä meni sitten pitempään. Nyt on viilennytty. VICHY naamariin ja unten maille.

        Kauniita unia! 😊



      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkanen! 🌷
        Mä tykkään molemmista. Vichy mielellään kylmänä ja Hartwallin originaalia. Tarjoilla sen vois sitte Vicky kuumana 🔥😅
        Muistelin kerran lukeneeni yhen jutun ja löytyhän se kun hetken googlaili. Tässä se vilpolaan muitten lehtien joukkoon. https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/vicky-rosti-kun-tyttareni-kertoi-lesboudestaan-ymmarsin-hanta
        Iloa sunkin päivään 😊 Mie lähen juoksuun...

        👍💕 Nägyillään... 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        👍💕 Nägyillään... 😊

        Moikka Kukkanen 🌷Mulla tulee tuosta nägyilystä mieleen naguilu😅, mitä meinaan ihan just nyt mennä tekemään, saunaan.
        Kuinka sun päivä on menny? Ootko ollu polulla?
        Kuuntelin äsken taas Bessiä
        https://youtu.be/wQjOSdzzzzg


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkanen 🌷Mulla tulee tuosta nägyilystä mieleen naguilu😅, mitä meinaan ihan just nyt mennä tekemään, saunaan.
        Kuinka sun päivä on menny? Ootko ollu polulla?
        Kuuntelin äsken taas Bessiä
        https://youtu.be/wQjOSdzzzzg

        Tyylikästä poppia ja hyvät sanat 😉👍 Naggeilu suo ihan mugavat nägymätgin 😅 Mutta saunoppa sie Mehtikseni rauhassa, mie hengähtelen vilpolassa kun päivä oli puuhaa täynnä. Mukavaa sellaista, polulle ei tosin ehtinyt. Ja kiitos vaan, otankin yhden 🍺


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkanen! 🌷
        Mä tykkään molemmista. Vichy mielellään kylmänä ja Hartwallin originaalia. Tarjoilla sen vois sitte Vicky kuumana 🔥😅
        Muistelin kerran lukeneeni yhen jutun ja löytyhän se kun hetken googlaili. Tässä se vilpolaan muitten lehtien joukkoon. https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/vicky-rosti-kun-tyttareni-kertoi-lesboudestaan-ymmarsin-hanta
        Iloa sunkin päivään 😊 Mie lähen juoksuun...

        Ootteko katsoneet YouTubesta Vickyn tyttären Ellan ja hänen vaimonsa Susannan videoita? 🥰
        Mukava kanava heillä. ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko katsoneet YouTubesta Vickyn tyttären Ellan ja hänen vaimonsa Susannan videoita? 🥰
        Mukava kanava heillä. ☺️

        En vielä mutta kiitos vinkistä 👍😊 Pitää ehdottomasti surffata kanavalle.


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        En vielä mutta kiitos vinkistä 👍😊 Pitää ehdottomasti surffata kanavalle.

        Heidän kanavansa nimi on muuten kaksiaitia ja kaksoset

        ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko katsoneet YouTubesta Vickyn tyttären Ellan ja hänen vaimonsa Susannan videoita? 🥰
        Mukava kanava heillä. ☺️

        En oo kattonu, mutta täytyy ehottomasti nyt kun tämä on tiijossa. Tänks 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tyylikästä poppia ja hyvät sanat 😉👍 Naggeilu suo ihan mugavat nägymätgin 😅 Mutta saunoppa sie Mehtikseni rauhassa, mie hengähtelen vilpolassa kun päivä oli puuhaa täynnä. Mukavaa sellaista, polulle ei tosin ehtinyt. Ja kiitos vaan, otankin yhden 🍺

        Nyt on saunottu ja kertaalleen juoksin myös järveen kera uimapuvun toki 😅 Kehtaiskohan itekin ottaa yhen Koffin. No miepä otan, kippis 🍻


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt on saunottu ja kertaalleen juoksin myös järveen kera uimapuvun toki 😅 Kehtaiskohan itekin ottaa yhen Koffin. No miepä otan, kippis 🍻

        🍻 vaan Juniorille ja muille vilvoittelijoille! Lomalla voi itelleen sentäs vähän suoda vapauksia ohi arki-minän. Oliko se uikkis päällä vai muuten vaan ”kera” 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        🍻 vaan Juniorille ja muille vilvoittelijoille! Lomalla voi itelleen sentäs vähän suoda vapauksia ohi arki-minän. Oliko se uikkis päällä vai muuten vaan ”kera” 😅

        😁 Se oli päällä eli ei menty vierekkäin eikä katellu laiturilta.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En oo kattonu, mutta täytyy ehottomasti nyt kun tämä on tiijossa. Tänks 😊

        Joo oon kattonut Suskin ja Ellan videoita jo kun Ella odotti kaksosia. ☺️


      • Anonyymi

        Vau ! 😊


    • Anonyymi

      Mikä tätä palstaa vaivaa?
      Tai onko vain mulla näin, eli siis vaikka lähetän viestin niin se ei ketju ei nouse etusivulla heti ylimmäiseksi eikä esim 10 minuuttiin mun viesti edes heti näy ketjussa. Outoa. 🤔

      • Olen huomannut saman. Ehkä me on jouduttu tarkkikselle ja joka posti syynätään ennen julkaisua 😅
        Olet sinäkin eksynyt huonoon seuraan 🤣


      • Tekoälli vauhissa 😣 Tai vaihtoehtosesti joku suivaantunut painelee ilmoitusta ylläpidolle.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tekoälli vauhissa 😣 Tai vaihtoehtosesti joku suivaantunut painelee ilmoitusta ylläpidolle.

        Onkos sulta Mehtis joskus sensuroitu täällä joku posti? Multa ei vielä koskaan, knock knock...


      • Anonyymi

        Kaikilla on sama, ette ole erikoistarkkailussa. :D


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Onkos sulta Mehtis joskus sensuroitu täällä joku posti? Multa ei vielä koskaan, knock knock...

        Kysy vaan Kukkis kuinka monta kertaa😁 Yhessä kohtaa lähti joka toinen 😅 Laitoin pari kertaa ylläpidolle sitte viestiä kun meni keskustelu mahottomaks. Kertovat, jotta tekoälli ollu vauhissa ja suurin osa viesteistä (mun ja toisten) palautettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on sama, ette ole erikoistarkkailussa. :D

        Äh, toivoin jo... Kerrankin saisi erityishuomiota 😅
        (Ja en muuten ollut koulussa tarkkiksella, mutta salaa oisin ehkä tahtonut 😏)


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Äh, toivoin jo... Kerrankin saisi erityishuomiota 😅
        (Ja en muuten ollut koulussa tarkkiksella, mutta salaa oisin ehkä tahtonut 😏)

        Mulla ei ollu ihan kauheen kaukana tuokaan kokemus, koska olin lievästi ilmaistuna hieman villi 😁 Nykyselläänhä oon ihan rauhallinen paitsi sillon kun 🔥tun 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kysy vaan Kukkis kuinka monta kertaa😁 Yhessä kohtaa lähti joka toinen 😅 Laitoin pari kertaa ylläpidolle sitte viestiä kun meni keskustelu mahottomaks. Kertovat, jotta tekoälli ollu vauhissa ja suurin osa viesteistä (mun ja toisten) palautettiin.

        Ok.. sulla on siis kokemusta. Mutta hyvä että saitte viestit taksisin 👍Olen positiivisesti yllättynyt 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla ei ollu ihan kauheen kaukana tuokaan kokemus, koska olin lievästi ilmaistuna hieman villi 😁 Nykyselläänhä oon ihan rauhallinen paitsi sillon kun 🔥tun 😅

        Niin olin miekin, mutta aloin aina sääliä opettajia ja pistin sitten koulukamutkin ruotuun 😏


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Niin olin miekin, mutta aloin aina sääliä opettajia ja pistin sitten koulukamutkin ruotuun 😏

        Mie en saa edes itteäni ruotuun 😅 Nostitsä ne tyypit seinälle vai annoitko suullista palautetta?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie en saa edes itteäni ruotuun 😅 Nostitsä ne tyypit seinälle vai annoitko suullista palautetta?

        Molempia. Lyhyemmät seinälle ja pidemmille asento ja taakse poistu 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Molempia. Lyhyemmät seinälle ja pidemmille asento ja taakse poistu 😅

        Siepä se oot kiihkeä tyyppi 😁 Onneks ei oltu samassa koulussa (kai) 😅 Mie olisin voinu ottaa asentoa ilman välitöntä poistumista ja sitte suusanallista palautetta. Seinälle oisit mua saanu tovin ährätä jos oisit siihe keikkaan alkanu 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Siepä se oot kiihkeä tyyppi 😁 Onneks ei oltu samassa koulussa (kai) 😅 Mie olisin voinu ottaa asentoa ilman välitöntä poistumista ja sitte suusanallista palautetta. Seinälle oisit mua saanu tovin ährätä jos oisit siihe keikkaan alkanu 😁

        😅 Mehtis sinnuun oisin kokkeillut käänteistä psykologiaa ja antanut sinun nostaa... eikun painaa ihteni seinää vasten. Joko oisit jättänyt open kiusaamiset sikseen?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😅 Mehtis sinnuun oisin kokkeillut käänteistä psykologiaa ja antanut sinun nostaa... eikun painaa ihteni seinää vasten. Joko oisit jättänyt open kiusaamiset sikseen?

        Vai semmosista naruista sie olisit mua vedellyt 😅 Olisin jättäny ja susta olis Kukkis tullu mun seuraava "uhri", jolle olisin antanu suullista palautetta ilman sanoja 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vai semmosista naruista sie olisit mua vedellyt 😅 Olisin jättäny ja susta olis Kukkis tullu mun seuraava "uhri", jolle olisin antanu suullista palautetta ilman sanoja 😁

        Uhraudun mielelläni ja otan onkeeni tuollaiset palautteet, 🔥 , säästä toki muut nuhteiltasi 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Uhraudun mielelläni ja otan onkeeni tuollaiset palautteet, 🔥 , säästä toki muut nuhteiltasi 😊

        Ohhoh villiorvokkini 😁 Nyt vetäs melekeen sanattomaksi ja päässä alko soimaan ...mul' on jano kukkasi... 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ohhoh villiorvokkini 😁 Nyt vetäs melekeen sanattomaksi ja päässä alko soimaan ...mul' on jano kukkasi... 😅

        Mistäs tiesit että mekossani on orvokkeja? Ja kukat mettä täynnänsä?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Mistäs tiesit että mekossani on orvokkeja? Ja kukat mettä täynnänsä?

        Sitäpä ei moni tiiä Kukkis 😁 Olisitko sie vailla pölytystä? Mie tietäsin yhen ahkeran 🐝


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sitäpä ei moni tiiä Kukkis 😁 Olisitko sie vailla pölytystä? Mie tietäsin yhen ahkeran 🐝

        😂😂 Kerro toki lissää 😁


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😂😂 Kerro toki lissää 😁

        Se on semmonen raitasukkanen ja aika 🔥nen tapaus.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        😂😂 Kerro toki lissää 😁

        Tykkäisitsää Kukkanen ristipölytyksestä 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tykkäisitsää Kukkanen ristipölytyksestä 😁

        Enpä usko... 🙄
        Joko nukut Mehtis?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Enpä usko... 🙄
        Joko nukut Mehtis?

        Uskotko sie sitten, että voisit olla hellän tuulipölytyksen ystävä 😅 En mie nuku, mutta kohta meinasin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Uskotko sie sitten, että voisit olla hellän tuulipölytyksen ystävä 😅 En mie nuku, mutta kohta meinasin.

        Uskon 😊 Tiedän 😁 Hellän 💕


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Uskotko sie sitten, että voisit olla hellän tuulipölytyksen ystävä 😅 En mie nuku, mutta kohta meinasin.

        Haluatko... nimittäin unibiisin?


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Uskon 😊 Tiedän 😁 Hellän 💕

        Mie meinasin laittaa tähän jatkokysymyksen, mutta säästän sun hermoja ja varjelen sua muutenkin ettet päädy ihan liekkeihin 🔥😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Haluatko... nimittäin unibiisin?

        Haluan...unilaulu kelpaa aina.



      • Käytöskukka kirjoitti:

        Tykkään sinusta kuten on puhuttu 💕 Nuku hyvin
        https://youtu.be/ED1B39W9b0E

        Kauniita ja levollisia unia Kukkanen 🌷 💕


    • Anonyymi

      Nyt saa levollisin mielin mennä nukkumaan kun ihanin jakoi kauniin biisin..🥰
      Toivon et ollaan yhdessä ensi yön unessa 🥰

      • Ettet vaan kahtelis fotoja ensin puol yötä 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ettet vaan kahtelis fotoja ensin puol yötä 😅

        Heh, en oikein edes kehtaisi kertoa mut katsoin mun feisbuukin toimintalokia ja olin katsonut hänen profiiliaan vuorokauden aikana yli 40 krt josko hän olis päivittänyt jotain. 🤷‍♀️😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, en oikein edes kehtaisi kertoa mut katsoin mun feisbuukin toimintalokia ja olin katsonut hänen profiiliaan vuorokauden aikana yli 40 krt josko hän olis päivittänyt jotain. 🤷‍♀️😍

        😅 Eihän tuo ole ollenkaan paha. Pari lipsahusta, jokunen kun kukkaan ei kieltäny, kolome tarkistusta ja pari kertaa kiellon päälle.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😅 Eihän tuo ole ollenkaan paha. Pari lipsahusta, jokunen kun kukkaan ei kieltäny, kolome tarkistusta ja pari kertaa kiellon päälle.

        Voi ihana, helpotti oloani! 🤗

        Onko teillä muuten jo kesäloma?
        Mul viel ens viikko töitä, aamulla tarttis herätä reippaana kuudelta.

        Kauniita unia teille 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ihana, helpotti oloani! 🤗

        Onko teillä muuten jo kesäloma?
        Mul viel ens viikko töitä, aamulla tarttis herätä reippaana kuudelta.

        Kauniita unia teille 😍

        Mie oon lomaillut tässä jo tovin ja vielä on onneks pari viikkoa jälellä. No kohtahan se sullakin loma alkaa. Toivottavasti saat ihastuksen kohteesi unikuvviin 😉 Kauniita unia! 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ihana, helpotti oloani! 🤗

        Onko teillä muuten jo kesäloma?
        Mul viel ens viikko töitä, aamulla tarttis herätä reippaana kuudelta.

        Kauniita unia teille 😍

        Tavallaan lomalla, mutta varsinaisesti kesälaidun kutsuu vähän myöhemmin 🐎🌿😊
        Toivottavasti jaksat puurtaa lyhyehköistä unista huolimatta 👍


      • 👍 Kerkisit Mehtänainen ensin 😁


      • Anonyymi

        Laittasin vaan sydämen, mut tää vaatii ain kolme merkkii, ni jos sit vaiks ❤!😘 no hitto, siinähän ne 3 ois tullu, ilman selityksii 😂


      • Käytöskukka kirjoitti:

        👍 Kerkisit Mehtänainen ensin 😁

        Moikka Kukkis! Joo, joskus miekin oon noppee ja pääsen maaliin asti 😅 Nyt tekis mieli laiskotella kun oon juossu puol päivää kylillä. Toisaalta tekis kuitenkin mieli mettään mustikkamättäille. Kummankohan sitä valihtis 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laittasin vaan sydämen, mut tää vaatii ain kolme merkkii, ni jos sit vaiks ❤!😘 no hitto, siinähän ne 3 ois tullu, ilman selityksii 😂

        ❤️


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        ❤️

        Läks tuo yhelläkin kun vähän huijas ja laitto tyhjää molemminpuolin 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Moikka Kukkis! Joo, joskus miekin oon noppee ja pääsen maaliin asti 😅 Nyt tekis mieli laiskotella kun oon juossu puol päivää kylillä. Toisaalta tekis kuitenkin mieli mettään mustikkamättäille. Kummankohan sitä valihtis 🤔

        Moro 🌲🌲🌲-👩🏼‍🦰! Taisin jäädä lähtötelineisiin, muuten ruukaan ennättää maaliin aika nopsaan 😉😅

        No mie kyllä lähtisin mehtään mättäille 🍓 (mansikkasuulle kun ei mustikan kuvvaa löyvy). Paitsi jos jalat ei ennee kanna 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moro 🌲🌲🌲-👩🏼‍🦰! Taisin jäädä lähtötelineisiin, muuten ruukaan ennättää maaliin aika nopsaan 😉😅

        No mie kyllä lähtisin mehtään mättäille 🍓 (mansikkasuulle kun ei mustikan kuvvaa löyvy). Paitsi jos jalat ei ennee kanna 😊

        Ja arvaas vielä toisenkin kerran ...😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ja arvaas vielä toisenkin kerran ...😅

        Mie kävin siellä metässä ja sain vähän saalistakin. Tämmösiä mutta sinisiä 🍒 😊
        No miepä arvaan.. Sun molemmat kengät 👟 👟on jumissa niissä lähtötelineissä? 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie kävin siellä metässä ja sain vähän saalistakin. Tämmösiä mutta sinisiä 🍒 😊
        No miepä arvaan.. Sun molemmat kengät 👟 👟on jumissa niissä lähtötelineissä? 😅

        No näin pääsi käymään, ja joku Ano ehti taas postailemaan täällä minun juttuja ennen minua 🙄

        Hyvä että sait (saalista) 👍 koska Thai-poimijoiden maahan tulo on edelleen vaakalaudalla. Marketin pakkasesta ei ehkä mustikkaa ensi talvena saakaan.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        No näin pääsi käymään, ja joku Ano ehti taas postailemaan täällä minun juttuja ennen minua 🙄

        Hyvä että sait (saalista) 👍 koska Thai-poimijoiden maahan tulo on edelleen vaakalaudalla. Marketin pakkasesta ei ehkä mustikkaa ensi talvena saakaan.

        Nämä saaliit on huomisiltaan mennessä syöty 😅 Täytyy sitten kotikonnuilta käyvä uutta saalista jos niistä riittäs pakkaseenki.


      • Shoppailetko sie Kukkis tuolleen rytmikkäästi 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Shoppailetko sie Kukkis tuolleen rytmikkäästi 😁

        Joo, on siinä immeisillä kahtomista kun pyörähellen ja muita muuveja tapaillen kuljen pitkin kaupan käytävää ja vaaterekkien välissä 😅
        Ujona en onneks kaappaa rouvasihmisiä mukaan pyörteisiin. Mallinuket kyllä saavat kyytiä 😂

        No joo 🙄 Miepä lähden onnistuneen (=kivuttoman) porrasreenin jälkeen saunan lauteille niitä muuveja muistelemaan 🤸🏼

        Oliko kiva lomapäivä, Mehtänainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, on siinä immeisillä kahtomista kun pyörähellen ja muita muuveja tapaillen kuljen pitkin kaupan käytävää ja vaaterekkien välissä 😅
        Ujona en onneks kaappaa rouvasihmisiä mukaan pyörteisiin. Mallinuket kyllä saavat kyytiä 😂

        No joo 🙄 Miepä lähden onnistuneen (=kivuttoman) porrasreenin jälkeen saunan lauteille niitä muuveja muistelemaan 🤸🏼

        Oliko kiva lomapäivä, Mehtänainen?

        Ja arvaa mitä... 😏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, on siinä immeisillä kahtomista kun pyörähellen ja muita muuveja tapaillen kuljen pitkin kaupan käytävää ja vaaterekkien välissä 😅
        Ujona en onneks kaappaa rouvasihmisiä mukaan pyörteisiin. Mallinuket kyllä saavat kyytiä 😂

        No joo 🙄 Miepä lähden onnistuneen (=kivuttoman) porrasreenin jälkeen saunan lauteille niitä muuveja muistelemaan 🤸🏼

        Oliko kiva lomapäivä, Mehtänainen?

        Mie jo nään silmissäni, kun sie pyörähtelet kaupassa ja nappaat tanssipariksi kaupan vaate -esittelijän. Ei varmaan kannata kovin rajua tangoa vettää niitten kanssa ettei jäsenet irtoa ja lentele pitkin käytäviä 😅


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Ja arvaa mitä... 😏

        Kehtaisiksää laittaa uutta torppaa pystyyn? Eiköhän tässä ole jo vilpolassa viilennytty 😉


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mie jo nään silmissäni, kun sie pyörähtelet kaupassa ja nappaat tanssipariksi kaupan vaate -esittelijän. Ei varmaan kannata kovin rajua tangoa vettää niitten kanssa ettei jäsenet irtoa ja lentele pitkin käytäviä 😅

        😂😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kehtaisiksää laittaa uutta torppaa pystyyn? Eiköhän tässä ole jo vilpolassa viilennytty 😉

        Kehtaanhan mie, Mehtis.
        Ei-sawolaisille tuo kehtaaminen tarkottaa vähän eri asiaa kuin meille natiiveille, kuten tietysti tiijät 😊 Mutta joku muu ei ehkä tiijäkkään.


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kehtaanhan mie, Mehtis.
        Ei-sawolaisille tuo kehtaaminen tarkottaa vähän eri asiaa kuin meille natiiveille, kuten tietysti tiijät 😊 Mutta joku muu ei ehkä tiijäkkään.

        No ei mulla tulis mieleenkään, jotta sie torpan pystytystä häppeilisit kun tuosta vaan ohi mennen kaupan hiljasia friidujaki tanssitat 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No ei mulla tulis mieleenkään, jotta sie torpan pystytystä häppeilisit kun tuosta vaan ohi mennen kaupan hiljasia friidujaki tanssitat 😁

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Hei missä päin asutte?
      Meillä päin ainakin näyttää mustikkasato ihan olemattomalta... 😭
      Viime vuonna sai aina lenkkipolkujen varrella syödä mustikoita niin paljon... 😍

      • Kotikontujen (Uudellamaalla) mättäät on vielä katsastamatta. Nyt oon Etelä-Savossa ja täällä näyttäs olevan ihan mukavasti marjaa metässä. Osa on tosin vielä raakileita.


      • Uusimaa, siellä mökkikin. Hyvä sato tulossa 🤗


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe