Moikka! Nummelan ponitalli -kirjasarjan nettisivut olivat Suntuubissa, mutta Suntuubi lopetettiin ja näin ollen sivut hävisivät. Onko Nummelan ponitallilla uudet nettisivut? Kiitos avusta jo valmiiksi :)
T: Nummela-fani
Nummelan ponitallin uudet sivut?
10
4262
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Olen itsekin Nummela-kirjojen ystävä, ja siksipä mietin samaa! Olisi mukavaa lukea vielä sivuja ☺️ Toivottavasti joku tietää vastauksen kysymykseen!
- Anonyymi
Juu, joku uusi sivu sille tuli, harmi että olen itsekin unohtanut mikä se olikaan enkä löydä sitä mistään
- Anonyymi
Ääk eiks noissa uusissa sivuissa oo niitä ihanii jotai tarinoit tai jotain mitä muistan lukeneeni aikoi sitte?
- Anonyymi
mitä tarinoita?
- Anonyymi
Onko Nummelan ponitallilla tällä hetkellä joku sivu? Kiinnostaisi nimittäin tietää, niin suuri sarjan ystävä kuin olenkin. Jos joku löytää niin saisinko linkin? ✨
- Anonyymi
vanha näyttäis ainakin olevan poistuneen :(
- Anonyymi
MORO!
kotisivuja ei nyt ole. koska kirjat lyhenivät ja kirjailijat alkoivat kirjoittaa pääosin 7v ylöspäin. toki me aikuiset saamme ja voimme yhä lukea näitä.
Kvalitin sivulta näet Nummelan ponitallin kannet ja tiedot myös ensvuonna tulevan osan!
Merja on tehnyt pieniä jippoja kirjoihin. viittauksia vanhoihin osiin ;) ja kansista voi löytää kuvapareja vanhoihin osiin. esim. tän uuven kätketty medaljonki takakansi viittää voittolaukka-kirjan kanteen ja näin muodostaa siihen parin. ja kirjasta löytyy viittauksia heponiemen kätkö kirjaan kuin yhteen osaan jossa päkän perheen limousine on joutua viipaloiduksi kun makkara! jostakin kumman syystä päkän koira fifi loistaa poissaolollaan
pidän itse facessa nummelalle fanisivuja nimellä punainen hevosenkenkä. se on myös kirjablogi. jostakin kumman syystä uuvessa kirjassakin mainostetaan simplesiteä vaikka sitä sivua ei ennee ole.
- Anonyymi
miten sinne pääsee kun siihen tulee vain semmoinen SimpleSite juttu missä voi luoda omat sivut
- Anonyymi
Pliis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232538- 1351945
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271113Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse60992