Laiansäätäjien toimesta tullee malli lomakkeen pohjaksi, jolla seksuaalinen suostumus myönnetään?
Toivottavasti ei tarvitse kahta todistajaa vaan allekirjoitukset riittävät.
Minä ainakin miehenä vaadin jo nyt nimen paperiin ennen navan aluseen koskemista.
Mitä seikkoja suostumuslomakkeeseen
Anonyymi
1
120
Vastaukset
- Anonyymi
Ja paskat tuo eduskunnassa läpi menee. Jos menee läpi,niin pitää vaihtaa kansanedustajat. Ja mehän sen päätämme, seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Mitään luonnonvastaista lakiesitystä ei tule hyväksyä. Jos hyväksytään, niin vaihdetaan eduskunta ja muutetaan lakia vastaamaan kansan tahtoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716