Onko kellään samanlaista kokemusta, lähtiessäni ajamaan ei saanut ajokkia liikkeelle vaan kaasu totteli vain hieman ja painaessani kaasun pohjaan nostaakseni kierrokset ei tapahtunut mitään vaan matka jatkui etana vauhtia. Lopuksi se sammui mutta lähti pitkän startin päästä käymään ja sain kierrokset hieman kohoamaan ja vaihteet vielä kutoseen niin pääsin perille .Läppäri kiinni ja ILMOITUS vika polttoaineanturissa, 40euron meno ja vikakoodi pois , meni pari reissua ongelmitta mutta taas tuli kaasupoljin hetkeksi tyhjänpåålle. Olisiko vika EGR:ssä olisiko jollain samaa oiretta Mondeossaan?
Mondeo 2013
4
285
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei oo tollasta vikaa, mut ajankin Toyotalla
T. Köfffff hihihhhhh - Anonyymi
Olisiko se vika vaikkapa polttoaineanturissa?
- Anonyymi
Kitti vika se on. Kittiä lentänyt ovista kaasupolkimen alle.
Hahhhhaaaaa - Anonyymi
Mulla om kauhee kusis tondis. Ei lähe Laatokka käyntiin.
T: Kuhmon Tartsan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa254681- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535