Tänne kaikki varasijoilla olevat.
Varasijalta sisään
15
855
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ollaan varasijalla 1. Tuskin pääsen :D.
- Anonyymi
Et varmaankaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaankaan
Joo eipä tuo katastrofi onneksi ole. Olisi kiva päästä opiskelemaan kun tarvitsisin ylemmän tutkinnon työelämässä edetäkseni.
No puurtaminen jatkuu ja ensvuonna uudestaan. - Anonyymi
Varasija 2. :/ se siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varasija 2. :/ se siitä
Mihinkäs tämä?
t. Varasija 1. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkäs tämä?
t. Varasija 1.Turun yliopistoon sosiaalityöhön. Mites sulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turun yliopistoon sosiaalityöhön. Mites sulla?
Siis mitä? Mulla on varasija 2 Turkuun sosiaalityöhön 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä? Mulla on varasija 2 Turkuun sosiaalityöhön 😁
What! :D maisteriohjelmaan? Miten voi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
What! :D maisteriohjelmaan? Miten voi olla?
Ahaaa okei 🤣 siis sori, ei maisteriohjelmaan vaan kandi maisteri 🤣. Mä jo ajattelin. Onko sulla tietoa, onko yleensä mitään mahista päästä 2. varasijalta sisään?
- Anonyymi
Varasija 60
- Anonyymi
Varasija 63 ja tänään jo 62.. :D
- Anonyymi
Varasija 175 ja 141
- Anonyymi
Mitäs toi meinaa jos paikkoja on ollu 15 ja valittuja 12? Hakijoita kuitenkin ollut toistasataa. Ihmetyttää ettei kaikkia paikkoja oo saatu täyteen. Vieläkö ne vois noita täytellä?
- Anonyymi
Ne ei välttämättä täytä ollenkaan niitä kaikkia paikkoja. Niitä ei oo pakko täyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ei välttämättä täytä ollenkaan niitä kaikkia paikkoja. Niitä ei oo pakko täyttää.
Niimmie vähä arvelin. Nyt lähen kaljalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait263160Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3843Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3720Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha36624Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20559- 41550
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3539- 40531