Suositteletteko Deturia matkanjärjestäjänä Thaimaaseen. Kertokaa lentomukavuudesta lähtien, kannattaako kenties lähteä mielummin Finnairia käyttävän matkanjärjestäjän kautta, retket ym.
Detur+Thaimaa
9
2038
Vastaukset
- ei millään pahalla..
En ole käynyt Thaimaan matkoilla, mutta jos yhtään ovat Turkin kaltaisia, niin ei TODELLAKAAN kannata. Kone oli aivan kauhea ja lähtö- ja paluuajat ihan hanurista. Palvelu hotellissa erittäin huonoa (olivat buukanneet matkoja päällekkäin ja olisi pitänyt siirtyä hotellista toiseen loppumatkasta) ja opaspalvelutkin vähän niin ja näin...mielipahan välttämisestä olisi todella kannattanut maksaa sen 40 € enemmän ja ottaa matka jostain muusta matkatoimistosta.
- toope
Älä missään nimessä käytä ko. matkatoimistoa!
Etsi joku muu, tai rakentele oma matkasi netin kautta.
minulla ainakin kaikki sujuu paremmin näin.
- käytä
maksa hieman lisää ja saat paljon paremman matkan!!!
- Ansku78
Kertokaa tarkemmin syistä miksi ei kannata lähteä Deturin kautta?
- nain
varaa vaikka ebookerista lippu, lenna bangkokiin ja varailet taalta hotellit, jatkolentoliput yms....saastat heti kattelyssa 500euroa...silla rahalla elelet taalla kolmeviikkoa.
- tässä
itse aion seuraavalla kerralla ostaa lipun finnairille tallinnasta.matkan joutuu aloittamaan sieltä,mutta hintaerotuksella saan maksettua hotellilaskua perillä thaimaassa.hotellit etsin sieltä.olen käynyt 7-8 kertaa,suht helposti aina hotelli löytynyt.bangkokista voi jatkaa bussilla,lentäen,miksei junallakin.netissä hotellivaihtoehtoja runsaasti.lonely planet-kirja myös hyvä.
- tässä
olen ollut deturin matkalla.ei siinä muuta moitittavaa,kuin että air-finlandin koneet on ahtaita ja vanhoja.huonolla tuurilla joudut penkkiin jonka selkänoja ei käänny,kun edessä oleva kuitenkin kallistaa nojansa,niin olet 10h pulassa.....
- Thaimaan norppa
Olemme käyneet perheen kanssa muutaman kerran Deturin kyydillä eri lomakohteissa, viimeksi Thaimaassa ja kokemus on osoittanut, että hommat hoituu aivan siinä kuin muillakin matkanjärjestäjillä.
Samalla tavalla on joskus sattunut pieniä kämmejä Aurinkomatkojen tai Tjäreborgin matkoilla, kuten Deturillakin - ihmisistähän vain on kyse. Tärkeintä olisikin nauttia lomasta eikä tarkertua pikkuseikkoihin, sillä tavalla saa lomastakin enemmän irti?
Se tuossa Thaimaan reissussa Deturin ja Air Finlandin kyydillä on miellyttävämpää, että ainakin kuluneena talvena on nuo välipysähdykset tehty Dubaissa taxfree-ostoksia tehden ja kunnon lentokentällä toisin kun aurinkomatkalaiset, jotka ovat pysähtyneet jollain "jumalanhylkäämällä sotilaskentällä Intian takamailla". Tuo on suora lainaus eräältä aurinkomatkan reissussa olleelta, jonka kanssa keskustelin viime joulukuussa Phuketissa.
Itse aion ainakin katsoa Deturin hinnat ensi syksyn Thaimaan matkaa suunnitellessa. Matkanjärjestäjää enemmän vaikuttaa se keneltä löytyy sopiva hotelli ja kohtuullinen hinta. - Ansku78
Kiitos kommenteista. Jos nyt päästään lähtemään niin mukaan lähtee ainakin yksi alle kouluikäinen lapsi joten minnekkään reppumatkalle ei voi lähteä. Hotellien pitää siis olla valmiiksi varattuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734436- 332531
- 402344
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211825Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401702Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251562- 821553
- 1501371
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155