Yhtiö auttaa pulassa ja varsinkin rahapulassa olevia yrityksiä. Tämä on ihan oikea toimintaperiaate. Yhtiön ei tarvitse kertoa kenellekään minne se apua antaa, rahalähetyksiä ja takauksia.
Onhan tällainen kehitysyhtiö turva kaikille yrityksille, joilla ns. rahahommia hoidetaan "toisella kädellä". On henkireikä olemassa, kun alkaa saldot hupenemaan ja silloin vaan marssii Alohan puolelle kunnantuvalla.
Kehittämisyhtiö on Karstulan paras yhtiö
17
616
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kunta maksaa viulut.
- Anonyymi
Kunta olemme me. Me maksamme.
- Anonyymi
Helppoa se on kun saa käydä veronmaksajien kukkarolla ilman lupaa.
- Anonyymi
Kehitysyhtiön rahaliikenne yhtiön sisällä on melko salaista.
Mutta rahaliikenne Kunta-Kehitysyhtiö-Kunta ei ole salaista.
Kannattaa seurata tuota johtolankaa... - Anonyymi
Auttaa siis pulassa olevia...
Mites krapulassa olevia?- Anonyymi
Voipi olla tuokin varteenotettava tilanne, jos on ollut yrityksellä avustuksen saamisen jälkeen juhlintailta. Ketään ei saa jättää oman onnensa nojaan.
- Anonyymi
Uusi Slogani käyttöön: Kehitysyhtiö - ovi rahamaailmaan!
- Anonyymi
Tätä Kehittämisyhtiötä ei saa missään vaiheessa lopettaa, se kuuluu ihan kunnan peruspalveluihin. Se on lähes verrattavissa vuosikymmeniä sitten olleeseen Karstulan kunnan sosiaalitoimistoon, jossa jaettiin köyhänapua hakijalle erilaisiin puutteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä Kehittämisyhtiötä ei saa missään vaiheessa lopettaa, se kuuluu ihan kunnan peruspalveluihin. Se on lähes verrattavissa vuosikymmeniä sitten olleeseen Karstulan kunnan sosiaalitoimistoon, jossa jaettiin köyhänapua hakijalle erilaisiin puutteisiin.
Kuka tässä lopettamisesta yhtään puhhuu kun rahanjaosta vaan on kysymus?
- Anonyymi
Portti parempaan elämään..
- Anonyymi
Veronmaksajien kustannuksella, tosinsanoen varainsiirtoa veroamaksavilta yriytksille. Näin juuri toimii kepuyhteiskunta.
- Anonyymi
Asiain kulku suunnittain mänöö näin. Ensalkuun hieman kaplutellaan. Sen jälestä vähä keplutellaan. Sitten lopuks aivan koplutellaan ennen kuin viimeks loplutellaan.
- Anonyymi
Paras yhtiö... Ja jos kehumiset Viispiikkisen palsoilla ei riitä, niin valjastetaan Alohan väen omakehu hevonen aisoihin.
- Anonyymi
Periaatteessa jokainen voi olla paras kun valitaan sopivat mittarit...
- Anonyymi
Positiivisia uutisia Karstulasta. Hienoa. Harmi kun täällä joku löytää hyvistäkin uutisista negatiivista. Antaisivat narisijat jo olla.
- Anonyymi
Älkää huolestuko, Kyyjärvi palaa entiseen emäpitäjä Karstulaan.
ovat sielä näinä vuosina treenaneet tuloksellisesti keputusta.
Kepulaisuus nousee valtuustojen ja hallitusten prosetti osuuksina yli 100 % ja kaikkilla on taas jälleen kivaa, kruunuhäät palaa kuvioon jossa valitaa tietysti uusi Kypes! - Anonyymi
Kyllä minäkin olen eriomainen ihminen jos saan toimia toisten kukkarolla ja jaella siitä mammonaa sitä halajaaville kepulioille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569