Mitä maksoi Kunta vs. osastosihteeri?

Anonyymi

Mitäpä luulette , paljonko tähän kunnanjohtajan & co järjestämiin laittomiin potkuihin on kulunut yhteiskunnan ja liperiläisten verorahoja?

Aikaa meni lähes 10 vuotta, että oikeus toteutui. Hyvä näin, koska eiköhän me kaikki Liperiläiset ollla asioiden oikea laita alusta asti tiedetty.

Ei varmasti miljoona (1.000.000 ) riitä kun otetaan kaikki asiat huomioon. Kaikilta kulunut aika, poliisit, oikeuslaitos, juristit, viranhalitijat, ja kaikki muut asian omaiset. tietenkin korvaukset. Lisäksi imago menetykset. Kuinka moni yritys/ ihminen muuttanut pois tai jättänyt muuttamatta kuntaan näiden viranhaltioiden toilailujen takia.

Hyvin todennäköisesti saadaan taas Liperiläisenä hävetä kun joku valtakunnallinen media nostaa asian esille.

Eikö meidän kuntalaisten olisi aika vaatia päättäjiltämme, että nyt olisi korkea aika vaihtaa johtavia viranhaltioita? Laillisia irtisanomisperusteita kyllä löytyy ja kerrankin irtisanottaisiin oikeita henkilöitä.

Nyt luurit käteen ja soittamaan päättäjille. Vaaditaan niiltä omilta päättäjiltä,joita olemme itse äänestäneet asioitamme valtuustoon hoitamaan nyt toimenpiteitä kunnanjohdon vaihtamiseksi. Kunnanjohdon vaihtamisesta päättää valtuutetut eikä viranhaltijat.

19

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihtoon ainakin mikkanen, korhonen-helistin, sarkkinen ja päättäjistä lavikainen, hakulinen, karjalainen ja kaikista pahin reijolainen.

    • Anonyymi

      Kaikki nuo tiedetään, he ovat alinta sakkia kunnassamme!
      Polttivat tai polttavat rahaa ja me KUNTALAISET MAKSAMME !
      En muistanu tätä,meinas unohtua..
      Mutta,kun näen nämä IHME kunnan rasittajat,kyllä sanon sanasesi heille.
      Miten he voivat kiusata ihmistä niin pitkää..?
      Heistä osa sai korvauksia ylipainon ja leveyden puolesta..ja osastosihteeriä vaan jaksetaan kiusata?
      Reijonen on torvisieni..häipys koko torvelo vittuun Liperistä ja koko sukukin.
      He Reijiseset luulevat olevansa jotakin,mutta kun xxxxx, ..osa ihan ropuli Reijosia ja maineella ratsastavat..hah,hah...!!
      Osa on puliukkoja ja osa munaukkoja,,:))

      • Anonyymi

        No, nythän tuli pläjäys. Oletteko varmoja, että tämä ei ylitä haukkumisen uutiskynnystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, nythän tuli pläjäys. Oletteko varmoja, että tämä ei ylitä haukkumisen uutiskynnystä?

        Ei ylitä. Pelkkää asiaa ja niin totta. Nää kyseiset tyypit ovat joko niin tyhmiä tai sit niin paatuneita, että eivät älyä ees hävetä. Tukevat toinen toisiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ylitä. Pelkkää asiaa ja niin totta. Nää kyseiset tyypit ovat joko niin tyhmiä tai sit niin paatuneita, että eivät älyä ees hävetä. Tukevat toinen toisiaan.

        Reijoselle jää muistomerkki Liperiin, Leinosenlammen turmellut Reijosen slummi


      • Anonyymi
        PekkaPeitsi kirjoitti:

        Reijoselle jää muistomerkki Liperiin, Leinosenlammen turmellut Reijosen slummi

        Ei reijosesta tartte muistomerkkiä tehdä. Kuoltuaan se vain muumioidaan ja kannetaan ikuisesti johtamaan kunnanvaltuuston kokouksia. Ja sargofakistaan muumio pyytää; oisin minä vielä ainakin yhden kauden kansanedustajanakin halunnut olla. Nyyh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei reijosesta tartte muistomerkkiä tehdä. Kuoltuaan se vain muumioidaan ja kannetaan ikuisesti johtamaan kunnanvaltuuston kokouksia. Ja sargofakistaan muumio pyytää; oisin minä vielä ainakin yhden kauden kansanedustajanakin halunnut olla. Nyyh!

        Ei reijosesta tartte muistomerkkiä tehdä. Kuoltuaan se vain muumioidaan ja kannetaan ikuisesti johtamaan kunnanvaltuuston kokouksia. Ja sargofakistaan muumio pyytää; oisin minä vielä ainakin yhden kauden kansanedustajanakin halunnut olla. Nyyh!

        Kyllä Reagani Reijonen voisi asettaa jo aikaisemmin Liperin keskustan liikenne ympyrään.
        Kirjekuorien höyrytyslaite jalkapieleen ja monokkeli.
        On siinä pelle koko ukko,lupasi aikoinaan,kun oli hallituksessa...tiet päällystetää 600milj.€..kaikki keskustalaiset ,jees!
        Viddu,tuo raha meni etelään ja Reagani puhu paskaa täällä,kuten kunnon kepun pitääkin!
        Mulkku,ei puhu kuin hyvin harvoin eduskunnassa..ja muka kansanedustaja joka ajoi POHJOIS-KARJANLAN ETUA!
        Mitään ei osannu,kun oli mykkä !!
        Liperistä ja muualta kyllä kerää homerakennus rahoja..
        Kiesus...Reijonen rakentaa??


    • Anonyymi

      Liperi on niin sisäsiittoinen..eikö? Olen katsellut toimintaa 60v.
      Hullut pisti olut hanat kiinni Liperistä aikoinaan:)))
      Ja kaljaa haettiin Onttolasta mm.
      Oliko asialla lestaadiolaiset ryökäleet?
      Oli varmaan ja luulen niin..
      Keskusta on lähes Lestaadiolainen harhaoppi !
      Keskusta on virus ollut jo pitkään.
      Päättäjät,kun on Keskusta apinoita,niin he muokkaavat vaikka kommnistin keskustalaiseksesi tai lennät ulos.
      Tiedän,että olette Liperin kunnassa lähes kaikki näitä prosenttipuolueen kannattajia,siksi emme tykkää teistä!
      Ihmisenä voi tykätä,mutta ajattelette puolueen tavoin,eli irti muusta Suomalaisuudesta.
      Sipilä,Berner,Saarikko ja mikä se isotissi on nyt pj..
      Ihan outoa sakkia,puhuvia päitä tai metri kertaa metri ihmisiä.
      Tarkoitan,ei mitään oikeata asiaa..

    • Anonyymi

      Reijonen on kunnassamme ainoita järkimiehiä Voi kun saisimme niitä edes vähän lisää. Eikä naisetkaan olisi jonniijoutavii.

      • Anonyymi

        Huhuh. Mitenköhän tyhmiä ne muut on, jos Reijonen on ainoo järkimies.


      • Anonyymi

        Reijonen on kunnassamme ainoita järkimiehiä Voi kun saisimme niitä edes vähän lisää. Eikä naisetkaan olisi jonniijoutavii.

        Miten pikään oot asunu Liperissä? Olen nähnyt 60v,miten Reijosen Liperi,sisäsiittoinen yhdyskunta käy.(Puoluekirja).
        On Reijonen rakentanut,mutta kaikki on homeessa ja itse on vetänyt kaikki Liperin kunnan rakennus kilpailutukset.
        Moni yrittäjä on sanonut,ettei tee LIperiin tarjousta,kun tietää jo valmiiksi kuka voittaa:)
        Ja näinhän se Keskustalaisilla on ollut,hyvä veli..anna minä höyrytän kirjeen auki ensin.


    • Anonyymi

      Nyt naurattaa:))) Reijonen muka järki mies?
      Reijonen on estänyt aikoinaan hallin rakennuksen yritykselle,kun ei ollut nyt Keskusta piiriä!
      Keskustalaiset on niiiiin sisä siitoisia ja ovelaa sakkia kunnassa!
      Tulee aika vielä milloin keskustalaiset saa takaisin,kun on eri johto!
      Keskusta on aina omiaan munia kaiveleva sisäpiirin sakki,kun Lestejä kuuluu siihen paljon.

      • Anonyymi

        Onko asialle tehty konkreettisesti jotain?
        Onko joku ottanut yhteyttä?

        - Kas ei auta mitään että täällä paahdetaan...


    • Anonyymi

      Mikäli Reijonen olisi ollut tai olisi järkimies niin ylimpänä poliittisena päättäjänä olisi käyttänyt otto-oikeutta ja viheltänyt pelin poikki alkuunsa jo vuonna 2012. Jokainen saa itse tehdä johtopäätöksensä asian järettömyydystä kuinka kunnassamme toimitaan me kuntalaiset toimimme vain maksumiehinä sillä valitsemamme kunnahallitushan käyttää puhevaltaamme ja ollaampa me vaan hiljaa.

    • Anonyymi

      Eikö tämä ole vieläkään selvinny?
      On perkele kunta,kun eivät sovi asiasta!
      Jokainen tietää,että kunta oli väärässä ja he naiset ja metrimitta vitkuttelevat..niin olihan siinä joku muukin?
      No,keskustalainen lässäys paska Liperi!

      • Anonyymi

        Heittelet näitä täkyjä tänne kuin et tosiaan tietäisi, että asia on jo selvä sekä hoidettu ja elämässä siirrytty eteenpäin. Suomessa on vapaus asua siellä, missä haluaa. Valinnanvapautta voit harjoittaa muuttamalla muuanne, jos ei Liperi miellytä. Kuntalaiset ovat tätä mieltä.


    • Anonyymi

      Valinnanvapautta voit harjoittaa muuttamalla muuanne,

      Heh,minun sukuni on ollut täällä Liperissä 1600 luvulta.
      Tulitko milloin tänne neuvomaan? ja mistä kumppari kunnasta?
      Vääryys on olemassa vielä satiaset!
      Sitten,kun Eila saa rahat raukkojen ja paskiaisten irtisanomisen takia,niin asia on ok.

      • Anonyymi

        1600 -lukulaiseltahan tuo haukkumisen sanankäyttö vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Onnneksi onsen verran valinnanvapautta, ettei tarvitse muuttaa Ylämyllylle, josta luonto tuhotaan, kaavoitetaan joka ainut mäki ja notko. Eikö lie seuraavana Pärnävaara.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe