Kaupungin kannattaisi laskea asumistukia. Säästöä tulisi rutkasti ja turvallisuus paranisi kun loiset siirtyisivät muualle.
Salon asumistuet alas
Anonyymi
4
171
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupunki ei maksa senttiäkään asumistukia.
Kela maksaa. oot vissiiin hiukan vajakki?
- Anonyymi
Tarkoittaako se sitä että työttömyysrahat nousevat entisestään. Ne sitten se on hyvä asia.
- Anonyymi
Tietenkin niin,että nettohyöty työttömälle olisi suurempi kuin ennen, jos siis as.tukea laskettaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap101989Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279870- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 29701
- 49619