Miksi kiusoittelet, vaikka olet varattu?

Anonyymi

Ei minulla muuta. Minulle on herännyt tunteita.

80

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin kysyä saman, tässä tapauksessa molemmat varattuja.. 😞

    • Anonyymi

      Joillakin ihmisillä on heikot rajat, ja se ajaa pelaamaan pelejä.

    • Anonyymi

      Olet saanut minut heikoksi. Olen kiusaantunut sinusta, en kiusoittele tahallani, hairahdus välillä tunteideni vietäviksi. Vastustan sitä, niin kauan kuin on tarpeen.

      • Anonyymi

        Kauan on tarpeen vastustaa, tai milloin se ei enää ole tarpeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauan on tarpeen vastustaa, tai milloin se ei enää ole tarpeen?

        Niin kauan, että olen omassa elämässäni saanut monet asiat hoidettua. Menee kauan, liian kauan että minua kannattaa kenenkään jäädä odottelemaan. 😞


    • Anonyymi

      Jotkut ei välitä muiden tunteista, pyörivät itsensä ja omien halujensa ympärillä. Jättäkää ne huomiotta.

      • Anonyymi

        Nimenomaan, nämä saalistajatyyppiset kyllästyvät nopeasti jos eivät saa uhriltaan huomiota ja siirtyvät seuraavaan. Kannattaa sivuuttaa järjestelmällisesti kaikki yritykset.


    • Anonyymi

      Kielletty hedelmä houkuttaa, että voi päästä panemaan muitakin.

    • Anonyymi

      Jos rakastat kumppaniasi, et välitä muiden kiusottelusta. Ihan varmasti pystyt näyttämään tai sanomaan : et ei kiinnosta ! Eri asia tietty jos alkaa itseä kiinnostamaan hetken huuma, mut suosittelen ajattelemaan asiaa pitemmällä tähtäimellä. ☺

    • Anonyymi

      Kiertäkää pettäjät kaukaa ja mieti sitäkin, että se pettäisi myös sua jos olisitte yhdessä, koska on valmis pettämään nykyistäänkin sun kanssa.

      • Anonyymi

        Just näin, pettäjät ei muutu koskaan, niillä on luonteessa vikaa.


    • Anonyymi

      Heterot kiusoittelevat, olivatpa sitten varattuja tai eivät. Saavat ihastumaan itseensä, sekään ei riitä ja saavat rakastumaan itseensä. Sen jälkeen on saavutettu se mitä halusivat ja voi taas siirtyä miehiin. Minulla menee usko kaikkiin ihmisiin teidän takia. Lopettakaa hyvissä ajoin toisten tunteilla leikkiminen. En oikeasti tiedä mitä minusta halusit, minä olin valmis antamaan kaiken. Oletko edes onnellinen?

      • Anonyymi

        Kiertäkää heterot kaukaa! Meikäläisiä on vapaita, olkaa aktiivisia tutustumaan uusiin ihmisiin.


      • Anonyymi

        Tollanen tyyppi on empatiakyvytön, siksi pystyy leikkimään toisten tunteilla. Ihan sama onko hetero vai meikäläinen.


      • Anonyymi

        Missä? Töissä vai? Ne heterot ovat houkutuslintuja, jotta saisivat halvan työntekijän firmaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä? Töissä vai? Ne heterot ovat houkutuslintuja, jotta saisivat halvan työntekijän firmaansa.

        V***u mitä p***aa... pelkkää provoa


      • Anonyymi

        Ei heterot täällä kirjoittele....


    • Anonyymi

      Ap, se testaa viehätysvoimaansa suhun, sillä saattaa olla huono itsetunto ja hakee sille pönkitystä. Käyttäydy ite asiallisesti ja kylmästi, kyllä lopettaa pian. Älä päästä sitä yhtään lähemmäksi millään tasolla. Ite halveksin pettäjiä ja moni muu.

    • Anonyymi

      Mitä ap sanoo vastauksiin?

    • Anonyymi

      Ainakin itse olen onnettomassa suhteessa, koska puolisoni petti minua. Hän ikäänkuin muutti tämän suhteen säännöt. Se, jota kiusoittelen -tiedän, että hän on elämäni rakkaus. Kyse ei ole egon buustauksesta, itsekkäistä haluistani tai sellaisesta. Jo ensikohtaamisella tunsin, että välillämme on järkyttävän vahva side. Miksi en ole eronnut onnettomasta suhteestani? Pelkään. Minua on satutettu ja haavoitettu, en silti koskaan tekisi kenellekään muulle niin. En usko, että haluaisit olla kanssani vaikka olisin vapaa... Nyt voin sitten kaikessa rauhassa järjestellä asiani kuntoon ennen eroa. Vaikka jostain syystä luulen olevani aina yksin. En tiedä miksi, koska olen oikeasti hyvä tyyppi ja ihan ok näköinenkin. Kai minun itsetuntoni romuttui kun tulin petetyksi, en silti buustaisi sitä muiden kustannuksella.

      • Anonyymi

        Sun kannattaa erota siitä pettäjästä ja sen jälkeen kun olet valmis lähestyä elämäsi rakkautta. Jos teidän välillä on vahva side, kai toinenkin sen huomaa?


      • Anonyymi

        Surullista että suhteesi on onneton. Jos olet niin hyvä tyyppi kuin mitä kuulostat, tuskin joudut olemaan yksin. ❤ Tsemppiä!


    • Anonyymi

      Jännä juttu, miten täällä ajoittain tuomitaan suhteessa olevat, ja toisella hetkellä ymmärretään kuitenkin se tosiasia, mistä ennenkin kirjoitettu; suhdestatus ei kerro kaikkea. Kyllä, pettäminen on väärin ja kyllä, kannattaisi erota ensin. Vaan kun asiat eivät ole mustavalkoisia kuten varmasti kaikki tietävät. Jännä myös, miten lesbopalstalla (jossa myös bi naisia )) jaksetaan vouhottaa heteroista ja miten p:stä ovat. He tuskin palstalle eksyvät näitä lukemaan tai lesbo/bi -naisia iskevät. Silloin eivät ole heteroita.
      Itse aiheeseen, sama fiilis täällä ja herännyt tunteita toista kohtaan.

      • Anonyymi

        Onhan täällä heteroitakin, joissakin ketjuissa suoraan sanovat sen.


      • Anonyymi

        Sellainen ihminen on syvältä joka leikkii toisten tunteilla ja joillekin on heterot tehny sitä huvikseen, miksi puolustat niitä.


      • Anonyymi

        Täällä nyt vaikuttaa olevan joku joka on saanut heterosuhteesta siipeensä ja tuomitsee nyt heterot ja kaiken muunkin kuin umpilesbouden. Ei kannata niistä kirjoituksista provosoitua.
        Elämä ei todellakaan ole mustavalkoista missään elämän osa-alueessa.


      • Anonyymi

        Jotkut iskee toisia ihan huvikseen, ilman mitään omia tunteita. Silloin on samantekevää onko hetero, lesbo vai bi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä nyt vaikuttaa olevan joku joka on saanut heterosuhteesta siipeensä ja tuomitsee nyt heterot ja kaiken muunkin kuin umpilesbouden. Ei kannata niistä kirjoituksista provosoitua.
        Elämä ei todellakaan ole mustavalkoista missään elämän osa-alueessa.

        Mikä tarve sulla on jankata täällä heterojen näkökulmasta, jos kerran naiset kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä nyt vaikuttaa olevan joku joka on saanut heterosuhteesta siipeensä ja tuomitsee nyt heterot ja kaiken muunkin kuin umpilesbouden. Ei kannata niistä kirjoituksista provosoitua.
        Elämä ei todellakaan ole mustavalkoista missään elämän osa-alueessa.

        Miten kuvittelet löytäväsi naisen itsellesi, jos identifioidut heteromaailmaan ja elät sitä elämää sekä konkreettisesti että pääsi sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä nyt vaikuttaa olevan joku joka on saanut heterosuhteesta siipeensä ja tuomitsee nyt heterot ja kaiken muunkin kuin umpilesbouden. Ei kannata niistä kirjoituksista provosoitua.
        Elämä ei todellakaan ole mustavalkoista missään elämän osa-alueessa.

        Itselläsi on asenneongelma, jo kielenkäyttö on sellaista että kiertäisin kaukaa.


    • Anonyymi

      Koska oot niin ihana, etten pysty lopettamaan. Olet elämäni ilo <3

      • Anonyymi

        Riittääkö se sinulle? Vain kiusoitella elämäsi iloa loputtomiin? Hänelle ei välttämättä.


      • Anonyymi

        Niin sinäkin minulle 💖
        Näin unta viime yönä taas, vaikka emme ole nähneet lähiaikoina. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinäkin minulle 💖
        Näin unta viime yönä taas, vaikka emme ole nähneet lähiaikoina. Ap

        Millaista unta näit? Mäkin olen nähnyt susta Ihania unia, toivottavasti ne on myöskin enneunia 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista unta näit? Mäkin olen nähnyt susta Ihania unia, toivottavasti ne on myöskin enneunia 💕

        Minäkin näin unta hänestä. Olen kaivannut. Missä te uneksitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin näin unta hänestä. Olen kaivannut. Missä te uneksitte?

        Minä uneksin pk-seudulla. Hän on mielessä viimeisenä illalla ja ekana aamulla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista unta näit? Mäkin olen nähnyt susta Ihania unia, toivottavasti ne on myöskin enneunia 💕

        Näin ihan kilttiä unta että pidit kättäsi mun reidelläni...💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ihan kilttiä unta että pidit kättäsi mun reidelläni...💖

        Oliko kiltti? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kiltti? 😉

        Oli kilttiä, mutta tunnelma semmoinen että kaikki ainekset olisivat olleet kasassa muuhunkin...😉


    • Anonyymi

      Monista huomaa tälläkin palstalla, että miesten porukoissa on elämänsä pyöritty, ei ole mitään käryä miten naisten kanssa ollaan.

      • Anonyymi

        Täällä näyttäisi olevan joku katketa lesbo pari Joilla ehkä ero menossa tai joku muu draama. Moneen ketjuun tulee se sama pari väittelemään. Kuinka jollain voi olla energiaa vääntää noin paljon😅 Ihan samaa latua vetävät, luulis, että rupeaisi jo väsyttämään. Mutta taitavatkin vaan ärsyttää toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä näyttäisi olevan joku katketa lesbo pari Joilla ehkä ero menossa tai joku muu draama. Moneen ketjuun tulee se sama pari väittelemään. Kuinka jollain voi olla energiaa vääntää noin paljon😅 Ihan samaa latua vetävät, luulis, että rupeaisi jo väsyttämään. Mutta taitavatkin vaan ärsyttää toisiaan.

        Eiköhän edellisellä kommentoinnilla tarkoitettu teitä palstan turhan höpisijöitä. Ei kannattaisi olla innolla sanomassa joka ketjussa, jos ei ole sisällä eikä tiedä näistä asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän edellisellä kommentoinnilla tarkoitettu teitä palstan turhan höpisijöitä. Ei kannattaisi olla innolla sanomassa joka ketjussa, jos ei ole sisällä eikä tiedä näistä asioista.

        Mielummin hyväntahtoista höpinää kuin aivotonta narinaa😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin hyväntahtoista höpinää kuin aivotonta narinaa😅

        Miksi pidät yllä aivotonta narinaa, jos et itsekään siitä pidä. Turha tunkea sitä joka ketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pidät yllä aivotonta narinaa, jos et itsekään siitä pidä. Turha tunkea sitä joka ketjuun.

        Mitä söit tänään ruuaksi😊? Mä söin subin kanateriyakitortiölan puolikkaan, iltapäivällä toisen puolen ja mansikka eskimon jälkkäriksi. Nyt menen keittämään ☕️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pidät yllä aivotonta narinaa, jos et itsekään siitä pidä. Turha tunkea sitä joka ketjuun.

        Vanhat puutalot on ihania, tunnelmallisia. Ei haittaa, vaikka ovi tai lattia narisee se jotenkin kuuluu koko juttuun😉. Luo tunnelmaa 🤽‍♀️

        Terveisin:👩🏻‍💻


    • Anonyymi

      Huumorintajuni on sellainen, että joskus menee jutut vähän yli.

      • Anonyymi

        Ei ole, älä aina syytä itseäsi.


    • Anonyymi

      Koska en ole varattu. En vain huutele erostani.

    • Anonyymi

      Ap onko tämä se esimies-alainen case? Hän toimii väärin, jos yrittää lähestyä valta-asemassa.

    • Anonyymi

      En kiusoittele. Sun silmäs ja hymy ne lumosi mut. Jäin sun intensiivisen katseesi pauloihin.

    • Anonyymi

      Niin mistäs tiedätte et on hetero?
      Onko tää kiusoittelija kertonut olevansa sitten hetero?

    • Anonyymi

      Mikä tarve teillä on varattuja piirittää, heteroista puhumattakaan. Ei noista mitään tule, turhaa ajankuluketta.

      • Anonyymi

        Minäkin olen aina ihmetellyt, miten jotkut saavat itsensä kiinnostumaan heteroista.


      • Anonyymi

        Ei kai kukaan katso että haa tuossapa varattu/hetero, alanpa piirittää.. joku Vaan kolahtaa kovempaa kuin muut. Riippumatta siitä oliko varattu tai hetero näin voi käydä. Ja onhan toisissa ketjuissa jaettu tarinoita niistä onnistuneistakin jutuista. Elämä ei ole niin mustavalkoista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan katso että haa tuossapa varattu/hetero, alanpa piirittää.. joku Vaan kolahtaa kovempaa kuin muut. Riippumatta siitä oliko varattu tai hetero näin voi käydä. Ja onhan toisissa ketjuissa jaettu tarinoita niistä onnistuneistakin jutuista. Elämä ei ole niin mustavalkoista .

        Niin mutta kertokaa miten heteroista voi kiinnostua, mikä sen kiinnostuksen herättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kertokaa miten heteroista voi kiinnostua, mikä sen kiinnostuksen herättää?

        Missä vaiheessa on mainittu, että heteroista kyse? Kysynpä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kertokaa miten heteroista voi kiinnostua, mikä sen kiinnostuksen herättää?

        No mistä sen tietää onko hetero vai ei, kun ihastuu missä milloinkin kulkiessaan tai ollessaan. Siinä sitä sitten onkia esille pikkuhiljaa pitääkö toinen naisista myös...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kertokaa miten heteroista voi kiinnostua, mikä sen kiinnostuksen herättää?

        Heteronaiset osaa kyllä olla flirttejä siinä missä muutkin. Yleensä se on se "heteronainen", joka sen aloitteen tekee eikä se lesbo-osapuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa on mainittu, että heteroista kyse? Kysynpä vaan.

        Tuo minua ennen kirjoittanut mainitsi heterot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä sen tietää onko hetero vai ei, kun ihastuu missä milloinkin kulkiessaan tai ollessaan. Siinä sitä sitten onkia esille pikkuhiljaa pitääkö toinen naisista myös...

        Minä en ole ikinä ihastunut niin, että en tietäisi jo toisen suuntautumista, miten nopeasti te oikein ihastutte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteronaiset osaa kyllä olla flirttejä siinä missä muutkin. Yleensä se on se "heteronainen", joka sen aloitteen tekee eikä se lesbo-osapuoli.

        Minusta taas heteronaiset ei osaa kunnolla flirttailla naisille edes, eikä minua muutenkaan heterot lähesty ikinä, mutta tämäkin on tietty yksilöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas heteronaiset ei osaa kunnolla flirttailla naisille edes, eikä minua muutenkaan heterot lähesty ikinä, mutta tämäkin on tietty yksilöllistä.

        Niin siis minusta heteronaiset luulee, että flirttailu on sellaista, että tuo itseään esille, vaikka se on juuri päinvastoin ja siksi he eivät osaa flirttailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole ikinä ihastunut niin, että en tietäisi jo toisen suuntautumista, miten nopeasti te oikein ihastutte?

        No ei nyt ihan lennosta tuu ihastuttua, mutta harrastusten parissa, työpaikalla jne niin voi käydä...mistä silloin tietää onko hetero vai ei. Eloisan ihmisen käytöstä voi erehtyä pitämään flirttinä vaikka olis vaan kaikille tai monille ystävällinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis minusta heteronaiset luulee, että flirttailu on sellaista, että tuo itseään esille, vaikka se on juuri päinvastoin ja siksi he eivät osaa flirttailla.

        No miten sinä flirttailet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteronaiset osaa kyllä olla flirttejä siinä missä muutkin. Yleensä se on se "heteronainen", joka sen aloitteen tekee eikä se lesbo-osapuoli.

        Vaan olisko kuitenkin bi nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan olisko kuitenkin bi nainen?

        Niin, bisseksi ne sitten myöhemmin paljastuu. Heteroa ovat kuitenkin esittäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas heteronaiset ei osaa kunnolla flirttailla naisille edes, eikä minua muutenkaan heterot lähesty ikinä, mutta tämäkin on tietty yksilöllistä.

        Nimenomaan yksilöllistä. Ei heteroita voi laittaa nippuun kuten ei muitakaan seksuaalien edustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt ihan lennosta tuu ihastuttua, mutta harrastusten parissa, työpaikalla jne niin voi käydä...mistä silloin tietää onko hetero vai ei. Eloisan ihmisen käytöstä voi erehtyä pitämään flirttinä vaikka olis vaan kaikille tai monille ystävällinen..

        Niin, jotkut voivat sekoittaa tavallisen ystävällisyyden ja flirttailun, mikä on aika hankalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten sinä flirttailet?

        Minusta flirttailussa on olennaista kiinnittää huomio flirttailun kohteeseen, mitä iloa siitä toiselle muuten on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jotkut voivat sekoittaa tavallisen ystävällisyyden ja flirttailun, mikä on aika hankalaa.

        Nimenomaan.. itse työskentelen asiakaspalvelutehtävissä ja varmaan on ystävällisyyttäni ja hymyilyä koettu flirttailuksikin. Tosin kukaan nainen ei ole ehdotellut mitään.. muutama mies kyllä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan.. itse työskentelen asiakaspalvelutehtävissä ja varmaan on ystävällisyyttäni ja hymyilyä koettu flirttailuksikin. Tosin kukaan nainen ei ole ehdotellut mitään.. muutama mies kyllä 😅

        Niin varmaan. Tietysti aspatehtävissä vartijana respassa, vai mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan. Tietysti aspatehtävissä vartijana respassa, vai mitä.

        Minä ihmettelen, miksi joku/jotkut täällä tuntee vähän väliä tarvetta kommentoida negatiiviseen sävyyn ilman mitään aihetta.

        Asiakaspalvelutehtävissä tulee takuulla eteen noita väärinkäsityksiä, varsinkin nuorena, kaikki asiakkaat eivät halua tajuta, että toimenkuvaan kuuluu ystävällinen käytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihmettelen, miksi joku/jotkut täällä tuntee vähän väliä tarvetta kommentoida negatiiviseen sävyyn ilman mitään aihetta.

        Asiakaspalvelutehtävissä tulee takuulla eteen noita väärinkäsityksiä, varsinkin nuorena, kaikki asiakkaat eivät halua tajuta, että toimenkuvaan kuuluu ystävällinen käytös.

        Mikä tarve sinulla on korostaa, mainostaa ja alleviivata juuri asiaksspalvelutehtäviä? Siksikö, että jollakin tietyllä yrityksellä on työpaikkailmoitus ja haku päällä? Kenties Securitaksella tai Manpowerilla? Jos siivousyrityksellä olisi haku päällä niin tietysti esiintyisit tällä palstalla siivoojana, eikö niin? Eikö parempi ole, että yritykseen haetaan rehellisesti asiallisella työpaikkailmoittelulla työntekijää eikä kieroilemalla ja houkutuslinnuilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan. Tietysti aspatehtävissä vartijana respassa, vai mitä.

        Väärin meni.. mutta varmaan heillekin ehdotellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan.. itse työskentelen asiakaspalvelutehtävissä ja varmaan on ystävällisyyttäni ja hymyilyä koettu flirttailuksikin. Tosin kukaan nainen ei ole ehdotellut mitään.. muutama mies kyllä 😅

        Sä mitään työskentele. Yrityksellä on vaan haku päällä ja päätit piilomainostaa sitä täällä esiintymällä asiakaspalvelijana. Et oikeasti ole mikään asiakaspalvelija, kaukana siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tarve sinulla on korostaa, mainostaa ja alleviivata juuri asiaksspalvelutehtäviä? Siksikö, että jollakin tietyllä yrityksellä on työpaikkailmoitus ja haku päällä? Kenties Securitaksella tai Manpowerilla? Jos siivousyrityksellä olisi haku päällä niin tietysti esiintyisit tällä palstalla siivoojana, eikö niin? Eikö parempi ole, että yritykseen haetaan rehellisesti asiallisella työpaikkailmoittelulla työntekijää eikä kieroilemalla ja houkutuslinnuilla?

        Päätit sitte tulla tänne noita firmoja mainostamaan 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätit sitte tulla tänne noita firmoja mainostamaan 😏

        Itse et sitten suoraan kehtaa firman nimeä laittaa, mutta kovaan ääneen pitää mainostaa kuinka mukamas on asiakaspalvelija! Luuletko, että yhtään tulee sen enempää työpaikkahakemuksia kun kailottaa täällä kuinka mukamas on asiakaspalvelija?! Jospa joku lepakko innostuis hakemaan töihin paskaduuniin kun oikein alleviivaa ja piilomainostaa aspaduunia??! Ihan työhaastattelussakin alleviivataan kovasti kuinka ”meillä on enemmän tai vähemmän lesboja täällä töissä”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihmettelen, miksi joku/jotkut täällä tuntee vähän väliä tarvetta kommentoida negatiiviseen sävyyn ilman mitään aihetta.

        Asiakaspalvelutehtävissä tulee takuulla eteen noita väärinkäsityksiä, varsinkin nuorena, kaikki asiakkaat eivät halua tajuta, että toimenkuvaan kuuluu ystävällinen käytös.

        Kuka vttu halua peräänsä tämmösem vainoojafirman, joka vainoo ja kuikuilee vielä 15 vuotta sitten viimeksi töissä olleita vanhoja työntekijöitä? Sairasta vainoamista, todella sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätit sitte tulla tänne noita firmoja mainostamaan 😏

        Täytyy olla joku vanhempi ihminen, joka elää menneessä eikä pysy kehityksessä mukana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe