Makaan vatsallani. Olet sitonut minut kiinni käsistä sohvaan ja peittäbyt silmäni. Hivelet selkääni ja näykkäset niskasta. Nostat perseeni ylös, ja aserat tyynyillä perseeni ylemmäs ..
Öljyöt perseeni ja laitat pienen tärisevän anustapin perseeseeni. Clitorikseni turpoaa ja odotan että koskisit siihen.. et koske vielä...
Yhtåkkiä Läppäiset minua vyöllä perseelleni ja voihkaisen... piiskaat minua muutaman kerran kunnes pytdän ettei enempää...
Kipu muuttuu nautinnolsi hetkessä kun viimeinkin kosketat valuvan märkää pilluani, kiusaat kielelläsi clitoristani...
Voihkin nautinnosta..
Et anna minun kuitenkaan laueta...
Tulet päälleni otat tukastani kiinni rajusti ja ohjaat kovan kyrpäsi pilluuni yhdellä työnnöllä. Vouhkin nautinnosta ha tunnen tulevani huutaen. Tappi perseessäni hieroo välilihaani toiselta ja kyrpäsi toiselta puolen... jatkat rajua naimistani ja laukean pian uudelleen....
Nouset päältäni ja tulet työntämään kovan pillulta maistuvan kyrpäsi suuhuni. Otat niskastani kiinni ja nait mua suuhun rajusti kunnes murahdat lauetessasi ha heität spermat nieluuni..
Sidottuna naisena
Anonyymi
1
2734
Vastaukset
- Anonyymi
Lisää kiihottava tarina lopuksi liukkarista kostuneeseen pilluusi antaisin nyrkkipanon ja jatkaisin ottamistasi masterisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850