Kävelin luoksesi hymyillen peppuani heilutellen. Kävelin aivan viereesi niin että rintani melkein osuivat naamaasa. Kysyin olisitko valmis tekemään mitä vain että saisitvnussia posliinia pilluani. nyökytit päätäsi tahallasun jotta kasvosi osuisivat rintoihini. Keräilin välineet sängyltä käsiini ja sanoin että tästä tulisi vielä hauska ilta.
Laitoin kaulapannan ja suukapulan sulle ja käskin menemään nelinkontin sängylle. Laitoin käsiraudat käsiisi ja menin hänen taakseen. Peitin silmäsi. Aloin lypsämään tuota suurta kullia kädelläni ja hieroin palleja toisella. iniset nautinnosta ja aloin runkkaamaan kovempaa. Öljysin peräaukkosi ja aloin yllätykseksi nuolemaan sitä. aloit inisemään yhä lujempaa. Ajattelin etten halua sinun vielä laukeavan joten lopetin ja otin sängyltä anustapin. Nuolin sen aivan märäksi ja aloin asettelemaan sitä reiälle. Se upposi helposti sisään ja voihkaisit vaimeasti. Otin raipan käteeni ja löin sillä kerran takamukseesin. Aloin puhumaan rivoja korvaadi ja hieromaan klittaani. Löin uudestaan ja ja huomasin kiihottuvani tuosta alistuvan miehen äänestä. Otin uudestaan kalustasi kiinni ja aloin runkkaamaan sitä.
Huomasin kuinka aloit huohottamaan. Pian olit aivan laukeamisen lähellä. huomasin kuinka kiihotuin näkemästäni. mies sidottuna kontallaan, tappi punaisessa pepussaan huohotti laukeamisen partaalla... Käskin sua kääntymään ympäri. käännyit selälleen sängylle ja minä nousin päällesi kuusysiin. Otin kyrpäsi suuhuni ja aloin imemään sitä hitaasti... Samalla laskin peppuani niin alas että nenäsi osui pilluhuulieni väliin. Liikutit päätäsi ja nuolit clittaani ja sait minut kiimasta sekaisin.
Nousen ja Menen istumaan kalusi päälle ja ohjaan sen pilluhuulieni väliin. Suuri ihana mela ei meinannut ensin mennä sisääni, mutta pian rentouduin ja sain sen sisääni. Aloin ratsastamaan nopealla tahdilla samalla kun hieroit ja puristelir rintojani käsilläsi. Huohotti allani syvään ja minä inisin päälläsi ja huutelin rivouksia aina välillä kun henki kulki. huohotit taas lujempaa ja itsekin olin juuri tulossa. Kiihdytin tahtia niin lujaksi kuin vain pystyin. puristit rintojani kovaan juuri kun laukesir sisääni. Tämä laukaisi myös minun orgasmini ja koko vartaloni värisi ja kouristeli orgasmista. Se oli elämäni suurimpia orgasmeja.
Annoin ja sain
Anonyymi
0
1499
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982