Elikkäs kyselisin että mitä kuivaruokaa olette antaneet tiineelle ja imettävälle koiralle?
Mitä kuivaruokaa tiineelle ja imettävälle koiralle
4
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisi ottaa selkoa, jo ennenkun alkaa pentuja teetellä,eikö?
Tuo riippuu rudusta, ja monilla kasvattajilla siitä ihan oma nänemyksensä.
Eli olisi parasta kysyä joiltakin pitkän linjan kasvattajilta, jotta tulee valittua oikea ruokamerkki, ja hoidettua madotukset ja muutkin asiat kuten kuuluu.Et kertonut rotua, niin on vaikea rodun kasvattajienkaan neuvoa.
Sinuna kysyisin asiaa oman koirasi kasvattajalta, tai muilta rodun asiantuntijoilta.Ruokinta on tärkeää,jotta pennuista tulee terveitä kaikin puolin. - Anonyymi
Joko sinulla on tiine narttu vai kuinka hyvissä ajoin olet liikkeellä? Tiineys- ja imetysajan ruokinta on yksi niistä miljoonasta asiasta, jotka selvitetään ennen kuin edes harkitaan astuttamista. Ensinnäkään koiran ruokavaliota ei voi tuosta noin vain muuttaa, joten ajoissa on oltava liikkeellä. Mitä se tällä hetkellä syö?
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta kyselen että minkämerkkistä kuivaruokaa ihmiset on antanut tiineelle ja imettävälle koiralle.
T. Aloittaja
- Anonyymi
Penturuokaa annetaan imettävälle ja tiineelle koiralle. Meillä on Lukullus käytössä. Netistä löydät hurjasti tietoa vaikka googlettamalla kysymyksesi. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049