Tartten apuu miten mää isken saman ikäisen kun mää mutta muutaman kuukauden nuoremman tytön ollaan tunnettu 1luokalta asti ja mulla on sen puhelin numerovaan kun siirryttiin nyt yläasteelle niin meijjän luokka rikottiin ja ollaan eri luokissa nyt niin miten iskisin sen
Tarvisin apuu
2
165
Vastaukset
Kerro sille vaikka viesteissä taikka kasvotusten siit mitä sä tunnet sitä kohtaan, ite kerroin yhel tytölle snäpissä melkei vuos sitte ku siirryin 7lk ja näi, mut jos haluut kasvotusten sanoo nii osta suklaata.
1: älä sano iskureplaa
2: snäppää sille
3: oo itsevarma
4: kehu sitä ulkonäöllisesti ja asois mis se on taitava
5: sä vaa sanot et tykkäät siit ja toivot et se tykkää sust mut jos ei nii toivo et se vastaa niiku se kenelle mä kerroin "söpöö mut mä en tykkää sust" ja pyydä ettei kerro kellekkää ja et voidaaks olla viel frendei, mut hyvi se menee mä luotan suhu- Anonyymi
Joo tiiän sslee vitu vaikeeta se on varmaa vaikeempaa saboo ihmiselle jonka tuntenu vitu pitkää mut ei mitää itte en pysty mut yritä sä vaa saatat salee saada se ja nii siia analt sile salee vaik siel wapis jotai. Ei tartte salee ku vaa jutellä vhä aikaa ja ssnoo sit et tykkäät siit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29611531
- 1447116
- 1045922
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425249- 524361
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304179On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323591- 613584
- 813177
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223115