Tarvisin apuu

Anonyymi

Tartten apuu miten mää isken saman ikäisen kun mää mutta muutaman kuukauden nuoremman tytön ollaan tunnettu 1luokalta asti ja mulla on sen puhelin numerovaan kun siirryttiin nyt yläasteelle niin meijjän luokka rikottiin ja ollaan eri luokissa nyt niin miten iskisin sen

2

89

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro sille vaikka viesteissä taikka kasvotusten siit mitä sä tunnet sitä kohtaan, ite kerroin yhel tytölle snäpissä melkei vuos sitte ku siirryin 7lk ja näi, mut jos haluut kasvotusten sanoo nii osta suklaata.
      1: älä sano iskureplaa
      2: snäppää sille
      3: oo itsevarma
      4: kehu sitä ulkonäöllisesti ja asois mis se on taitava
      5: sä vaa sanot et tykkäät siit ja toivot et se tykkää sust mut jos ei nii toivo et se vastaa niiku se kenelle mä kerroin "söpöö mut mä en tykkää sust" ja pyydä ettei kerro kellekkää ja et voidaaks olla viel frendei, mut hyvi se menee mä luotan suhu

    • Anonyymi

      Joo tiiän sslee vitu vaikeeta se on varmaa vaikeempaa saboo ihmiselle jonka tuntenu vitu pitkää mut ei mitää itte en pysty mut yritä sä vaa saatat salee saada se ja nii siia analt sile salee vaik siel wapis jotai. Ei tartte salee ku vaa jutellä vhä aikaa ja ssnoo sit et tykkäät siit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2881
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      178
      1694
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      146
      1560
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1555
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1269
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      329
      1090
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      994
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      85
      976
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      93
      926
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      910
    Aihe