Tartten apuu miten mää isken saman ikäisen kun mää mutta muutaman kuukauden nuoremman tytön ollaan tunnettu 1luokalta asti ja mulla on sen puhelin numerovaan kun siirryttiin nyt yläasteelle niin meijjän luokka rikottiin ja ollaan eri luokissa nyt niin miten iskisin sen
Tarvisin apuu
2
122
Vastaukset
Kerro sille vaikka viesteissä taikka kasvotusten siit mitä sä tunnet sitä kohtaan, ite kerroin yhel tytölle snäpissä melkei vuos sitte ku siirryin 7lk ja näi, mut jos haluut kasvotusten sanoo nii osta suklaata.
1: älä sano iskureplaa
2: snäppää sille
3: oo itsevarma
4: kehu sitä ulkonäöllisesti ja asois mis se on taitava
5: sä vaa sanot et tykkäät siit ja toivot et se tykkää sust mut jos ei nii toivo et se vastaa niiku se kenelle mä kerroin "söpöö mut mä en tykkää sust" ja pyydä ettei kerro kellekkää ja et voidaaks olla viel frendei, mut hyvi se menee mä luotan suhu- Anonyymi
Joo tiiän sslee vitu vaikeeta se on varmaa vaikeempaa saboo ihmiselle jonka tuntenu vitu pitkää mut ei mitää itte en pysty mut yritä sä vaa saatat salee saada se ja nii siia analt sile salee vaik siel wapis jotai. Ei tartte salee ku vaa jutellä vhä aikaa ja ssnoo sit et tykkäät siit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915