Tartten apuu miten mää isken saman ikäisen kun mää mutta muutaman kuukauden nuoremman tytön ollaan tunnettu 1luokalta asti ja mulla on sen puhelin numerovaan kun siirryttiin nyt yläasteelle niin meijjän luokka rikottiin ja ollaan eri luokissa nyt niin miten iskisin sen
Tarvisin apuu
2
196
Vastaukset
Kerro sille vaikka viesteissä taikka kasvotusten siit mitä sä tunnet sitä kohtaan, ite kerroin yhel tytölle snäpissä melkei vuos sitte ku siirryin 7lk ja näi, mut jos haluut kasvotusten sanoo nii osta suklaata.
1: älä sano iskureplaa
2: snäppää sille
3: oo itsevarma
4: kehu sitä ulkonäöllisesti ja asois mis se on taitava
5: sä vaa sanot et tykkäät siit ja toivot et se tykkää sust mut jos ei nii toivo et se vastaa niiku se kenelle mä kerroin "söpöö mut mä en tykkää sust" ja pyydä ettei kerro kellekkää ja et voidaaks olla viel frendei, mut hyvi se menee mä luotan suhu- Anonyymi
Joo tiiän sslee vitu vaikeeta se on varmaa vaikeempaa saboo ihmiselle jonka tuntenu vitu pitkää mut ei mitää itte en pysty mut yritä sä vaa saatat salee saada se ja nii siia analt sile salee vaik siel wapis jotai. Ei tartte salee ku vaa jutellä vhä aikaa ja ssnoo sit et tykkäät siit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä392389Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri361688Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241453- 891432
IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl321161- 1351125
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624926Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa240901kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!16824