Lämpimästi tervetuloa höpisemään matalaan mutta ❣️:lla rakennettuun majaamme.
Torstain torppa
137
268
Vastaukset
Hianon torpan pykäsit 👍😊 Saanko pötkähtää toviksi tuohon laverille, kun alko nämä jalat huutaa hoosiannaa?
Tietenkin, käy pötkölles vain 😊 Miepä laitan sulle tuoksuvat yrttihauteet jalkojesi virkistykseksi. Haluisitko jotain musaa kuunnella samalla, vai nauttia hiljaisuudesta vain?
Käytöskukka kirjoitti:
Tietenkin, käy pötkölles vain 😊 Miepä laitan sulle tuoksuvat yrttihauteet jalkojesi virkistykseksi. Haluisitko jotain musaa kuunnella samalla, vai nauttia hiljaisuudesta vain?
Kiitti Kukkanen 🌷miepä käyn 😊 Alko tuo kylällä juokseminen ja mättäillä meneminen vähän ramasemmaan😴
Mulla läks tämä ralli soimaan päässä https://youtu.be/EUipfmAeyDE
mutta laita toki jottain biisiä ettei soi Anja piässä loppuiltaa 😅En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kiitti Kukkanen 🌷miepä käyn 😊 Alko tuo kylällä juokseminen ja mättäillä meneminen vähän ramasemmaan😴
Mulla läks tämä ralli soimaan päässä https://youtu.be/EUipfmAeyDE
mutta laita toki jottain biisiä ettei soi Anja piässä loppuiltaa 😅Kiva ralli olikin 😊
Nyt on kylpy valmis, tunnet kehäkukan, rosmariinin, salvian ja timjamin aromit nenussasi ja sivelen lämmintä yrttivettä jaloillesi. Sopisko tämä tunnelmaan?
https://youtu.be/_1MSvZPTURoKäytöskukka kirjoitti:
Kiva ralli olikin 😊
Nyt on kylpy valmis, tunnet kehäkukan, rosmariinin, salvian ja timjamin aromit nenussasi ja sivelen lämmintä yrttivettä jaloillesi. Sopisko tämä tunnelmaan?
https://youtu.be/_1MSvZPTURoSopii täydellisesti tunnelmaan 👍Valaistuskin on nyt sopivan hämärä 😊
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Sopii täydellisesti tunnelmaan 👍Valaistuskin on nyt sopivan hämärä 😊
Ihanat tuoksut ja kesäyön taika ... luovat valloittavaa huumaavaa tunnelmaa....
Käytöskukka kirjoitti:
Ihanat tuoksut ja kesäyön taika ... luovat valloittavaa huumaavaa tunnelmaa....
Huumaavasta tunnelmasta alkaa tulla kuuma... 🔥Liekö nuo yrtit 🌿 kun laittavat nyt veren kiertämään...
Huumaavasta tunnelmasta alkaa tulla kuuma... 🔥Liekö nuo yrtit 🌿 kun laittavat nyt veren kiertämään...
Hämärä valo, hiljaisuus, tuoksut, toisen silkinpehmeä iho ...
Käytöskukka kirjoitti:
Hämärä valo, hiljaisuus, tuoksut, toisen silkinpehmeä iho ...
..kontakti, varovainen, hellä kosketus.
..kontakti, varovainen, hellä kosketus.
Varovasti, hellästi tunnustellen ettei Hän säikähdä ja katoa...
Käytöskukka kirjoitti:
😅 Kohta lähtee Kukkis sawon metät roihuun, mutta mie en ole lähössä mihinkään. Väsyttääkö sua? Mulla jo vähän silimäluomet painaa...
Käytöskukka kirjoitti:
Jaha, tais Kukkanen simahtaa 😅 Toivottavasti näät kauniita unia 😊😴
Jaha, tais Kukkanen simahtaa 😅 Toivottavasti näät kauniita unia 😊😴
Taisinpa simahtaa Tulisielu, niin ei kyllä tuppaa käymään kun on 🔥 tunnelmaan päästy 😉
Perjantaipa on puuhapäivä, ja illalla pääsee taas mökkisaunan leppeisiin löylyihin. Täytyy etsiä musa-energiaa päivän koitoksiin...Käytöskukka kirjoitti:
Taisinpa simahtaa Tulisielu, niin ei kyllä tuppaa käymään kun on 🔥 tunnelmaan päästy 😉
Perjantaipa on puuhapäivä, ja illalla pääsee taas mökkisaunan leppeisiin löylyihin. Täytyy etsiä musa-energiaa päivän koitoksiin...Moi Kukkanen 🌷Mulla kävi myös mielessä jotta kävikö siinä niin, että sie säikähit ja katosit kun oli liian rajut otteet 😁
Mulla otti taas aikansa ennenku nukahin ja näin puol yötä tosi levottomia unia. Kerran pomppasin istuulteen kun heräsin jonku unen keskeltä. Mä en yleensä nukaha millään jos on tulet🔥 päällä ja jo lieväkin kipinöinti aiheuttaa hankaluuksia päästä uneen.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moi Kukkanen 🌷Mulla kävi myös mielessä jotta kävikö siinä niin, että sie säikähit ja katosit kun oli liian rajut otteet 😁
Mulla otti taas aikansa ennenku nukahin ja näin puol yötä tosi levottomia unia. Kerran pomppasin istuulteen kun heräsin jonku unen keskeltä. Mä en yleensä nukaha millään jos on tulet🔥 päällä ja jo lieväkin kipinöinti aiheuttaa hankaluuksia päästä uneen.Hey Kiddo! No enpä säikähtännä moisesta 😅
On sulla ollut levoton yö 🙄 Kuinka oot jaksanut tätä päivää elellä? Onko ollut mukavaa lomailua?Käytöskukka kirjoitti:
Hey Kiddo! No enpä säikähtännä moisesta 😅
On sulla ollut levoton yö 🙄 Kuinka oot jaksanut tätä päivää elellä? Onko ollut mukavaa lomailua?No kiva ettet säikähtäny 😁 Mulla on toisinaan levottomia öitä ja joskus niin, jotta on ihan tolkku pois. Joskus on semmosiaki öitä jolloin ei nuku oikeestaan ollenkaan tai sitte ihan tunnin pari. Jos semmosen jälkeen on työpäivä niin eipä se paljon naurata. Mä oon kyllä yleensä sillon semmonen ihmeellinen duracelli ja kierroksilla käyvä kutakuinkin puoleen päivään eli siihen saakka kun lounas koittaa. Sitten kun oon syöny, niin en meinaa pysyä hereillä millään.
Tää päivä on menny ihan ok. Mulla on ollu taas jostain syystä vähän 🔥set olotilat, liekö tuo Kylie mitä olen tännään useamman videon vilkuillu 😅Käytöskukka kirjoitti:
On sulla ollut levoton yö 🙄 Kuinka oot jaksanut tätä päivää elellä? Onko ollut mukavaa lomailua?Miten se on siun päiväsi Kukkis menny? Onko sauna jo valmiina ja ootko sie valmiina sinne?
Käytöskukka kirjoitti:
On sulla ollut levoton yö 🙄 Kuinka oot jaksanut tätä päivää elellä? Onko ollut mukavaa lomailua?Voe Señorita 😅 Ne vaan nyt lämmöt mulla täällä nousee kun oon ajatellu vääränlaisia juttuja. Kohta pittää viä lähteä saunaan, nii kyllä on sen jälkeen lämmöt kohillaan 😁 Järvi kuttuu ⛲🌊
Miten se on siun päiväsi Kukkis menny? Onko sauna jo valmiina ja ootko sie valmiina sinne?
Moro! Oli puuhakas kiva päivä. Tällä munuutilla just menossa saunaan 😊 Ja valmiina kyllä 😀 Pääsee rentoutumaan ja hetkeksi omiin aatoksiin.
Voe Señorita 😅 Ne vaan nyt lämmöt mulla täällä nousee kun oon ajatellu vääränlaisia juttuja. Kohta pittää viä lähteä saunaan, nii kyllä on sen jälkeen lämmöt kohillaan 😁 Järvi kuttuu ⛲🌊
Minkäs sorttisia ne väärät jutut on, Mehtis? Voitko tarkentaa ? 😅
No kiva ettet säikähtäny 😁 Mulla on toisinaan levottomia öitä ja joskus niin, jotta on ihan tolkku pois. Joskus on semmosiaki öitä jolloin ei nuku oikeestaan ollenkaan tai sitte ihan tunnin pari. Jos semmosen jälkeen on työpäivä niin eipä se paljon naurata. Mä oon kyllä yleensä sillon semmonen ihmeellinen duracelli ja kierroksilla käyvä kutakuinkin puoleen päivään eli siihen saakka kun lounas koittaa. Sitten kun oon syöny, niin en meinaa pysyä hereillä millään.
Tää päivä on menny ihan ok. Mulla on ollu taas jostain syystä vähän 🔥set olotilat, liekö tuo Kylie mitä olen tännään useamman videon vilkuillu 😅Tunnistan kyllä tuon onkelman huonojen yöunien jälkeen 😏 Ikävä vaiva.
En jaksanut kauaa tänään saunoa, mutta paritkin löylyt puhdistaa ruumiin ja mielen. Ja runsaalla vedellä lotraaminen 💦💧 😀
Nyt on grilli valmis (huom. vältän ilmausta ”kuuma”), pientä purtavaa tarvitaan vielä ennen omaan kämppään vetäytymistä.
Ei ihme jos Kylien seura innostaa 🔥, hänhän suorastaan anelee tuossa 😅Käytöskukka kirjoitti:
Minkäs sorttisia ne väärät jutut on, Mehtis? Voitko tarkentaa ? 😅
No liekö niitä tarvis tarkentaa 😁 mutta olkoon. Sanottaisko sitten niin, jotta mie olen ajatellut eräitä naisen kehonkohtia. Aika tasapuolisesti edestä ja takkaa. Riittääkö tämä tarkennus Kukkis 😅
Käytöskukka kirjoitti:
Tunnistan kyllä tuon onkelman huonojen yöunien jälkeen 😏 Ikävä vaiva.
En jaksanut kauaa tänään saunoa, mutta paritkin löylyt puhdistaa ruumiin ja mielen. Ja runsaalla vedellä lotraaminen 💦💧 😀
Nyt on grilli valmis (huom. vältän ilmausta ”kuuma”), pientä purtavaa tarvitaan vielä ennen omaan kämppään vetäytymistä.
Ei ihme jos Kylien seura innostaa 🔥, hänhän suorastaan anelee tuossa 😅Miekään en viihtyny löylyissä kauaa, kun on tuota lämpöä kehossa ollu jo muutenkin. Järvessä kävin pulahtamassa. Tiettyjä sanoja kannattaa ehkä vältellä 😁😉
No liekö niitä tarvis tarkentaa 😁 mutta olkoon. Sanottaisko sitten niin, jotta mie olen ajatellut eräitä naisen kehonkohtia. Aika tasapuolisesti edestä ja takkaa. Riittääkö tämä tarkennus Kukkis 😅
Ok ... Riittää kyllä Mehtis 😁 Luulenpa tietäväni mihin kohtiin ajatukset ovat kiinnittyneet 😅
Käytöskukka kirjoitti:
Ok ... Riittää kyllä Mehtis 😁 Luulenpa tietäväni mihin kohtiin ajatukset ovat kiinnittyneet 😅
Mie oon ihan varma että sie tiiät 😉 Nyt kun sais vaan ne fotot vähitellen pois päästä 😅
Miekään en viihtyny löylyissä kauaa, kun on tuota lämpöä kehossa ollu jo muutenkin. Järvessä kävin pulahtamassa. Tiettyjä sanoja kannattaa ehkä vältellä 😁😉
Juu, aattelin sinua säästellä (sopivampaan hetkeen 😉). Kauanko vielä mökkeilette siellä sawon mualla?
Mie oon ihan varma että sie tiiät 😉 Nyt kun sais vaan ne fotot vähitellen pois päästä 😅
Eihän ne kait katoa kuin yhdellä konstilla 🤔 ? Palatakseen taas kohta uudelleen 😂
Käytöskukka kirjoitti:
Eihän ne kait katoa kuin yhdellä konstilla 🤔 ? Palatakseen taas kohta uudelleen 😂
Mikäpä se konsti on Kukkaseni? 😁
Käytöskukka kirjoitti:
Juu, aattelin sinua säästellä (sopivampaan hetkeen 😉). Kauanko vielä mökkeilette siellä sawon mualla?
No nyt on tarttunu muhun se sun kyselyikä😁 Mikä ja millon on se sopivampi hetki kun saa loimuta kuin takkatuli 🔥
Mikäpä se konsti on Kukkaseni? 😁
Nyt tietenkin puhun vain omasta puolestani Mehtikseni, mutta duuoo tahi sooloo (enkä nyt tarkoita kahvikoneita). Paikallakaan niin ole väliä 😉 Tekniikoita en tässä ala avata...😅
No nyt on tarttunu muhun se sun kyselyikä😁 Mikä ja millon on se sopivampi hetki kun saa loimuta kuin takkatuli 🔥
Soon hyvä ikä 😊
No ainakin toivoisin että Käty on ON, ja kaikki mobiililaitteet on OFF 😁Käytöskukka kirjoitti:
Unohtu kommenteeraa tuota jälkimmäistä kun kiinnostus jämähti ensimmäiseen 😁 Viikonlopun yli.
Käytöskukka kirjoitti:
Nyt tietenkin puhun vain omasta puolestani Mehtikseni, mutta duuoo tahi sooloo (enkä nyt tarkoita kahvikoneita). Paikallakaan niin ole väliä 😉 Tekniikoita en tässä ala avata...😅
Eli yksinlauluja sitte 😅 Eikä tartte avata, tiiän kyllä jo tähän ikkään 😉
Käytöskukka kirjoitti:
Soon hyvä ikä 😊
No ainakin toivoisin että Käty on ON, ja kaikki mobiililaitteet on OFF 😁Hmm 😁
Unohtu kommenteeraa tuota jälkimmäistä kun kiinnostus jämähti ensimmäiseen 😁 Viikonlopun yli.
Kiva! Näyt kyllä viihtyvän siellä 👍
Mie kävin muuten tänään vakkari-kantarelliapajalla. Kaksi syötävän kokoista löytyi, vain. Jätin kasvamaan 😊En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Eli yksinlauluja sitte 😅 Eikä tartte avata, tiiän kyllä jo tähän ikkään 😉
😅 Voe meitä sooloilijoita, ja meitä on niiiiin monia 😌
Käytöskukka kirjoitti:
😅 Voe meitä sooloilijoita, ja meitä on niiiiin monia 😌
No en mie nyt tiiä onko se sooloilu pahasta ja voihan sitä joskus ajatella jottain toista sooloilijaa 😅😉 Kylie just töllössä, kuin tilauksesta. Menisköhä muutkin tilaukset yhtä putkeen 😁
No en mie nyt tiiä onko se sooloilu pahasta ja voihan sitä joskus ajatella jottain toista sooloilijaa 😅😉 Kylie just töllössä, kuin tilauksesta. Menisköhä muutkin tilaukset yhtä putkeen 😁
Ei tod. ole pahasta 😊 Ja aina kandee yrittää ja toivoa parasta.
Pitäsköhän lähettää sulle mun mittapiirustukset ja toivoa että on tilauksen mukainen? 😂Käytöskukka kirjoitti:
Pitäsköhän lähettää sulle mun mittapiirustukset ja toivoa että on tilauksen mukainen? 😂Mie en ole sillä tavalla kova yrittämään kaikissa asioissa, mutta joidenkin juttujen kanssa jaksan yrittää 😅 Mie en ookkaan muuten pahemmin mittaillu viime aikoina itteäni, mitä nyt vaa'assa välillä käyny.
Käytöskukka kirjoitti:
Pitäsköhän lähettää sulle mun mittapiirustukset ja toivoa että on tilauksen mukainen? 😂Ja Kukkis, en tartte mittoja tai kaavoja (etten niihin kangistu). En kuitenkaan ossais sulle paitaa tehhä 😁 Oon sitä paitsi satavarma, jotta oot hyvä just sellasena kun oot 💕
Mie en ole sillä tavalla kova yrittämään kaikissa asioissa, mutta joidenkin juttujen kanssa jaksan yrittää 😅 Mie en ookkaan muuten pahemmin mittaillu viime aikoina itteäni, mitä nyt vaa'assa välillä käyny.
Eikös tärkeitten asioitten takia pidäkin yrittää kaikkensa.
Mulla mennee silmät jo kohta kii. Katotko töllöä vai haluatko kuunnella LailaaKäytöskukka kirjoitti:
Eikös tärkeitten asioitten takia pidäkin yrittää kaikkensa.
Mulla mennee silmät jo kohta kii. Katotko töllöä vai haluatko kuunnella LailaaKyllä se näin taitaa Kukkis olla.
Kahtelen töllöä, mutta Lailaki käy 😉En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Ja Kukkis, en tartte mittoja tai kaavoja (etten niihin kangistu). En kuitenkaan ossais sulle paitaa tehhä 😁 Oon sitä paitsi satavarma, jotta oot hyvä just sellasena kun oot 💕
Siepä olet kiltti 😊 Sama koskee mitä luultavimmin myös sinua 💕
Kyllä se näin taitaa Kukkis olla.
Kahtelen töllöä, mutta Lailaki käy 😉Eilinen Kesäyö innosti kuuntelemaan Lailaa. Etten vaan piristyis tästä liikaa...
https://youtu.be/oYTfwhjgRzEKäytöskukka kirjoitti:
Eilinen Kesäyö innosti kuuntelemaan Lailaa. Etten vaan piristyis tästä liikaa...
https://youtu.be/oYTfwhjgRzEOlipa nätti, niinku siekin Kukkanen kaunoinen 😘
Olipa nätti, niinku siekin Kukkanen kaunoinen 😘
Kyllä maistuis Mansikkasuu... Väärinhän se on iteltään ihteään kieltää.... 💕
Käytöskukka kirjoitti:
Kyllä maistuis Mansikkasuu... Väärinhän se on iteltään ihteään kieltää.... 💕
Mun piti tämä biisi laittaa sulle kun kerroit rumpalihommista😁 En oo tainnu senkään jälkeen muistaa, jotta tässä tullee Kukkis. Jos oot jo unten mailla, niin aamubiisiä sitten 😉https://youtu.be/2-ptrvsUhZw
Mun piti tämä biisi laittaa sulle kun kerroit rumpalihommista😁 En oo tainnu senkään jälkeen muistaa, jotta tässä tullee Kukkis. Jos oot jo unten mailla, niin aamubiisiä sitten 😉https://youtu.be/2-ptrvsUhZw
En oo vielä. Nyt lähtee soimaan
Jei, I like 😊 Kiitos Mehtis.
Käytöskukka kirjoitti:
Jei, I like 😊 Kiitos Mehtis.
Eipä kestä. Pariisin kevät kuuluu kans mun lempparibändeihin. Kerran oon nähny livenä ja toivottavasti nään vielä toistekin. Joko oot ihan silmät ummessa? 😁
Eipä kestä. Pariisin kevät kuuluu kans mun lempparibändeihin. Kerran oon nähny livenä ja toivottavasti nään vielä toistekin. Joko oot ihan silmät ummessa? 😁
Nou. Sua vielä oottelin. Laitatko biisin ja kellonajan?
Käytöskukka kirjoitti:
Nou. Sua vielä oottelin. Laitatko biisin ja kellonajan?
Ok😊 https://youtu.be/vzerbXFwGCE
0.42?Käytöskukka kirjoitti:
Kiitos 😊 Hyvällä fiiliksellä unten maille. Nuku hyvin 💕
Kauniita unia Kukkanen 💕
Huomentapäivää Mehtänainen 🌲😊 Piti kuunnella tämä raita uudestaan On tosi hyvä, ja jo tekis mieli taas tanssimaan. Rytmi & sanat on duuolle aikas ”inspiroivaa” 😉🔥
Mukavaa päivää! Täällä ainakin enimmäkseen sisätiloissa, nääs 💦🌧☔️🌧Käytöskukka kirjoitti:
Huomentapäivää Mehtänainen 🌲😊 Piti kuunnella tämä raita uudestaan On tosi hyvä, ja jo tekis mieli taas tanssimaan. Rytmi & sanat on duuolle aikas ”inspiroivaa” 😉🔥
Mukavaa päivää! Täällä ainakin enimmäkseen sisätiloissa, nääs 💦🌧☔️🌧Päivää Kukkanen 🌷
Eipä nuo raidat kulu vaikka kuuntelis useammankin kerran 😊 Mä saatan renkuttaa sammaa rallia peräjälkeen vaikka kuinka monta sillon kun löytyy oikeen mieleinen. Niin kävi muun muassa tässä ihan muutamia päiviä sitten, kun kuuntelin Kolmannen naisen uusinta. Oon sillä tavalla vanhanaikainen, että ostin cd:nki jotta voin autossa huuvattaa sekä biisejä että jälkikasvua (kun kyllästyy saman levyn soittamiseen) 😅 Mulla on kännyssä nykyään Spotify iliman mainoksia ja sen kautta kuuntelen kans paljon. Mutta auto ja auton tekniikat on sen verran vanhoja ettei siinä saa minkään Spotifyn kautta soimaan eikä kännyn äänitaso taas riitä 😁
Täällä sattaa kans, eikä näytä ilmapuntari että olis sää paranemassa.Käytöskukka kirjoitti:
Mukavaa päivää! Täällä ainakin enimmäkseen sisätiloissa, nääs 💦🌧☔️🌧.. renkuttaa sammaa rallia peräjälkeen vaikka kuinka monta KERTAA...
Tipahtellee sanoja matkastaEn_osaaEn_tunne kirjoitti:
Päivää Kukkanen 🌷
Eipä nuo raidat kulu vaikka kuuntelis useammankin kerran 😊 Mä saatan renkuttaa sammaa rallia peräjälkeen vaikka kuinka monta sillon kun löytyy oikeen mieleinen. Niin kävi muun muassa tässä ihan muutamia päiviä sitten, kun kuuntelin Kolmannen naisen uusinta. Oon sillä tavalla vanhanaikainen, että ostin cd:nki jotta voin autossa huuvattaa sekä biisejä että jälkikasvua (kun kyllästyy saman levyn soittamiseen) 😅 Mulla on kännyssä nykyään Spotify iliman mainoksia ja sen kautta kuuntelen kans paljon. Mutta auto ja auton tekniikat on sen verran vanhoja ettei siinä saa minkään Spotifyn kautta soimaan eikä kännyn äänitaso taas riitä 😁
Täällä sattaa kans, eikä näytä ilmapuntari että olis sää paranemassa.Jaa, pittääpä tutustua Spotifyiin. Mä kuuntelen tuubia auton bt:lla mutta se on kömpelö sovellus. Pysyykö Spotify päällä vaikka vaihtaa sovellusta? YT ei ainakaan minun luurissa.
Kyllä mäkin joskus vielä ostan CD:itä autossa luukutettavaksi 😊
Kiitosta muuten vaan, Mehtis 🌹 Palstan ja sinun ansiosta olen taas alkanut kuunnella ja etsiä musaa muutenkin kuin radiosta. On ollut turhan pitkä tauko. Musa kuitenkin auttaa purkamaan monenlaisia tuntoja ja ajatuksia 😔Käytöskukka kirjoitti:
Jaa, pittääpä tutustua Spotifyiin. Mä kuuntelen tuubia auton bt:lla mutta se on kömpelö sovellus. Pysyykö Spotify päällä vaikka vaihtaa sovellusta? YT ei ainakaan minun luurissa.
Kyllä mäkin joskus vielä ostan CD:itä autossa luukutettavaksi 😊
Kiitosta muuten vaan, Mehtis 🌹 Palstan ja sinun ansiosta olen taas alkanut kuunnella ja etsiä musaa muutenkin kuin radiosta. On ollut turhan pitkä tauko. Musa kuitenkin auttaa purkamaan monenlaisia tuntoja ja ajatuksia 😔Spotify on hyvä tai ainaki ite tykkään. Siihen saa kuukauden ilmaisen kokeilujakson niin voi testata miltä tuntuu 😉 Jos sietää mainoksia (joita ite en oikein jaksa), niin saahan sen maksuttakin. Tuossa premiumissa, mikä mulla on ollu nyt pari kuukautta saa tehtyä soittolistoja ja pystyy kuuntelemaan myös iliman nettiä biisejä kun ne on ensin ladannu. Ja mikä parasta Spotify pysyy tosiaan päällä taustalla eikä katkea niinku juutuubi.
Spotify on hyvä tai ainaki ite tykkään. Siihen saa kuukauden ilmaisen kokeilujakson niin voi testata miltä tuntuu 😉 Jos sietää mainoksia (joita ite en oikein jaksa), niin saahan sen maksuttakin. Tuossa premiumissa, mikä mulla on ollu nyt pari kuukautta saa tehtyä soittolistoja ja pystyy kuuntelemaan myös iliman nettiä biisejä kun ne on ensin ladannu. Ja mikä parasta Spotify pysyy tosiaan päällä taustalla eikä katkea niinku juutuubi.
👍
Riimittelystä tuli mieleen tää ralli ja että oisko se sinun yx ainoo ja ihana mielitiettysi laulun kaltainen 😊
https://youtu.be/D2WUjOal-JgKäytöskukka kirjoitti:
👍
Riimittelystä tuli mieleen tää ralli ja että oisko se sinun yx ainoo ja ihana mielitiettysi laulun kaltainen 😊
https://youtu.be/D2WUjOal-JgNo, hän on itsensä kaltainen, enkä tahtois tai toivois toisenlainen olevan ☺️ Mulle on jo pitkään tuubi ehotellu tätä biisiä ja nyt suostuin sen kuuntelemmaan https://youtu.be/0JfeC66K534
Ei paha, vaikka tykkäänkin alkuperäisestä enemmän.Käytöskukka kirjoitti:
👍
https://youtu.be/D2WUjOal-JgLaitan tähän yhen toisen vähän vauhdikkaamman biisin, kun nyt tuntuu että tarttee tämmösenä sateisena päivänä vähän potkua. Tämä on artistilta, jonka edellisen biisin versiosta tykkään enemmän kuin Valon.
https://youtu.be/hHHg0KpIgno
Vaikuttaako sun mielialaasi Kukkanen se mimmonen ilma on ☔❄️⛅☀️?En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No, hän on itsensä kaltainen, enkä tahtois tai toivois toisenlainen olevan ☺️ Mulle on jo pitkään tuubi ehotellu tätä biisiä ja nyt suostuin sen kuuntelemmaan https://youtu.be/0JfeC66K534
Ei paha, vaikka tykkäänkin alkuperäisestä enemmän.Hyvä versio tämäkin 👍
Laitan tähän yhen toisen vähän vauhdikkaamman biisin, kun nyt tuntuu että tarttee tämmösenä sateisena päivänä vähän potkua. Tämä on artistilta, jonka edellisen biisin versiosta tykkään enemmän kuin Valon.
https://youtu.be/hHHg0KpIgno
Vaikuttaako sun mielialaasi Kukkanen se mimmonen ilma on ☔❄️⛅☀️?😍 Ihana klassikko, kiitti!
Ehkä sitä kautta Mehtis vaikuttaa, että sadesäällä tulee askaroitua vähemmän, mökillä ainakin, joten jää aikaa sisäisen maailman ja elämän ruotimiselle. Sade tekee olon ennemminkin uneliaaksi kuin melankoliseksi. Hyvällä kelillä päivä on aina puuhaa täynnä.
Kuinka sulla?Käytöskukka kirjoitti:
😍 Ihana klassikko, kiitti!
Ehkä sitä kautta Mehtis vaikuttaa, että sadesäällä tulee askaroitua vähemmän, mökillä ainakin, joten jää aikaa sisäisen maailman ja elämän ruotimiselle. Sade tekee olon ennemminkin uneliaaksi kuin melankoliseksi. Hyvällä kelillä päivä on aina puuhaa täynnä.
Kuinka sulla?Kyllä se sää muhun helposti vaikuttaa. Aurinkoisella ilmalla on selkeästi enemmän energijjaa ja yleensä myös valoisampi mieli. Tykkään kyllä sateestakin, mutta en siitä jos tuntikaupalla sattaa ja tänään tuo on sitä tehny. Sateella mulle iskee monesti vahva kaipuu toisen vierelle ja tahtosin vaan olla ihan liki, halia ja pussailla. No ehkä jotain muutakin, eritoten jos ukkostaa ja salamoi 😅
Nukuin hetki sitten päikkärit kun alko ramasemmaan. Nyt ropisee makuukammarin katto niin kovaa että hyvä kun omat ajatuksensa kuulee...En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kyllä se sää muhun helposti vaikuttaa. Aurinkoisella ilmalla on selkeästi enemmän energijjaa ja yleensä myös valoisampi mieli. Tykkään kyllä sateestakin, mutta en siitä jos tuntikaupalla sattaa ja tänään tuo on sitä tehny. Sateella mulle iskee monesti vahva kaipuu toisen vierelle ja tahtosin vaan olla ihan liki, halia ja pussailla. No ehkä jotain muutakin, eritoten jos ukkostaa ja salamoi 😅
Nukuin hetki sitten päikkärit kun alko ramasemmaan. Nyt ropisee makuukammarin katto niin kovaa että hyvä kun omat ajatuksensa kuulee...Tunnistan tuon tarpeen kyllä, iskee milloin missäkin. Ite en nuku päikkäreitä mutta kun toinen niiltä heräilee, on mukava köllötellä hetki yhdessä 😁
Sulla on fiilarit vaihtuneet 🐬 😊. Onko erityistä syytä?Käytöskukka kirjoitti:
Tunnistan tuon tarpeen kyllä, iskee milloin missäkin. Ite en nuku päikkäreitä mutta kun toinen niiltä heräilee, on mukava köllötellä hetki yhdessä 😁
Sulla on fiilarit vaihtuneet 🐬 😊. Onko erityistä syytä?En miekään joka päivä semmosia nuku, mutta tännään sai sateen ropina väsymyksen pintaan 😊 Ei mun fiilikset oo mitenkään erityisesti tässä nyt vaihdellut. Miten tuo delfiini liittyy asiaan? 😁
En miekään joka päivä semmosia nuku, mutta tännään sai sateen ropina väsymyksen pintaan 😊 Ei mun fiilikset oo mitenkään erityisesti tässä nyt vaihdellut. Miten tuo delfiini liittyy asiaan? 😁
Sinun kuvassa on selvästi delfiineitä kun zoomaa lähemmäs 😁
Tuli yllättävää iltaohjelmaa Mehtis, voi jäädä torpalla käynti tänään vähemmälle 😌Käytöskukka kirjoitti:
Sinun kuvassa on selvästi delfiineitä kun zoomaa lähemmäs 😁
Tuli yllättävää iltaohjelmaa Mehtis, voi jäädä torpalla käynti tänään vähemmälle 😌No en mie kyllä missään muualla delfiinejä nää kuin nytte tämän 🐬 ja tuon sun laittaman. Ei pitäs koskaan todeta mittään ääneen, kun johan vetäs melkeen heti ton mun edellisen viestin jälkeen fiilikset lattian läpi 🙄
No sieltähän tarttee nyt vaan koittaa ylös.
Toivottavasti se siun yllättävä ohjelma on kaikinpuolin mieluinen 😊😉 Palaja torppaan sitten kun taas kerkiät.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No en mie kyllä missään muualla delfiinejä nää kuin nytte tämän 🐬 ja tuon sun laittaman. Ei pitäs koskaan todeta mittään ääneen, kun johan vetäs melkeen heti ton mun edellisen viestin jälkeen fiilikset lattian läpi 🙄
Toivottavasti se siun yllättävä ohjelma on kaikinpuolin mieluinen 😊😉 Palaja torppaan sitten kun taas kerkiät.Toivon sulle hyviä yöunia ja nousujohteista fiilistä huomiselle, ystäväni 💕
No en mie kyllä missään muualla delfiinejä nää kuin nytte tämän 🐬 ja tuon sun laittaman. Ei pitäs koskaan todeta mittään ääneen, kun johan vetäs melkeen heti ton mun edellisen viestin jälkeen fiilikset lattian läpi 🙄
Toivottavasti se siun yllättävä ohjelma on kaikinpuolin mieluinen 😊😉 Palaja torppaan sitten kun taas kerkiät.Hejssan Mehtänainen 🐬😊
Minkälaiset on tunnelmat näin sunnuntaiaamuna? Joko 🌧 vaihtui 🌤 kuten täällä?Käytöskukka kirjoitti:
Hejssan Mehtänainen 🐬😊
Minkälaiset on tunnelmat näin sunnuntaiaamuna? Joko 🌧 vaihtui 🌤 kuten täällä?Moi Kukkanen 🌷
Ulkona paistaa aurinko ☀ Muuten on aika synkkä fiilis, mutta ehkä tää tästä taas jotenkin. Oon vaan aika kyllästynyt tiettyihin juttuihin. Toivotaan että kelit pysyy hyvinä.
Mukavaa sunnuntaita!En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moi Kukkanen 🌷
Ulkona paistaa aurinko ☀ Muuten on aika synkkä fiilis, mutta ehkä tää tästä taas jotenkin. Oon vaan aika kyllästynyt tiettyihin juttuihin. Toivotaan että kelit pysyy hyvinä.
Mukavaa sunnuntaita!Toivotaan 😌☀️ Saisi taas puuhastella enemmän ja aprikoida vähemmän.
Ookko nää mustikkaa poiminu?Käytöskukka kirjoitti:
Toivotaan 😌☀️ Saisi taas puuhastella enemmän ja aprikoida vähemmän.
Ookko nää mustikkaa poiminu?Nyt en oo metässä käyny, mutta oon kyllä menossa, niin saa ajatusta muualle eli marjamättäisiin 🍒🍒
Nyt en oo metässä käyny, mutta oon kyllä menossa, niin saa ajatusta muualle eli marjamättäisiin 🍒🍒
😊👍 Ei tartte joo muita mättäitä funtsia 😅
Täällä ei ihan vielä ole kypsää (mustikkaa).Käytöskukka kirjoitti:
😊👍 Ei tartte joo muita mättäitä funtsia 😅
Täällä ei ihan vielä ole kypsää (mustikkaa).Joo, mie pidän nyt tosiaan muut mättäät, medet ja naiset pois mielestä. Tällä fiiliksellä...
Joo, mie pidän nyt tosiaan muut mättäät, medet ja naiset pois mielestä. Tällä fiiliksellä...
😌
Tilasin Spotify Premiumin. Nyt voi kuunnella mitä lystää 🤗
Oletko mökillä vielä huomiseen?Käytöskukka kirjoitti:
😌
Tilasin Spotify Premiumin. Nyt voi kuunnella mitä lystää 🤗
Oletko mökillä vielä huomiseen?No niin, kerrohan sitten kun oot tullu tutuks, jotta mitäs tykkäät. Tää päivä mennee vielä mökillä.
No niin, kerrohan sitten kun oot tullu tutuks, jotta mitäs tykkäät. Tää päivä mennee vielä mökillä.
Kerkesin jo kotiin ja pistänkin levyt heti pyörimään 😊 Ensikokemuksen perusteella ainakin olen innostunut 👍
Meinasi ukkostella, mutta jotenkin ihmeen kaupalla rajuimmat rintamat kiersi meidät. Sadetta ja jytinää kyllä kulki yli ja ohi, välillä taas ☀️ armas porotti kuumasti. En tietty tarkkaan tiiä missä oot mutta siellä ei ehkä ole ⛈⚡️ kiusannut ulkoilijoita ?Käytöskukka kirjoitti:
Kerkesin jo kotiin ja pistänkin levyt heti pyörimään 😊 Ensikokemuksen perusteella ainakin olen innostunut 👍
Meinasi ukkostella, mutta jotenkin ihmeen kaupalla rajuimmat rintamat kiersi meidät. Sadetta ja jytinää kyllä kulki yli ja ohi, välillä taas ☀️ armas porotti kuumasti. En tietty tarkkaan tiiä missä oot mutta siellä ei ehkä ole ⛈⚡️ kiusannut ulkoilijoita ?Mä tykkään kans tuosta Premiumista. Oon tehny erilaisia soittolistoja mm. rokkia ja sitte rauhallista musiikkia. Ja tuo Spotify ossaa sitten itekin ehotella kaikenlaista 😊 Eikä hintakaan oo mun mielestä paha. Ootko sä jo kerinny soittolistoja tehhä?
Täällä sato muutamia tunteja sitten vähän vettä. Muuten onkin ollu poutapäivä. Nyt pittää lähteä saunaan ja saatanpa pulahtaa järveenki.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moi Kukkanen 🌷
Mukavaa sunnuntaita!Jos muuten tuntuu että haluat jutella nuista kyllästymisistä, ja mistä vaan, niin kahvitellaan taas joku päivä/ilta.
Mä tykkään kans tuosta Premiumista. Oon tehny erilaisia soittolistoja mm. rokkia ja sitte rauhallista musiikkia. Ja tuo Spotify ossaa sitten itekin ehotella kaikenlaista 😊 Eikä hintakaan oo mun mielestä paha. Ootko sä jo kerinny soittolistoja tehhä?
Täällä sato muutamia tunteja sitten vähän vettä. Muuten onkin ollu poutapäivä. Nyt pittää lähteä saunaan ja saatanpa pulahtaa järveenki.Niin pitkälle en vielä Mehtis ehtinyt, että listoja loisin. Mutta pittää siihenkin paneutua. Nähtävästi niitä voi myös jakaa toisten käyttäjien kanssa? Olen lähinnä vain soittanut R.E.M:iä pitkin päivää 😊 🎶.
Uitko muuten yleensä 🐕, 🐈, 🐸, 🦋 vai jollain muulla tyylillä?Käytöskukka kirjoitti:
Niin pitkälle en vielä Mehtis ehtinyt, että listoja loisin. Mutta pittää siihenkin paneutua. Nähtävästi niitä voi myös jakaa toisten käyttäjien kanssa? Olen lähinnä vain soittanut R.E.M:iä pitkin päivää 😊 🎶.
Uitko muuten yleensä 🐕, 🐈, 🐸, 🦋 vai jollain muulla tyylillä?Voi niitä jakkaa ja joskus oon niin tehnykin. Liekö menin nyt jottai 🐸a. Joskus meen myös selälleen ja sitte saatan jäähä siihen vaan kellumaan ja kattomaan ☁ ☁
Käytöskukka kirjoitti:
Jos muuten tuntuu että haluat jutella nuista kyllästymisistä, ja mistä vaan, niin kahvitellaan taas joku päivä/ilta.
Kahvitellaan vaan joskus kun kerkiät/jaksat.
Kahvitellaan vaan joskus kun kerkiät/jaksat.
Kiva 😊 Kerkiän ja jaksan ylleensä koska vaan ja vaikka heti, mutta aattelin että sulle vois olla helpompi läppärin kanssa sitten kun olet taas kotosalla.
Voi niitä jakkaa ja joskus oon niin tehnykin. Liekö menin nyt jottai 🐸a. Joskus meen myös selälleen ja sitte saatan jäähä siihen vaan kellumaan ja kattomaan ☁ ☁
Niinhän olet kertonutkin, että pilvikellunta on yksi mielityyleistäsi 😊
Mie yleensä ensin sukellan ja otan muutaman rehvakkaan kroolivedon ja sitten palaan voimattomana ja hapettomana sammakkona takaisin laiturin lähelle pulikoimaan 😅 Uinti on raskas ja ennen kaikkea tekniikkalaji 🙄Käytöskukka kirjoitti:
Kiva 😊 Kerkiän ja jaksan ylleensä koska vaan ja vaikka heti, mutta aattelin että sulle vois olla helpompi läppärin kanssa sitten kun olet taas kotosalla.
Ok, on se läppärillä helpompi, mutta jos jaksat niin kokeillaanko tulleeko mittään tällä tavalla ja jos mennee hermo nii sitte joku päivä se läppäri?
Käytöskukka kirjoitti:
Niinhän olet kertonutkin, että pilvikellunta on yksi mielityyleistäsi 😊
Mie yleensä ensin sukellan ja otan muutaman rehvakkaan kroolivedon ja sitten palaan voimattomana ja hapettomana sammakkona takaisin laiturin lähelle pulikoimaan 😅 Uinti on raskas ja ennen kaikkea tekniikkalaji 🙄No kunhan pinnalla pysyy sen ajan mitä ei tarkotuksella sukella 😊
Ok, on se läppärillä helpompi, mutta jos jaksat niin kokeillaanko tulleeko mittään tällä tavalla ja jos mennee hermo nii sitte joku päivä se läppäri?
Tottakai. Nytkö?
Käytöskukka kirjoitti:
Tottakai. Nytkö?
Soppiiko hetken päästä (muutama min)? Laitoin äsken saunamökin pystyyn kun anonyymikin tuolla kyseli. Ei ollu hanskoja hirsitöissä nii pittää pestä kädet. Jo on kännyn lasi tuhrussa nii pittää sekin putsata...
Soppiiko hetken päästä (muutama min)? Laitoin äsken saunamökin pystyyn kun anonyymikin tuolla kyseli. Ei ollu hanskoja hirsitöissä nii pittää pestä kädet. Jo on kännyn lasi tuhrussa nii pittää sekin putsata...
😄 No hätä, sitten kun kerkiit. Tilaan meille valmiiksi kofeiinttomat niin ei mene yöunet.
Ei toimi 😔 Minun viestit ei lähde eteenpäin.
Käytöskukka kirjoitti:
Ei toimi 😔 Minun viestit ei lähde eteenpäin.
Mulla näky se kun kirjotit jotta miks ei lähe...
Höh.. mulla ei koko chat-sivu päivittynyt ollenkaan. Mulla oli kyllä palsta samalla auki. Meen nyt kahville suoraan palstalta joten se menee "kiinni".
Kahvilaan enenää pääse mutta toiseen huoneeseen kyllä. Olen nyt "Deittihuone":ssa.
Käytöskukka kirjoitti:
Höh.. mulla ei koko chat-sivu päivittynyt ollenkaan. Mulla oli kyllä palsta samalla auki. Meen nyt kahville suoraan palstalta joten se menee "kiinni".
Se näytti että sie oot poissa ja sitte kun ite kävin pihalla ja tulin takas nii luki että Kukkis poistunu. Tyypit varmaan kattoo että mitä hittoa me tehhään 😁 Onneks mulla nimmari sopii hyvin
Käytöskukka kirjoitti:
Kahvilaan enenää pääse mutta toiseen huoneeseen kyllä. Olen nyt "Deittihuone":ssa.
Liekö lensit pihalle 😁Pitää alkaa koisaamaan
Lensin taas pihalle eikä koko Deittihuonetta enää mulle näy... Prkl...
Mutta kahvihuoneesta minut on jo pistetty pihalle. Haluatko vielä jatkaa siellä?Käytöskukka kirjoitti:
Lensin taas pihalle eikä koko Deittihuonetta enää mulle näy... Prkl...
Mutta kahvihuoneesta minut on jo pistetty pihalle. Haluatko vielä jatkaa siellä?Sulla on vissii porttikielto joka paikkaan 😅
Sulla on vissii porttikielto joka paikkaan 😅
Jep 😅
Aletaan vaan koisaamaan. Mulla on aamulla herätys työpäivään. Oli kiva jutella, Mehtis 💕
Nuku hyvin.Käytöskukka kirjoitti:
Jep 😅
Aletaan vaan koisaamaan. Mulla on aamulla herätys työpäivään. Oli kiva jutella, Mehtis 💕
Nuku hyvin.Kiitos samoin eli oli kiva jutella 😊 Sitte ei ku untenmaille... Kauniita unia Kukkis 💕
- Anonyymi
Meen ihan pökerryksiin hänen jakamistaan biiseistä ja hänen tyylistä. Noh, hänestä kokonaisuudessaan 😍😍🤭 😍
En vaan tajuu miten joku voi olla niin 🥰- Anonyymi
Äläpä sitte kuitenkaan koko yötä kuuntele ja kahtele 😉 Mukavia unia 😴
Toisaalta pientä epäilystä biisin sanojen perusteella et kaipaako hän jotain entistä tiettyä... 💔
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta pientä epäilystä biisin sanojen perusteella et kaipaako hän jotain entistä tiettyä... 💔
No mutta... kannattaako niitä kipaleita niin tarkkaan analysoida 🤔 ?
Anonyymi kirjoitti:
Miepä liimaan nyt keepperillä nuo palaset yhteen 💔 ➡ ♥ ja lähetän sulle täältä perjantai terkut 😊 Liiallinen analysointi (niinku Kukkiski tuossa alempana totes) ei ehkä kannata, vaikka sitä oliski taipumusta tehhä. Mukavaa perjantaita ☀️😉
- Anonyymi
Miepä liimaan nyt keepperillä nuo palaset yhteen 💔 ➡ ♥ ja lähetän sulle täältä perjantai terkut 😊 Liiallinen analysointi (niinku Kukkiski tuossa alempana totes) ei ehkä kannata, vaikka sitä oliski taipumusta tehhä. Mukavaa perjantaita ☀️😉
Ihan vaan sivullisena kommentoin, et hyvä varmaa toi erikeeperi, ettei laastarilla yritä 😂
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan sivullisena kommentoin, et hyvä varmaa toi erikeeperi, ettei laastarilla yritä 😂
Kiitos sivukommentista 😅
Kyllä keepperillä pysyy kasassa pitempään 😁Eikös ne laastarihommat ole vähän tylsiä ja luulisin, jotta loppupeleissä eivät ollenkaan kivoja, sille laastarille ainakaan.- Anonyymi
Kiitos sivukommentista 😅
Kyllä keepperillä pysyy kasassa pitempään 😁Eikös ne laastarihommat ole vähän tylsiä ja luulisin, jotta loppupeleissä eivät ollenkaan kivoja, sille laastarille ainakaan.Varmaankin 😀, nii ja sinulle 3 😘 analysoinneista ja muutama hali ☺. Hyvää vkl 😘
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin 😀, nii ja sinulle 3 😘 analysoinneista ja muutama hali ☺. Hyvää vkl 😘
Mukavaa perjantaita ja rentoa viikonloppua! ☀️😊
- Anonyymi
Mukavaa perjantaita ja rentoa viikonloppua! ☀️😊
Kiitos samoin ☺
- Anonyymi
Kiitos ❣️
Mä taas mokaan tän koko jutun, vaikka tosin jos jotain koittaisinkin yrittää en usko et häntä kiinnostais yhtään.
Hän viettää kuitenkin sosiaalista elämää tuolla kaupungilla ja terasseilla.
(Oon melkein kaikki viikonloput töissä iltavuorossa.)
Tiedän et täällä jos menisin tuonne kaupungille viikonloppuisin olis aika hyvät mahdollisuudet kohdata.
Omapa on ongelmani kun teen tästäkin ongelman. Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ❣️
Mä taas mokaan tän koko jutun, vaikka tosin jos jotain koittaisinkin yrittää en usko et häntä kiinnostais yhtään.
Hän viettää kuitenkin sosiaalista elämää tuolla kaupungilla ja terasseilla.
(Oon melkein kaikki viikonloput töissä iltavuorossa.)
Tiedän et täällä jos menisin tuonne kaupungille viikonloppuisin olis aika hyvät mahdollisuudet kohdata.
Omapa on ongelmani kun teen tästäkin ongelman.No jos oot vaan melkeen kaikki niin 😉
Vauhtia päivään vanhasta voimabiisistä💪🏼🌟
https://youtu.be/SwYN7mTi6HMTuo oli ja on kova 👍Davidkin tuossa videolla oikeen kunnon kenguru 😁 Yhessä kohtaa vuorikiipeili levyn kannessa (soololevyllä) ja mulla on se teos kasettina.
Täällä lähti päivä käyntiin tämän neitokaisen 💕kanssa.
https://youtu.be/Nj6IKIPteuEEn_osaaEn_tunne kirjoitti:
Tuo oli ja on kova 👍Davidkin tuossa videolla oikeen kunnon kenguru 😁 Yhessä kohtaa vuorikiipeili levyn kannessa (soololevyllä) ja mulla on se teos kasettina.
Täällä lähti päivä käyntiin tämän neitokaisen 💕kanssa.
https://youtu.be/Nj6IKIPteuEToimii 👍 Aika hotti 😊
Käytöskukka kirjoitti:
Toimii 👍 Aika hotti 😊
Tässä sulle Kukkis toinen biisi Kylieltä, kun jumituin sammaan naiseen 😅
https://youtu.be/cGxn2jIKiR4En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Tässä sulle Kukkis toinen biisi Kylieltä, kun jumituin sammaan naiseen 😅
https://youtu.be/cGxn2jIKiR4👍 Eikös se Mehtänainen ole paras jumittua yhteen kuin joutua kahden saati kolmen tai useamman naisen loukkuun 😅
Radiosoitto vei taas ajatukset kauas tästä paikasta, tästä hetkestä 😔
https://youtu.be/WxIlZZiLHWs- Anonyymi
Ihana biisi!
Anonyymi kirjoitti:
Ihana biisi!
On 😔 Tänään vasta sanat kolahtivat vaikka olen kuullut kappaleen monesti ennenkin.
Myöhäisen illan biisiä torppaan.
https://youtu.be/Em3Tg7C3jPcHyvät sanat 😌
Illan ’yllätysohjelma’ oli mieluinen ja selkeytti lomasuunnitelmia. Mutta pidemmän tähtäimen tavoitteille musertava takaisku 😔
- Anonyymi
Pitäiskö uuttaa torppaa jossain vaiheessa pistää pystyyn? 😄
Poppia päivään. Mielessä vasta edessä siintävä lomareissu
😏🤔🤗
https://youtu.be/khg2sloLzTI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1072685Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302375Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen202255Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631021826- 1141600
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1661318Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2771138- 711014
- 80994
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178920