Kiihdytyksen estojärjestelmä

Anonyymi

Priukseen saa tulevaisuudessa otsikon mukaisen lisätoiminnon. Mitä sillä tehdään, kun eihän Tojota muutenkaan mihinkään kiihdy?

36

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellainenhan ollut aina vakiona Priuksessa.
      Toyota varmaan hankkinut patenyinkin tälle?

      • Anonyymi

        Yrittää sitten muutaman vuoden myydä muille jonka jälkeen vapauttaa eikä kelpaa sittenkään.


      • Anonyymi

        Uutuudessa on varmaan kiihdytyksenestojärjestelmän poiskytkennän valinta?
        Nykyisellään kiihtyvyyden lisähillintä on tarpeetonta.


    • Anonyymi

      Korollassa ollut vakiona jo kauan, ja hyvin toimii, ei ne kiihdy.

    • Anonyymi

      Avensos on yllättäbän kiihkeä auto.
      Konehan on kilpuri kierroskone
      Jos painaa kaasun pohjaan lähtee kuin avensos rannasta. Huippuauto
      Matala sportster. Ei kahta sanaa.

      • Anonyymi

        Vakioaitojen aatelinen kaikinpuolin jäykkä alusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakioaitojen aatelinen kaikinpuolin jäykkä alusta

        Kääntyvät etupyörät ja ralliraidat.tohjossa on aivan huippua TEROLLE...HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakioaitojen aatelinen kaikinpuolin jäykkä alusta

        Kuskien käytös on alustan jäykkyyden vertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakioaitojen aatelinen kaikinpuolin jäykkä alusta

        Toden totta! Alusta on jämäkkä kuin ripuli! Kuski myös!


    • Anonyymi

      Minulla on ollut käsityksenä, että Tojoissa on aina ollut kiihdytyksenestojärjestelmä vakiona kaikissa malleissa.

      • Anonyymi

        Tojokuskeilla on ikioma kiihottumisenesto siinä apukuskin penkillä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Taitaa pahin jonojarru istua kuskin paikalla Tojoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa pahin jonojarru istua kuskin paikalla Tojoissa.

        Jep mutta kyllä tuo estojärjestelmä on hyvä varuste ettei vaan joskus sattuisi vahingossa kiihdyttämään nopeammin kuin 2 minuuttia nollasta viiteen kymppiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on valhe.

        https://www.youtube.com/watch?v=I4fAUu7iCNk

        Hihii, tämä on minun suosikki. Siksi postaan sitä kerta toisensa jälkeen palstoille. Minun pikku pili nousee pystyyn aina kun tätä katson. Hihii, tyttö onkin poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojokuskeilla on ikioma kiihottumisenesto siinä apukuskin penkillä.

        Itsetyydyttävät Toyotat eivät tahdo kiihtyä, vai johtuuko tämä ratin takana olevan teron ominaisuuksista.


    • Anonyymi

      Toimii jos toimii...

    • Anonyymi

      Mulla ravnelonen 222 hv. 8 sek. Ja neliveto kolme moottorii

      • Anonyymi

        Wauh, sehän on melkein perus perheauto lukema, tosin vain mainoksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wauh, sehän on melkein perus perheauto lukema, tosin vain mainoksessa.

        Aivan, esim. iso seitsemän istuttava neliveto Tesla Model Y kiihtyy sataseen 4.8s. Eikä sekään mikään vauhtihirmu ole.


    • Anonyymi

      Toyota, suo minun rauhallisin mielin kohdata kaikki, mitä päivä tuo tullessaan. Suo minun varauksetta antautua sinun tahtoosi. Opasta ja tue minua kaikessa, päivän jokaisena hetkenä.

      Saanpa päivän mittaan millaisia uutisia tahansa, opeta minua ottamaan ne vastaan tyynin sydämin ja järkkymättömän varmana, että kaikessa tapahtuu sinun pyhä tahtosi.

      Kaikessa, mitä sanon ja teen, johdata ajatuksiani ja tunteitani. Ennalta aavistamattomissa tilanteissa auta minua muistamaan, että kaikki on sinun lähettämääsi.

    • Anonyymi

      Toyotassa on kaksi kiihdytyksen rajoitinta, ensin tehoton voimalinja ja toiseksi kuljettaja.

    • Anonyymi

      Miksi ruokitte mt trollia.

    • Anonyymi

      Toyota on varmaan tämänkin patentoinut ja tarjoavat lisenssiä muillekin valmistajalle.

      • Anonyymi

        Tohlon tekniikka (kuminauhaveto) onkin jo otettu käyttöön mopoautoissa. Vai olikose toisinpäin?


    • Anonyymi

      Toyota kyllä kiihtyy ja kulkee niin että heikoimpia hirvittää, näin on kuullut herra Tuppurainen luotettavasta lähteestä.

      • Anonyymi

        Tojon kulkemisesta aiheutuva hirvitys on seurausta Tojon horjuvista ajo-ominaisuuksista ja teron olemattomasta ajotaidosta.


    • Anonyymi

      "Priukseen saa tulevaisuudessa otsikon mukaisen lisätoiminnon. Mitä sillä tehdään, kun eihän Tojota muutenkaan mihinkään kiihdy?"

      Olet oikeassa. Saksalaisiinkaan ei sellaista saa, mutta siksi ne ovatkin aina noissa ojien pohjissa renkaat taivasta kohti! 😂🤣😅

    • Anonyymi

      Ennen vanhukset liikkuivat pappatunturilla. Nykyään kulkuväline on pappatojo.

    • Anonyymi

      Hybridi-Tojotassani kiihdytyksenestojärjestelmä on mahdolisesti mennyt rikki viimeisten viikkojen aikana. Päättelen tämän siitä, että vaimoni on monta kertaa kertonut minulle siitä, että miten ihmeessä hän on aina ensimmäisenä liikennevaloista lähdettäessä, vaikka hän on yrittänyt painaa kaasua hyvin hillitysti.

      Hänellä ei yleensäkään ole tapana kauheasti hurjastella, koska hän parin vuoden päästä täyttää 80 vuotta. Olisikohan syy liialliseen kiihtyvyyteen siinä, että hybridi-Tojota lähtee aina liikkeelle hyvin tasaisesti sähköllä. Pyörät eivät silloin sudi tyhjää, joten kiihtyvyys on hurja talvikelissäkin.

    • Anonyymi

      Toyota on ylivoimaisesti Suomen yleisin tientukko joten niissä kaikissa taitaa olla tommonen vakiona!

      • Anonyymi

        Toyota on ylivoimaisesti Suomen yleisin tientukko joten niissä kaikissa taitaa olla tommonen vakiona!

        *************

        Olen minäkin havainnut sen, että hybridi-Tojotalla ajaessani olen aina piikkipaikalla liikennevaloista lähdettäessä. Tojotassa on imeisesti sellainen ominaisuus, että se liikkuu ruuhkaisessa kaupunkiajossa tavallista autoa liukkaammin ihan pintakaasullakin. Siltikin kulutus pysyy hyvinkin kohtuullisena, joten hybridi-Tojota on täyden kympin ajoneuvo.


    • Hihii, melkein kaikki oksennukset omaan aloitukseeni olen itse kirjoittanut.

    • Anonyymi

      Tojon heikko suorituskyky on sisään rakennettu ominaisuus, ei siis lisävaruste.

    • Anonyymi

      Tojotassa on myös kiihoittumisen estojärjestelmä. Suomeksi sanottuna: ei seiso.

      • Anonyymi

        Kyllä vaareilla seisoo katse ja aivotoiminta hyvinkin tiukasi kun puristavat rattia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

      Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      235
      5494
    2. Sinä eräs, pyydän......

      AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      196
      2797
    3. Kysymys muille miehille

      Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      60
      2128
    4. Kohta katson sun kuvaasi

      ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      20
      1718
    5. Nimikirjaimet

      Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      68
      1613
    6. VOI TÄTÄ ILON

      JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      138
      1365
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

      Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      108
      1336
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

      Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      167
      1319
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

      Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      87
      1242
    10. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

      jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1224
    Aihe