Puk koodi

Kolumb

Mullaon kolumbuksen liittymä ja mul meni pin koodi 3 krt väärin, mite saan puk koodin selville???

12

18297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirkku

      Pitää ottaa yhteys asiakaspalveluun. Sieltä sen saa.

      • toinen auttaja

        Se siis saa soittamalla aspaan
        esim. kolumbuksella: 24h, ei sähköpostitse.
        Saat sen tarvittaessa myös Elisan "normaalista" aspasta, jonne soittaminen on ilmaista myös jonkun toisen operaattorin liittymästä, kuten tässä tapauksessa voi olla viisasta tehdä.
        Numero Elisan aspaan on: 080095050.


      • Asiakaspalvelusta
        toinen auttaja kirjoitti:

        Se siis saa soittamalla aspaan
        esim. kolumbuksella: 24h, ei sähköpostitse.
        Saat sen tarvittaessa myös Elisan "normaalista" aspasta, jonne soittaminen on ilmaista myös jonkun toisen operaattorin liittymästä, kuten tässä tapauksessa voi olla viisasta tehdä.
        Numero Elisan aspaan on: 080095050.

        Saat sen tarvittaessa elisankin aspasta, mutta numero sinne on 05095050 (ei 0800 alulla). Alku on ollut jo kauan 050-alkuinen


      • Ex-pertti
        Asiakaspalvelusta kirjoitti:

        Saat sen tarvittaessa elisankin aspasta, mutta numero sinne on 05095050 (ei 0800 alulla). Alku on ollut jo kauan 050-alkuinen

        Elisan asiakaspalvelun numero on 0800-95050. Siis soittaminen on ilmaista kaikista liittymistä.


      • heikki
        Ex-pertti kirjoitti:

        Elisan asiakaspalvelun numero on 0800-95050. Siis soittaminen on ilmaista kaikista liittymistä.

        Multa Elisa onnistui laskuttamaan asiakaspalveluun soitettaessa melkein 12€.

        Aikasa kun yhdisteli ja jonotutti niin johan saatiin puhelin lasku kasvamaan.


      • etsittävä

        Miten voi soittaa asiakaspalveluun, kun puhelin on mykkä? Mistään ei löydy sähköpostiosoitetta asiakaspalveluun.


      • 1412
        toinen auttaja kirjoitti:

        Se siis saa soittamalla aspaan
        esim. kolumbuksella: 24h, ei sähköpostitse.
        Saat sen tarvittaessa myös Elisan "normaalista" aspasta, jonne soittaminen on ilmaista myös jonkun toisen operaattorin liittymästä, kuten tässä tapauksessa voi olla viisasta tehdä.
        Numero Elisan aspaan on: 080095050.

        Miten soitan, kun puhelin on kiinni?


    • Jan

      puk kodi numeron 0503686293

    • dfhxfgjxgfdhzfdh

      moi! Jos puhelimesi kysyy puk koodia sinun tulee soittaa asiakaspalveluun ja kysyä se sieltä. :)

      • hem

        tietenkään et voi soittaa mihinkäään asiakaspalveluun, jos puhelin meni mykäksi ja vaan vaatii PUK koodia. Toivoisin jotain oikeeta apua tähän :)


      • kei
        hem kirjoitti:

        tietenkään et voi soittaa mihinkäään asiakaspalveluun, jos puhelin meni mykäksi ja vaan vaatii PUK koodia. Toivoisin jotain oikeeta apua tähän :)

        laitoin kaverin puhelimen vahingossa puk koodiin ja ei jaksas maksaa mitään 12€ nii voisiko joku sanoa mistä sen saa ilmatteeksi???


      • jussst
        kei kirjoitti:

        laitoin kaverin puhelimen vahingossa puk koodiin ja ei jaksas maksaa mitään 12€ nii voisiko joku sanoa mistä sen saa ilmatteeksi???

        ei se maksa 12 e jos soittaa elisan aspaan vaan normaalin puhelun verran näin luin elisalta-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2211
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      268
      2067
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1591
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      117
      1381
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      958
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      861
    Aihe