Kylähullun päiväkirja

Anonyymi

Päivä 1. Ajan naapurin kiusaksi nurmikkoa joka päivä ,vartin tunnissa
Päivä 2 pysäköin autoni nurmikolle,jotta kateelliset saavat ihailla romujani,
Päivä 3 juoksen speedot jalassa muhkea vatsa paljaana vetämään isännän viirin salkoon.
Päivä 4 kiillotan autojani ja pidän huolen että ne ovat keula portin ulkopuolella
Päivä 5 savustan huvikseni, jotta naapurit häiriintyy savusta,saan siitä nautinnon jos toisenkin
Päivä 6 ajan ruohonleikkurillani kunnia kierroksen tilusteni ympäri, että kaikki näkevät ja kuulevat minun olevan paikalla.
Päivä 7aika ajaa Alkoon, mehut loppu,jotta voin toistaa rutiinit uudelleen. Ikäväkseni huomaan ettei ketään enää kiinnosta esiintymiseni ja häiriköinti , mutta jatkan silti,olenhan kunnkku The best man in the village..

14

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päälliköt on päälliköitä sen takia et niil on rutiinit.

      • Anonyymi

        Se on juuri näin. Alfa Uros ei pääse tittelistä ilman fyysisen kontaktin kautta.... Suomi 24 kirjoituksilla ei sitä titteliä pois oteta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri näin. Alfa Uros ei pääse tittelistä ilman fyysisen kontaktin kautta.... Suomi 24 kirjoituksilla ei sitä titteliä pois oteta..

        Istuu hän näppäin koneen ääressä niska punasena.. Vittuta.. Hyvä niin...


      • Anonyymi

        Tehtävä suoritettu.. Alfa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtävä suoritettu.. Alfa

        Tais mennä sätky Nukke vaihtoon... Elämä on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais mennä sätky Nukke vaihtoon... Elämä on..

        Näinhän se menee että ei oo kiva enää.. Alfa


      • Anonyymi

        Rakas Päivä kirja minulle sellanen tunne että Naapuri pitää kyylä ihan pilkana.. Kaikeni annoin ja onko nyt näin että kusin oman sukanvarten..


      • Anonyymi

        Aika paha se kyl lykä ihan lantiosta ku vanha cowboy.. Minä ja Minun päiväkirja ihan pikku tyttöjen touhu.. Nåå nåå 60


      • Anonyymi

        Nyt hän leiki olevansa jonkinlainen pyhä Henki kuin hän valvoo perikuntansa.... Voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt hän leiki olevansa jonkinlainen pyhä Henki kuin hän valvoo perikuntansa.... Voi voi

        Nåå voi voi eihän hän leiki sehän on hänellä kutsumus.. Ja Naapuri pilka voi voi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paha se kyl lykä ihan lantiosta ku vanha cowboy.. Minä ja Minun päiväkirja ihan pikku tyttöjen touhu.. Nåå nåå 60

        Mun mielestä Billy the King vai oliko se the Kid kuoli 14 päivä Heinäkuuta 1881 .Onko se noussu haudasta?


    • Anonyymi

      No on kaverilla ainakin aikaa puuhastela. Taitaa olla työtön yritysihminen..Vai onko leikkurissa taksamittari verottajaa varten, että saa vähennyksiä,ilman työntekoa..hmmm

    • Anonyymi

      näyttäähän nuo sinua kovasti kiinnostavan

      ja

      kiukuttavan :D :D :D !!!!!

      • Anonyymi

        Vähemmän Pommeja., eiks nii.


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe