Tahaton erektio

noloa

Onko muilla käynyt ikinä niin että heppi nousee väärässä tilanteessa esimerkiksi lääkärintutkimuksen yhteydessä paikkojen ollessa paljaana jonkin tutkimuksen takia? On aika nolo tilanne ja haluaisi vajota maan sisään. Ikääkin mittarissa jo 34v ja avoliitossa asuttu vaimokkeen kanssa 9 vuotta. Ei luulisi näin vanhana tälläistä tapahtuvan.

16

9802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirashoitaja

      Kyllä se lääkäri tai hoitaja tietää ettet sinä heppiäsi tarkoituksella kovettele. Tuo on luonnollista ja monesti nähtyä. Turha murehtia.

      • on...

        huumori miehiä niin voisi sanoa lääkärille että tarvitsen verenpaine lääkkeitä alapäähän


    • virastomestari

      Oikeassa paikassa ei aina seiso mutta usein väärässä paikassa ja tilanteessa

    • Sanna

      Moi,

      Hmm, osuipa kiinnostava aihe. Olisi mukava kuulla kuinkamonelle vastaavaa on käytyt ja miten tuo tilanne on mennyt eteenpäin. Siis onko kalu tullut ihan juhlakuntoon ja mikä on ollut silloin lääkärin/hierojan/jonkun muun vastaavan henkilön kommentit vai ovatko vaienneet asiasta? Entäpä tapahtuiko tää mies vaiko naishenkilön kanssa, ja miten tosta tilanteesta eteenpäin?

      Minulle nyt joskus tietty on nännit päässyt kovettumaan lääkärillä ja hierojalla, mutta tuo taitaa olla varsin huomaamatonta, mutta teillä miehillä toi tuskin jää huomaamatta.... Olisi kiva kuulla miten kävi

      -Sanna

      • james

        Joo on sattunut.
        Jokin aika sitten tyttöystäväni opasti minut hierojalle.Pariskunta,jotka molemmat ovat hierojia.Minä satuin tämän naisen käsittelyyn.Aloitti ihan jalkapohjista edeten ylöspäin reisiin.Sitten hän oli jo niin ylhäällä jalkovälissä kuin pääsee.Yhtäkkiä kalu pamahti kivikovaan seisontaan.Ei se nainen ollut yhtään yllättynyt,päinvastoin.Meinas vaan siihen että "joo-o".Ja sitten että "kylläpä muuttui väri kasvoillakin terveemmäksi".Taisin punottaa aikalailla.Seisokki ei sitten laskenut koko hieronnan aikana enää.Lopuksi käski kävelemään ympäri huonetta jotta nähdään onko alaselän vaiva poissa.Bokserit jalassa,kalu tanassa.Silloin mulla jo pääsi vapautunut naurunröhähdys.Myöhemmin tyttöystävä (oli koko toimituksen ajan samassa huoneistossa,siinä oli vaan verho edessä) kysyi mille olin nauranut.Sen mä vaan ajattelin että se hieroja tiesi paikan mistä puristella ja tarkoituksella laittoi hepin pystyyn.
        Olisi ollut vielä nolompi jos mieshierojan kanssa olisi moinen sattunut.


      • sanna
        james kirjoitti:

        Joo on sattunut.
        Jokin aika sitten tyttöystäväni opasti minut hierojalle.Pariskunta,jotka molemmat ovat hierojia.Minä satuin tämän naisen käsittelyyn.Aloitti ihan jalkapohjista edeten ylöspäin reisiin.Sitten hän oli jo niin ylhäällä jalkovälissä kuin pääsee.Yhtäkkiä kalu pamahti kivikovaan seisontaan.Ei se nainen ollut yhtään yllättynyt,päinvastoin.Meinas vaan siihen että "joo-o".Ja sitten että "kylläpä muuttui väri kasvoillakin terveemmäksi".Taisin punottaa aikalailla.Seisokki ei sitten laskenut koko hieronnan aikana enää.Lopuksi käski kävelemään ympäri huonetta jotta nähdään onko alaselän vaiva poissa.Bokserit jalassa,kalu tanassa.Silloin mulla jo pääsi vapautunut naurunröhähdys.Myöhemmin tyttöystävä (oli koko toimituksen ajan samassa huoneistossa,siinä oli vaan verho edessä) kysyi mille olin nauranut.Sen mä vaan ajattelin että se hieroja tiesi paikan mistä puristella ja tarkoituksella laittoi hepin pystyyn.
        Olisi ollut vielä nolompi jos mieshierojan kanssa olisi moinen sattunut.

        Moi,

        Hmm...kuulosti hauskalta tapaukselta. Olisikin mielenkiintoista tietää oikealta hierojalta tms. tietääkö he kuinka tarvii hieroa että saa erektion aikaiseksi, siis siten että se olis muka tahatoin, tai ei tarkoituksella tehty, mutta kuitenkin....

        Itse jos osaisin tuon taidon niin varmasti voisin joskus sitä hyödyntää, eritoten mikäli olisin esim hierojana tms ;-) (ei en voisi kiusausta vastustaaa....)

        Miten muuten kun laittoi sinut kävelemään, huomasitko tarkailiko oikeasti ryhtiä vai oliko toi lähinnä muun tarkastelua? Entä miten tuosta homma päättyi, vakisin vain farkut jalkaan vaiko laskeutuiko seisokki ennen sitä?

        -sanna


      • james
        sanna kirjoitti:

        Moi,

        Hmm...kuulosti hauskalta tapaukselta. Olisikin mielenkiintoista tietää oikealta hierojalta tms. tietääkö he kuinka tarvii hieroa että saa erektion aikaiseksi, siis siten että se olis muka tahatoin, tai ei tarkoituksella tehty, mutta kuitenkin....

        Itse jos osaisin tuon taidon niin varmasti voisin joskus sitä hyödyntää, eritoten mikäli olisin esim hierojana tms ;-) (ei en voisi kiusausta vastustaaa....)

        Miten muuten kun laittoi sinut kävelemään, huomasitko tarkailiko oikeasti ryhtiä vai oliko toi lähinnä muun tarkastelua? Entä miten tuosta homma päättyi, vakisin vain farkut jalkaan vaiko laskeutuiko seisokki ennen sitä?

        -sanna

        Sanna hei,
        Seisokki laskeutui siinä naureskellessani.Ryhtiä se hieroja tarkkaili,luulisin.Jos nyt voi ryhdistä puhua.
        Lienen muistuttanut sirkuksen marakattia siinä tilanteessa.

        Olen miettinyt tuota juttua paljonkin ja mielessäni lipsahtanut eroottis-fantasian puolelle.
        No se on jo toinen juttu.

        Mutta sen sanon edelleenkin että olihan taitava nainen.Korvaamaton taito tuollainen.Pallien alta hän painoi sormilla ja ei ollut mitään kevyttä painamista.Ehkäpä sinä voisit hyvinkin oppia tempun;)
        Hei,hierojan työ voi olla kiinnostavaa.Tosiaan jos joku alan taitaja tai harrastaja tietää
        "tempusta" niin minäkin olen kiinnostunut kuulemaan enemmän.

        -james


      • Anonyymi

        Kerran yks pullukka rupes köhimään ja nieleksiin joutu muistaaksi laittaan kurkistavan käärmeeeni takaisin lahkeeseen hieroessaan


    • Helikopteri

      Kyllähän noin välillä käy. Mitä ihmeen väliä,
      ihan luonnollistahan se on että välillä
      seisoo. Huumorilla vaan. Jos on vielä hyvän
      näköinen nainen kyseessä tilanteessa, ja
      itse sinkkuna, niin tuohan on aivan oiva tilanne
      heittää huumorin varjolla aloite pikku
      sessiolle.. >:)

      Armeijassa alokastuvassa yksi sankari runkkasi
      itsensä yleensä juhlakuntoon iltavahvareita
      varten. Tuvan ovella jonossa ekana tietysti,
      ja kaveri päästettiin (yllättäen) eturiviin
      aina 5-rivissä tai mikä muoto olikin. Siinä
      oli oikeaa suhtautumista seksuaalisuuteen - ei
      pidä ottaa liian vakavasti/tabuina asioita.

    • Kankivaiva

      Ainahan noita tahattomia erektioita tulee, itselläni nolointa paikka oli vaatekaupassa. Farkkuja sovitettaessa jysähti pystyyn, No sitte vielä vanhempi rouva myyjä avasi verhon että onko sopivat? Mie tietenki siinä heppi ojossa yritin kakistaa et ei nyt mee kiinni, no rouva kyllä pisti verhon kiinni samantien sanomatta sanaakaan. Itsellä aina ollu heikkoutena erittäin kovat erektiot, ja nykyisin tilanne on paha koska erektioita on päivässä niin paljon. Varmaan noin 12 tuntia vuorokaudessa ja erittäin kovia ja suorastaan kivuliaita, lisäksi vielä ilmeisesti kovuudesta johtuen laukeaminen kestää kestää ja kestää. Välillä tuntuu et tää vaiva on jo ihan liikaa...

    • No joskus oli nuori naislääkäri ja istuin sen tutkimuspöydän reunalla kun hän kumartui lähemmäksi tutkimaan elimiä (oli kipua peniksessä oikeasti ja siksi menin lääkäriin)

      Vahingossa ajatus pääsi hetkeksi harhailemaan ja tuloksena kauhea jömppis. Rukoilin vain että tutkimus menisi äkkiä ohi. Mutta ei tossa jälkeenpäin ollut mitään ihmeellistä.

    • Anonyymi

      Mulla alkoi kuukausi sitten kouluterveydenhoitajalla seisoo. Olin vahingossa sotkenut hilseen poistoon tarkoitettua saippuaa terskaan ja kipu oli aika kova. Terveydenhoitajan tarkastellessa penistä pääsi ajatukset lipsahtamaan fantasioihin ja erektio tuli. Ja terveydenhoitaja on lähes 50v nainen ja ite oon murrosikäinen poika.

    • Anonyymi

      no eihän tuo niin noloa ole jos lääkäri on nainen, mieslääkärin tutkiessa paljon nolompaa

    • Anonyymi

      mulla alko stondaan 25-vuotiaana lääkärin tunnustellessa peräaukkoani, hävetti aivan hirveästi, ja oli mieslääkäri

    • Anonyymi

      Voit siirtyä helluntailaisosioon. Vähän kuin luoma omassaan.

    • Anonyymi

      Ensi viikolla terkkarille menossa missä pitää ottaa housut pois. Mä oon nyt jo jäykkänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe