Halvin maa minne muuttaa

maurix

Niin mikä olis halvin maa suomalaisen asua, olen todella muuttamassa suomesta pois.Missä ekut olis arvokkaita????

29

11133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asun

      No luxemburg ois aika halpa maa.

      • maron

        ihan noin vaan voi muuttaakaan - ainakaan tavallinen ihminen.


      • Anonyymi

        On Euroopan kallein maa!!! Olen asunut siellä työn takia


    • pullukka

      muuta siperiaan..

    • linjoilla

      Olen mietiskelyn tuloksena päätynyt Puolaan.
      Johonkin Saksan rajan läheisyyteen,olis nopeata
      käydä eliitin seassa joskus, ja palata taskut
      täynnä turhaa krääsää majalleen.

      • tutkistelija

        Thaimaahan varsinkin Pattayalle siellä on seuraavaa:ruoka halpaa, asuinsijat hyvät hieronta hyvää ja saa aikaan mahdottoman hyvää vikinää..,hyvä ilmasto sekä ystävälliset ei kateeliset ihmiset. Sinne palajan ,kunhan Suomen valtion kanssa verot on tasassa. Tulkaa pojat täällä on paratiisi ja vaimonkin voi saada. Jättäkää ne feministiset ja lihavat suomalaiset naiset.


      • vaaaan
        tutkistelija kirjoitti:

        Thaimaahan varsinkin Pattayalle siellä on seuraavaa:ruoka halpaa, asuinsijat hyvät hieronta hyvää ja saa aikaan mahdottoman hyvää vikinää..,hyvä ilmasto sekä ystävälliset ei kateeliset ihmiset. Sinne palajan ,kunhan Suomen valtion kanssa verot on tasassa. Tulkaa pojat täällä on paratiisi ja vaimonkin voi saada. Jättäkää ne feministiset ja lihavat suomalaiset naiset.

        mitäpä siellä vielä kitiset,painu paratiisiisi.Vai eikö ole euroja tarpeeksi.


      • pjj
        tutkistelija kirjoitti:

        Thaimaahan varsinkin Pattayalle siellä on seuraavaa:ruoka halpaa, asuinsijat hyvät hieronta hyvää ja saa aikaan mahdottoman hyvää vikinää..,hyvä ilmasto sekä ystävälliset ei kateeliset ihmiset. Sinne palajan ,kunhan Suomen valtion kanssa verot on tasassa. Tulkaa pojat täällä on paratiisi ja vaimonkin voi saada. Jättäkää ne feministiset ja lihavat suomalaiset naiset.

        oltava, vaikka mihin muuttaisi. Thaimaan nuoret tytöt eivät rahatonta kauaa viihdytä. Nuoruutensa ja kauneutensa laittavat rahoiksi. Köyhä, löllymahainen ja veteläkroppainen suomalainen siansilmäinen ei taaatusti kiinnosta, jos ei ole rahaa, millä neidolle ostelee koruja (mitkä heti myyvät, kun toista asiakasta odottavat). Mutta sinne, tervemenoa vaan, hyvän, halvan elämän toivossa. -Älä vie kateutta ja mahtailua mennessäsi, niinkuin tuppaa käymään, mihin tahansa finskit änkeävät. Kaksi finskiä vaan tarvitaan, kun riita jo valmis, kun yksi vain voi olla johtaja.


      • tutkistelija
        vaaaan kirjoitti:

        mitäpä siellä vielä kitiset,painu paratiisiisi.Vai eikö ole euroja tarpeeksi.

        Lähden ,kunhan saan varani oikein sijoitutetuksi . Tulehan sinäkin Thaimaahan ,niin tarjoan yösijan kahdeksi yöksi ilman rahaa.Pane elämä mieleiseksi ja tule thai tyttöjen paijattavaksi ja jätä nämä lylertävät ihravuoret.


      • tutkistelija
        pjj kirjoitti:

        oltava, vaikka mihin muuttaisi. Thaimaan nuoret tytöt eivät rahatonta kauaa viihdytä. Nuoruutensa ja kauneutensa laittavat rahoiksi. Köyhä, löllymahainen ja veteläkroppainen suomalainen siansilmäinen ei taaatusti kiinnosta, jos ei ole rahaa, millä neidolle ostelee koruja (mitkä heti myyvät, kun toista asiakasta odottavat). Mutta sinne, tervemenoa vaan, hyvän, halvan elämän toivossa. -Älä vie kateutta ja mahtailua mennessäsi, niinkuin tuppaa käymään, mihin tahansa finskit änkeävät. Kaksi finskiä vaan tarvitaan, kun riita jo valmis, kun yksi vain voi olla johtaja.

        rahaa vaan ystävyyttä . Jokainen valitsee itse elämäntyylinsä.Minulla on suomalaisia ja thaimaalaisia yms maalaisia tosiystäviä ,koska olen asunut yli 20:ssa maasa,joten luullakseni ei ole käyttäytmisvaikeuksia. Thaimaa paras ja elämä on halpaa. Tule sinäkin rikkaana tai vähemmän rikkaana.


      • Ani_liini
        tutkistelija kirjoitti:

        rahaa vaan ystävyyttä . Jokainen valitsee itse elämäntyylinsä.Minulla on suomalaisia ja thaimaalaisia yms maalaisia tosiystäviä ,koska olen asunut yli 20:ssa maasa,joten luullakseni ei ole käyttäytmisvaikeuksia. Thaimaa paras ja elämä on halpaa. Tule sinäkin rikkaana tai vähemmän rikkaana.

        Saahan sitä haaveilla.


      • Jermu
        tutkistelija kirjoitti:

        Thaimaahan varsinkin Pattayalle siellä on seuraavaa:ruoka halpaa, asuinsijat hyvät hieronta hyvää ja saa aikaan mahdottoman hyvää vikinää..,hyvä ilmasto sekä ystävälliset ei kateeliset ihmiset. Sinne palajan ,kunhan Suomen valtion kanssa verot on tasassa. Tulkaa pojat täällä on paratiisi ja vaimonkin voi saada. Jättäkää ne feministiset ja lihavat suomalaiset naiset.

        Maurixin kanssa pyyhkäiset samaan olkimajaan, niin ettehän te mitään Thai-tyttöjä tarvitse. Etkös tuota kirjoittanut "Tulkaa pojat täällä on paratiisi..." Huahahahhaahahahhahahhaaahaaa


      • Anonyymi
        pjj kirjoitti:

        oltava, vaikka mihin muuttaisi. Thaimaan nuoret tytöt eivät rahatonta kauaa viihdytä. Nuoruutensa ja kauneutensa laittavat rahoiksi. Köyhä, löllymahainen ja veteläkroppainen suomalainen siansilmäinen ei taaatusti kiinnosta, jos ei ole rahaa, millä neidolle ostelee koruja (mitkä heti myyvät, kun toista asiakasta odottavat). Mutta sinne, tervemenoa vaan, hyvän, halvan elämän toivossa. -Älä vie kateutta ja mahtailua mennessäsi, niinkuin tuppaa käymään, mihin tahansa finskit änkeävät. Kaksi finskiä vaan tarvitaan, kun riita jo valmis, kun yksi vain voi olla johtaja.

        Hyvä kun nää löllömahaukot haukkuu suomalaisia naisia. Aivan kuin ois varaa haukkua.


      • Anonyymi
        tutkistelija kirjoitti:

        Lähden ,kunhan saan varani oikein sijoitutetuksi . Tulehan sinäkin Thaimaahan ,niin tarjoan yösijan kahdeksi yöksi ilman rahaa.Pane elämä mieleiseksi ja tule thai tyttöjen paijattavaksi ja jätä nämä lylertävät ihravuoret.

        On niitä ihravuoria sielläkin. XD ja rumia. Ainahan sitä voi haaveilla ruohon olevan vihreää aidan toisella puolella. Höhöhö


    • Anonyymi

      Tsekinmaa tai Slovakia.
      Bulgaria.

      Mutta voittaja on Albania.
      Lautalla Italian puolelle ostoksille. Vastaava reissu kuin Hki-Tall.
      Tuoretavara paikallisella torilla laadukasta. Vihannekset varsinkin jotain ihan muuta kuin lasivillassa kasvatettu.
      Viini ja tiukka huomattavan laadukasta.
      Nuoret naiset ja miehet kauniita.
      Ja valmiita "ystävyyteen".

      Kannattaa käydä.

    • Anonyymi

      Tervemenoa kaikki, jotka hingutte ja halajatte. Mutta älkää tulko takaisin siinä kohdassa ja vaiheessa, kun vakava tauti tai sairaus iskee kiinni, eivätkä ne halvat yhteiskunnat auta aiheessa pätkääkään. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin

    • Anonyymi

      Luin viime vuonna artikkelin halvoista maista amerikkalaisten (USD) näkökulmasta.

      "Ranked in no particular order, here are our picks for places where you could retire on less than $100,000. You'll find reasonable costs, friendly people, comfortable lifestyles, and views that are often spectacular."

      Costa Rica, Portugali, Meksiko, Marokko, Panama, Kolumbia, Ecuador, Peru, Malesia, Egypti. Siinä valinnanvaraa, jonka lisäksi harkitsisin jonkun mainitsemaa Albaniaa tai euroa käyttävää Montenegroa.

    • Anonyymi

      kertokaa lisää Puolasta . itse haluaisin halpaan maahan jossa auto harrastus olisi mahdollista ,ei lumitöitä ja suht. vakaat oltavat ,ei mikään turistipaikka vaan rauhallinen lämmin jossa voi lenkkeillä,vaellella ja harrastaa autoja ja m pyöriä. myös bensa saisi olla halpaa. olen ajatellut jopa Venäjän eteläisiä osia.

      • Anonyymi

        Puola olisi ehkä yksi mahdollinen maa, mutta oppiiko kieltä koskaan. Konsonantteja on peräkkäin enemmän kuin Onnenpyörässä, tahtoisin tosiaan ostaa välillä vokaalin, kirjaimellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puola olisi ehkä yksi mahdollinen maa, mutta oppiiko kieltä koskaan. Konsonantteja on peräkkäin enemmän kuin Onnenpyörässä, tahtoisin tosiaan ostaa välillä vokaalin, kirjaimellisesti.

        Puolan konsonantit johtuu siitä, että ne vetivät ryssää turpiin erosivat kyrillisistä kirjaimista ja ryssänkirkosta jo 1000 vuottaa sitten ja ryssävihaa niitä

        puolalaiset on onnellisia mutta ne ei sano sitä
        koska sana on niin vaikea
        szczescie


      • Anonyymi

        Oho🤕


    • Anonyymi

      Sama täällä.
      Kaduttaa, että vieläkin vain asun maassa, jossa omia kansalaisia kohdellaan huonosti, - ja vielä vanhojakin, jotka ovat vuosikymmenensä uhranneet työssä käyden ja lapsiansa hoitaen ja kasvattaen kunnon kansalaisiksi!
      Sotien jälkeen syntyneet eivät tiedä.

    • Anonyymi

      On joku sellainen sanonta, että luu jää valitsijan käteen. - Nm. Toivotaan sulle sitä

    • Anonyymi

      Niger on aika hyvä hlvetin köyhä kauhea väestönkasvu
      ja työttömyysprosentti selvästi alle 1%
      värikäs maa tai ainakin vaatteet

      sinne kannattaa mennä heittämään keikkaa
      kansantulo ehkä 500 vuosi sillä elää

      • Anonyymi

        Viro oli joskus aikanaan halpa. Ei ole enää.


    • Anonyymi

      Muuta johonkin ns. kehitysmaahan, jonne ilmiselvästi kuulutkin. - Nm. Ehkä 'lyyti alkaa kirjoittaa'

    • Anonyymi

      Albania on halpa, sukulainen USA:sta muutti Serbiaan. Halpaa elämistä sielläkin.

    • Anonyymi

      Miksi et laita kysymystä F.B/ instagram?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe