Kiinnostaisi perustaa sijoitusyhtiö. Onko vinkkejä miten optimoida verohyödyt? Ilmeisesti pitäisi avata uusi tili derogossa ja etorossa yms.
Kertokaa tietävät miten sijoitusosakeyhtiö perustetaan ja mitä kuluja tulee (kirjanpito yms)?
Sijoitusyhtiön perustaminen.
5
228
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin pitäisi olla rahaa, jota sijoittaa. Muutaman tonnin takia osakeyhtiö on vähän raskas. Avaa osakesäästötili vaikka nordnettiin
- Anonyymi
Rahaa tulee, mutta verotussyistä pitäisi perustaa osakeyhtiö. Hintaerosopimusten tappioita kun ei voi vähentää verotuksessa:(
- Anonyymi
Minua ei haittaa verojen maksu, koska ne menevät kansan yhteisen edun ajamiseen. Tietysti verorahaa voisi käyttää nykyistä säästävämmin ja järkevämmän, mutta itsehän olemme äänestäneet valtaan päättääjät jotka ovat vastuussa verorahojen haaskaamisesta.
- Anonyymi
Se vähän haittaa kun tappioita ei voi cfd-kaupoissa vähentää, mutta voitoista verotetaan yksityishenkilöä.
- Anonyymi
Auttakkakkee nyt aloittelijaa yrityksen perustamisessa. Osaan treidata ja sijoittaa, mutta en ole ollut koskaan yrittäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458