Koska Teatterit alkavat esittämään ohjelmaa jota kansalaiset haluaa.
Nyt ohjelmisto palvelee tekijöitään tai hyvin pientä osaa kansalaisista.
Katsojat katoaa laitosteattereista entistä kiihtyvää tahtia, mutta henkilökuntaa palkataan siitäkin huolimatta lisää, täysin nurinkurista touhua.
Vuosikymmeniä sitten olleesta katsojaluvuista nykyiset laitosteatterit ovat katsojaluvuista murto-osassa , mutta kustannukset ovat nousseet sadoilla prosenteilla.
Koska politiikot / veronmaksajat puuttuvat asiaan.
Tulosvastuuta tulee odottaa myös kulttuurialalta.
Kansalle sitä mitä kansa haluaa
3
195
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro meille mitä kansa haluaa.
- Anonyymi
Siinäpä tuhannentaalan kysymys, mitä todella kansa haluaa.
Kun on niin paljon nykyisin tarjontaa, ettei laitosteattereille riitä asiakkaita, mutta kallis organisaatio vaan pidetään yllä, maksoi mitä maksoi.
Olen pistänyt merkille, kun paikkanunnalle tulee vieraileva esitys, niin katsomot täyttyvät, mutta kun oma henkilökunta esittää näytelmän, niin katsomot pullottavat tyhjyyttään.
Suosittelen tekemään teatterialalle markkinatutkimuksen, jos siinä selviäisi, mitä kansa haluaa, ettei satsattaisi turhaan yhteiskunnan rahoja.
Näin tekevät monet yritykset, ettei pala rahaa turhan takia., pelkkä markkinoinnin lisääminen ei riitä, tuote tulee olla myös hyvä ja sillä tulee olla kysyntää. - Anonyymi
Näkeehän sen tilastoista mitä kansa haluaa. Kirjakauppa myy eniten höpönhöpönromantiikkaa. Televisiosta katsotaan eniten satuja = seikkailu-, poliisi-, ja soap opera-sarjoja. Teatteritilastoja en ole nähnyt mutta kai sellaisiakin tehdään. Luulen että jos kansa saisi päättää niin teatterit esittäisivät rillumareitä, spede-huumoria, ja kauniita ja rohkeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt364423Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522369Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481432- 931288
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281217Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381188Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä521132Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161965- 60921
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899