Osuuskauppa

Anonyymi

On se touhua, kaupaanko menee. Joku vartija lenkkareissa juoksee perässä, tai kyttää kassalla. Tuntee ittensä ihan varkaaksi. Vaihdan kauppaa.

32

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sammoo ittekin komenna. Ei missään muualla ole ollut tuommoista kyttäämistä.

    • Anonyymi

      Voi teitä tietämättömiä, ihan normimeininkiä maalimalla. Rosvoja ne kyttää ja niitä riittää, ei rehellisillä tarvi tuntea muuta kun tyytyväisyyttä moisessa tilanteessa.

      • Anonyymi

        Maailmalla kytätään niin että. Et tiedä että sinua kytätään... on se huippua, kun tulet kauppaan. Sinun perään lähdetään, kuljetaan perässä kassalle asti. Mautonta touhua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmalla kytätään niin että. Et tiedä että sinua kytätään... on se huippua, kun tulet kauppaan. Sinun perään lähdetään, kuljetaan perässä kassalle asti. Mautonta touhua...

        Niin, rehellisillä ihmisillä ei syytä närkästyä eivätkä he valita turvallisuuspalveluista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, rehellisillä ihmisillä ei syytä närkästyä eivätkä he valita turvallisuuspalveluista.

        Niin just, menee pikkaisen yli. Taitaa olla oma lehmä ojassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin just, menee pikkaisen yli. Taitaa olla oma lehmä ojassa...

        Ei ole ammattitaitoa, jotain aloittelijoita. Vieras lajia;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ammattitaitoa, jotain aloittelijoita. Vieras lajia;)

        Monikansallista... kasvottomia jättäjä...


    • Anonyymi

      Vai että ok kävellä perässä... "rosvoja ne kyttää" juupasen juu.

      Kyllähän tämmönen myymälätarkkailu tuottaisi varmaan paljon enemmän tulosta, kun sitä suoritetaan mahdollisimman huomaamatta.

      Saa myös paremmin konnat kiinni ja ei karkota kaikkia asiakkaita kun perässä maleksii. ;)

      Ei ne suurkaupungissakaan perässä kävele kaupoissa tai muuallakaan, haloohan siitä nousisi...

      Valitkaa kauppanne, olette siihen oikeutettuja.

    • Anonyymi

      Aloittajan tapauksesta en mitään tiedä mutta aika ammattitaidottomalta kuulostaa.

      Joko tilaaja on täysin tumpelo tai yrityksen ja työntekijän välillä uupuu opastus tai johtaminen...

      Jos siis joku luulee, että perässä kävelyllä tai kyttäämisellä joku illuusio turvallisuudesta saavutetaan, niin eihän siinä.

      Ehkä se on ulkoistettu myös seuraamaan ihmisten ostokäyttäytymistä ja boonuskortin käyttöä... Mene ja tiedä.

    • Enpä ole moista kyttääjää nähnyt, vaikka niin monesti käynkin.

      • Anonyymi

        Joko hyllytetty... oli liijan tehokas
        Karkoitti asiakkaat:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko hyllytetty... oli liijan tehokas
        Karkoitti asiakkaat:))

        Jos Jukka olisi vielä bos, kyllä meininki olisi 👍


    • Anonyymi

      Minuakin ihmetytti kerran moinen kyttäys mutta sitten muistin että viimeksi kaupassa käydessäni en viitsinyt maksaa sitä kaljasalkkua vaan kävelin röyhkeästi kassan ohi että kaipa tuohon oli syynsä.

      • Anonyymi

        No lisätään hintaan. Asiakkaat maksaa juoksu kaljasi 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lisätään hintaan. Asiakkaat maksaa juoksu kaljasi 😂

        Vika on Klo,n päässä, Pienessä huoneessa istuva nainen. Hän asian valitaryhmälle esitti, ja asiakkaat samalla menetti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vika on Klo,n päässä, Pienessä huoneessa istuva nainen. Hän asian valitaryhmälle esitti, ja asiakkaat samalla menetti...

        Tark Kmo,n päässä....


    • Harmittaa kun lehmän paskaa kengissä kun käy kaupassa. Paikalliset tukijussit hyökkii kumpparit paskassa kauppaan

      • Anonyymi

        Tarralenkkarit 🤣


    • Anonyymi

      Ompa kumma että näit vartijan minäki kaupassa päyny monesti viikoss (tosin koronan aikaan kerran pari viikossa) enkä ole vartijoita muuten nähny kun ovat käyneet vaihtamassa tallennuslaitteisiin muistit (videovalvonta)
      Saishan siellä vartijoitä olla tavaraa katoaisi varmaan vähemmän
      Kait on jokin syy jos kyttäävät vai onko niin että luulet vain

      • Anonyymi

        Just joo, muistit vaihtamassa 🤣 Kumma kun ei VHS kasetteja 😎 Kaupan vaihto.


    • Anonyymi

      Miksi hyllyt tyhjinä? Ei ollu edes pottuja

      • Anonyymi

        Potutkin lähteneet K- kauppaan. On kauppa mennyt huonoksi...


    • Anonyymi

      Eile vaihtovat filmikasetteja nauhuriin..

    • Anonyymi

      Eihän sielä vartijaa tartte kun myyjät kyttää haukkuvat seläntakana..

    • Anonyymi

      Niin se on maailman joka paikassa ja joka alan liikkeessä, että asiakkaat haukkuu myyjät ja myyjät haukkuu asiakkaat.

    • Anonyymi

      Ei sielä tarvi poiketa mitenkää joutuakseen silmätikuksi.

      • Anonyymi

        Totta ja tunnelma sinne astuessa kuin hautaustoimistoon menisi. Nämä kesätyöntekijät (naispuoliset) on kyllä niin väärässä paikassa ja ei minkäänlaista asiakaspalvelua ja kohteliaisuutta. Ei tervehditä vaikka itse tervehtii. Kassalla todella töykeää käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja tunnelma sinne astuessa kuin hautaustoimistoon menisi. Nämä kesätyöntekijät (naispuoliset) on kyllä niin väärässä paikassa ja ei minkäänlaista asiakaspalvelua ja kohteliaisuutta. Ei tervehditä vaikka itse tervehtii. Kassalla todella töykeää käytöstä.

        Ne on liian hyvänäköisiä alentuakseen tervehtimään rumempiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on liian hyvänäköisiä alentuakseen tervehtimään rumempiaan.

        Älkääs kehdatko höpöttää tyhjää. Varsin ystävällistä ja hyvää palvelua saa molemmista ruokakaupoistamme. Taitaa peiliin kahtomisen paikka olla itsellään joka täällä jurnuttaa perättömyyksiä.


      • Anonyymi

        Kivat myyjät, molemmissa 👍


    • Anonyymi

      Väärin ymmärtämisestähän nuo kaikki yleensä alkaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe