Ollaan Mökin läheistöltä monta vuotta vähän harrasruskalastettu viikonloppuisin ja ei ikinä ole tullut muutakuin yksi Särki Hauki. Ja veljeni on saanut Kirjo-lohen ja ahvenen. Ja rupeaa tympäännyttämään. Kertokaas lähistöltä paikkoja jossa kalastaa.
Kertokaa hyviä paikkoja Lappajärvestä Sepän lähistöltä
1
68
Vastaukset
- Anonyymi
Millä, miten ja missä olette kalastaneet? Rantojen tuntumasta tulee haukea, mutta jos kuhaa pitäisi yrittää, niin pitäisi olla vene ja kuhavaappuja ja vedättää siellä kauempana rannasta. Jos kalastatte päivällä, niin ne kuhat on syvemmällä, jolloin pitäisi olla syvälle meneviä vaappuja ja ehkä lisäksi syvääjä. Myöhään illasta ja yöllä kuha on pinnemmassa, jolloin pärjää normaaleilla kuhauistimilla. Jos haluatte yrittää isoja ahvenia, niin iso pystypilkki, siitä 20-30 cm tapsin päähän morri tai pelkkä koukku syötillä varustettuna. Sitten pilkit pilkkivavalla tai uisteluvavalla veneen reunalta 10-15 metrin syvyydeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482