Olenko kirottu vai muuten vaan maailman huono-onnisin?

Anonyymi

On niin paljon, ja suuria, olennaisesti elämääni negatiivisesti vaikuttavia vastoinkäymisiä ja takaiskuja ollut elämässä, että mieleen on tullut, josko joku on minut jossain vaiheessa kironnut tai muuten noitunut epäonnen syöksykierteeseen. Eikä koskaan mikään mene minun kannalta positiivisesti.
Tämä on mennyt jo niin pitkälle ja pahenee koko ajan, että en voi käsittää tätä muuten mahdolliseksi.

Muutamia esimerkkejä:
- kun valmistuin opiskeluista, kuinka ollakaan, sattui olemaan Suomen siihenastisen historian syvin lama 90-luvulla.
- armeijan käynnin aikana tai jälkeen opiskelemani tutkinto oli lakkautettu, joten tietyllä tavalla opiskelu meni hukkaan.
- silppu- ja muun pätkätyöriepottelun jälkeen sain ensimmäisen vakituisen työn 2000-luvulla. Se kuitenkin osoittautui heikkopalkkaiseksi fyysisesti raskaaksi raatotyöpaikaksi, jossa alkoi tulla selkävaivoja. Työterveyskin alkoi vain nuukailla sairauslomien myöntämisessä, eikä auttanut muutenkaan, eivät esim. suostuneet kirjoittamaan mulle lähetteitä tutkimuksiin tai edes lausuntoa, jossa olisivat suositelleet, ettei minua laitettaisi fyysiesti raskaaseen työhön. Niinpä em. keljuilun tuloksena ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin irtisanoutua työstä ja sillä palkalla nyt ei suurta hyötyä muutenkaan ko. työpaikasta ollut, taloudellisesti en päässyt enää kymmeneen vuoteen elämässä eteenpäin kun kaikki elinkustannukset kallistuvat niin hurjasti, mutta palkka ei, mm. sen vuoksi, että työnantaja puljasi yleiskorotuksetkin mitättömäksi palkan palkkio-osuutta muuttelemalla :/
- Kokeilin rahastosäästämistä 2000-luvun lopulla, seurauksena maailman suurin lama 1930-luvun jälkeen, ja tietenkään siinä en voitolle päässyt koskaan.
- Olen kokeillut pienimuotoisesti pörssiosakkeitakin hankkia, arvaatte varmaan, ettei tästäkään ole tullut mitään, tappiolla olet ja pysyt!
- Olen kokeillut tehdä youtube-videoita, ei katsojia, ei tilaajia, ei tuloja tästäkään.

Kaikenkaikkiaan näyttää, ettei mulla ole mitään mahdollisuutta pärjätä tässä elämässä kun mikään ei onnistu, on vain pelkkiä vastoinkäymisiä!!

Minä en ymmärrä enää yhtään mitään, en tunne hallitsevani elämääni, en näe tulevaisuutta valoisana ollenkaan, en tiedä mitä tehdä, ideat on loppu, en tiedä mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin, olen aivan umpikujassa ja täysin eksyksissä tässä pahassa maailmassa...

3

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla kanssa ihan uskomattoman paskaa tuuria pitkin elämää. Hauskaa oli kun meille tehtiin sukututkimus jossa ilmeni että suvussa on ollut jotain merirosvoja ja murhamiehiä joille on rangaistukseksi tehty lisäksi kirous useaan sukupolveen 😂 mut serkuilla ja muilla hyvä tuuri kyllä. Ne niin kuvittelivat löytävänsä jotain aatelisia 😊 mutta hauska juttu se oli kuitenkin. Voi aina olla kun pää kolahtaa seinään et se on se kirous 😂

    • Anonyymi

      Elämä voi näyttää nurjan puolensakin. Hienoa, että käsittelet kuitenkin asioita avoimesti. Olet vahva, kun olet noin paljon kestänyt pettymyksiä. Onneksi ne on tullut sinulle, eikä paljon heikommalle ihmiselle.

      En tiedä, miten suhtaudut uskon asioihin, mutta kehoitan, että käännyt Jeesuksen puoleen. Olet saanut vahvuutta ja sietokykyä. Sinulle on varastossa myös muita lahjoja varmasti. Asenne usein myös ratkaisee, miten suhtautuu muihin ja itseensä.
      Ole siunattu!

    • Anonyymi

      Tehkää tämä :ottakaa kananmunia ,RAAKOJA ja laittakaa ne ympäri kehoa vaikka maatessanbe sängyssä , ja sanokaa : Bad ggs go away 7 kertaa , pitäisi auttaa , mut oli kirottu , kerran mutta mun fb kamuni joka on noita laittoi mulle tuon taika jutun messengeriin facebookissa twin sen ja se toimi .joku oli halunnut kirota mut faxebookissa mutta Ystäväni taika pelasti mut .Olkaa varovaisia kananmunien kanssa .Ettette riko niitä putää olla raakoja ne kun teette tuon toivottavasti auttaa tehosi muhun ainakin .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe