Seksuaalisesti onnettomin tila

Anonyymi

Seksuaalisesti onnettomin tila täytyy olla naisella joka kokee olevansa ns. "transmies " ja kokee itsensä homoksi eli on miehen kanssa joka pitää miehistä.
"Transmiehellä" ei yleensä ole munaa, ja jos onkin niin se on tunnoltaan ja toiminnaltaan vajaa joten tuskin pystyy tai jos pystyy penetroitumaan tuskin paljon tuntee.
Anaaliseksi naisen keholla ei ole mitään mukavaa, naisella kun ei ole edes eturauhasta siellä josta jotain tuntemuksia saisi siksipä harva nainen edes suostuu anaaliseksiin kuin korkeintaan joskus miestä miellyttääkseen.
Jos "Transmiehen" puoliso inhoaa vaginoita, tuskimpa antaa suuseksiäkään mielellään tai suostuisi normaaliin yhdyntään josta naiskehoinenkin saisi nautintoa.
Mahtaa olla seksuaalisesti hyvin onneton yhtälö, melkein käy sääliksi.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ei kyllä ole näin omalla kohdallani, mun seksielämä on hyvinkin aktiivista ja tyydyttävää miehen kanssa, hän ei kaipaa sitä että häneen penetroiduttas, ja itse nautin anaaliseksistä, ja osaan nauttia vaginastani, en tunne siitä dysforiaa. Ja ihan tiedoksi, se ei ole naiskeho, se on mieskeho jos on kyse miehestä. T: Transmies :)

      • Anonyymi

        Hyvä että hyväksyt vaginasi, miehillä ei ole vaginoita tiesitkös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että hyväksyt vaginasi, miehillä ei ole vaginoita tiesitkös?

        No kuule, kyllä joillakin miehillä on, sähän et sitä päätä tai määrittele yhtenä totuutena vaikka kuinka niin haluat itelles uskotella ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule, kyllä joillakin miehillä on, sähän et sitä päätä tai määrittele yhtenä totuutena vaikka kuinka niin haluat itelles uskotella ;)

        Kyllä se on ihan biologinen fakta että vaginan kanssa syntyneet ovat naisia ja pippelin omaavat miehiä.
        Se on nimenomaan yksi oikea totuus eikä siitä pääse yli eikä ympäri.
        Mielikuvissasi voit olla mitä vain mutta totuutta se ei muuta.
        Osa ihmisistä leikkii kanssanne että olisitte sitä sukupuolta mitä haluaisitte ja osa ei, minä en näe että deluusion vahvistaminen ystävällisyyden nimissä ja valheellisen identiteetin tukeminen olisi oikeasti kellekään eduksi.
        Nykyään halutaan että ihmiset valehtelisivat mutta valhe ei ole koskaan oikein, ei edes toisen mieliksi sanottu valhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on ihan biologinen fakta että vaginan kanssa syntyneet ovat naisia ja pippelin omaavat miehiä.
        Se on nimenomaan yksi oikea totuus eikä siitä pääse yli eikä ympäri.
        Mielikuvissasi voit olla mitä vain mutta totuutta se ei muuta.
        Osa ihmisistä leikkii kanssanne että olisitte sitä sukupuolta mitä haluaisitte ja osa ei, minä en näe että deluusion vahvistaminen ystävällisyyden nimissä ja valheellisen identiteetin tukeminen olisi oikeasti kellekään eduksi.
        Nykyään halutaan että ihmiset valehtelisivat mutta valhe ei ole koskaan oikein, ei edes toisen mieliksi sanottu valhe.

        Olen eri kirjoittaja ja pohdin mitä tähän nyt sanoisi... Joo, siis en mä lähde tästä vänkäämään. En väitä,että olisin geneettinen mies tietenkään. Mutta hei,pinnan alla on muutakin. Kumpi on lopulta oikea isä, se,joka siittää vai se, joka piti kädestä, kun sinua pelotti? Et naura heidän selkänsä takana ja totea pitävänsä heitä isänä ja lapsena vain säälistä, ja pitävänsä heidän perheleikkiään valheellisena.


    • Anonyymi

      Mikä mahtoi olla kirjoittajan motiivi kirjoittaa tuollainen aloitus?

      Olen aina pitänyt outona tuota lainausmerkkien käyttöä. Et validoi kenenkään identiteettiä käyttämällä sanaa transmies. Se on neutraali sana, joka tarkoittaa naistyypilliseen kehoon syntynyttä henkilöä. Et koskaan kirjoittaisi esimerkiksi "poika"tyttö. Kaikkein paras on tuo ns."transmies". Ns ja lainausmerkit kun kumoavat toisensa. Toki näiltä herjaajilta en paljoa odotakaan.

      • Anonyymi

        Lainausmerkkejä käyttää lähinnä iäkkäät.


      • Anonyymi

        Mielestäni nimityksellä transmies kyllä validoi sen että kyseinen henkilö olisi edes jossain määrin mies, siksi lainausmerkit ovat ihan paikallaan jos ei usko henkilön minkääntasoiseen mieheyteen.
        Motiivi aloitukselle oli se että seksuaalisen kurjuuden tila tulisi esiin sellaisena kuin se on, vastakohtana sille miten trans.ihmisten seksuaalisuutta ja identiteettiä hehkutetaan ja juhlitaan (ikään kuin se olisi jopa normiheteroita parempaa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni nimityksellä transmies kyllä validoi sen että kyseinen henkilö olisi edes jossain määrin mies, siksi lainausmerkit ovat ihan paikallaan jos ei usko henkilön minkääntasoiseen mieheyteen.
        Motiivi aloitukselle oli se että seksuaalisen kurjuuden tila tulisi esiin sellaisena kuin se on, vastakohtana sille miten trans.ihmisten seksuaalisuutta ja identiteettiä hehkutetaan ja juhlitaan (ikään kuin se olisi jopa normiheteroita parempaa).

        En ole koskaan kuullut, että transihmisten seksuaalisuutta edes juuri käsiteltäisiin missään. Edelleen suurin osa ihmisistä ei edes ymmärrä, että homotransmiehiä on olemassa. Sen jengi sentään jo tajuaa, että nainen ja homomies ovat pikkuisen eri asioita. :D

        Kyseinen sana ei oikeasti validoi identiteettiä, mutta käsityksesi tästä viittaa siihen, että sinulla on jonkin verran ikää. Toki ikää on itsellänikin.

        Homot transmiehet tietävät itsekin tilanteensa, kuten me heterotkin. Tilanne ei ole ihanteellinen - todellakaan. Me pelaamme niillä korteilla, jotka olemme saaneet. Me emme valinneet tilannettamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan kuullut, että transihmisten seksuaalisuutta edes juuri käsiteltäisiin missään. Edelleen suurin osa ihmisistä ei edes ymmärrä, että homotransmiehiä on olemassa. Sen jengi sentään jo tajuaa, että nainen ja homomies ovat pikkuisen eri asioita. :D

        Kyseinen sana ei oikeasti validoi identiteettiä, mutta käsityksesi tästä viittaa siihen, että sinulla on jonkin verran ikää. Toki ikää on itsellänikin.

        Homot transmiehet tietävät itsekin tilanteensa, kuten me heterotkin. Tilanne ei ole ihanteellinen - todellakaan. Me pelaamme niillä korteilla, jotka olemme saaneet. Me emme valinneet tilannettamme.

        Olen kanssasi eri mieltä siinä ettei trans-ihmisten seksuaalisuutta käsiteltäisi julkisuudessa.
        Otetaan esimerkiksi vaikka uusimmista tapauksista tämä "hottis-Juha " Immonen joka nyt poseeraa seiskassa naisena ja on hankkiutunut tapistaan eroon ja hankkinut silikonipallot rintamukseensa.
        Hän mainostaa miten vientiä hänen sanojensa mukaan riittää ja julkaisi itsestään seksikuvia jonkun mustan ukon kanssa.
        Antaa ymmärtää jutullaan että mahtavaa seksiä hänellä olisi.

        Toinen oli muistaakseni tämä Panda joka on mikälie, lehtijutussa kehui seksejään.
        On näitä juttuja ollut paljonkin jossa on oikein hehkutettu miten prosessin jälkeen seksi on niiin mahtavaa niin mahtavaa! Vaikea uskoa, leikatuilla rikotuilla paikoilla muka mahtavaa seksiä.

        Eräs detransitioitunut mies , lempinimeltään " Diamond Dave" kertoi haastattelussaan olleensa seksiaddikti ja lähteneensä muutosprosessiin nimenomaan luullen että jos hän muuttaisi itsensä naiseksi hän saisi moninkertaista nautintoa naisena, enemmän kuin omilla vehkeillään miehenä.
        Hän antoi kääntää vehkeensä nurinniskoin ja totesi ettei ihan niin käynytkään, ei auennut räjähtävää nautintoa ja katui sittemmin hommaansa.
        Eli hänkin oli siinä luulossa että trans-seksi olisi parasta, jostain oli sen käsityksen siis saanut.

        Kyllähän kaikkea trans-asiaan liittyvää hehkutetaan ihanana, samoin kuin homoutta ja lesbouttakin, aivan kuin kaikki tuollainen olisi ihmisyyden jalointa muotoa.

        Sanot ettet valinnut tilannettasi, mielestäni kyllä osittain valitsit.
        Valitsemattasi jouduit hankalaan tilanteeseen, mutta valitsit itse tavan jolla käsitellä sitä.
        Se oli oma valintasi, mikäli et syntynyt elimellisesti epämuodostunein sukuelimin vaan terveenä tyttönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi eri mieltä siinä ettei trans-ihmisten seksuaalisuutta käsiteltäisi julkisuudessa.
        Otetaan esimerkiksi vaikka uusimmista tapauksista tämä "hottis-Juha " Immonen joka nyt poseeraa seiskassa naisena ja on hankkiutunut tapistaan eroon ja hankkinut silikonipallot rintamukseensa.
        Hän mainostaa miten vientiä hänen sanojensa mukaan riittää ja julkaisi itsestään seksikuvia jonkun mustan ukon kanssa.
        Antaa ymmärtää jutullaan että mahtavaa seksiä hänellä olisi.

        Toinen oli muistaakseni tämä Panda joka on mikälie, lehtijutussa kehui seksejään.
        On näitä juttuja ollut paljonkin jossa on oikein hehkutettu miten prosessin jälkeen seksi on niiin mahtavaa niin mahtavaa! Vaikea uskoa, leikatuilla rikotuilla paikoilla muka mahtavaa seksiä.

        Eräs detransitioitunut mies , lempinimeltään " Diamond Dave" kertoi haastattelussaan olleensa seksiaddikti ja lähteneensä muutosprosessiin nimenomaan luullen että jos hän muuttaisi itsensä naiseksi hän saisi moninkertaista nautintoa naisena, enemmän kuin omilla vehkeillään miehenä.
        Hän antoi kääntää vehkeensä nurinniskoin ja totesi ettei ihan niin käynytkään, ei auennut räjähtävää nautintoa ja katui sittemmin hommaansa.
        Eli hänkin oli siinä luulossa että trans-seksi olisi parasta, jostain oli sen käsityksen siis saanut.

        Kyllähän kaikkea trans-asiaan liittyvää hehkutetaan ihanana, samoin kuin homoutta ja lesbouttakin, aivan kuin kaikki tuollainen olisi ihmisyyden jalointa muotoa.

        Sanot ettet valinnut tilannettasi, mielestäni kyllä osittain valitsit.
        Valitsemattasi jouduit hankalaan tilanteeseen, mutta valitsit itse tavan jolla käsitellä sitä.
        Se oli oma valintasi, mikäli et syntynyt elimellisesti epämuodostunein sukuelimin vaan terveenä tyttönä.

        En ole valinnut sitä, että kykenen kiihottumaan vain ajatuksesta, että minulla on penis. En ole leikkauttanut alapäätäni. En nauti seksistä sen kummemmin, mutta voin uskoa, että hyvän kumppanin löytäneet saattavat nauttiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi eri mieltä siinä ettei trans-ihmisten seksuaalisuutta käsiteltäisi julkisuudessa.
        Otetaan esimerkiksi vaikka uusimmista tapauksista tämä "hottis-Juha " Immonen joka nyt poseeraa seiskassa naisena ja on hankkiutunut tapistaan eroon ja hankkinut silikonipallot rintamukseensa.
        Hän mainostaa miten vientiä hänen sanojensa mukaan riittää ja julkaisi itsestään seksikuvia jonkun mustan ukon kanssa.
        Antaa ymmärtää jutullaan että mahtavaa seksiä hänellä olisi.

        Toinen oli muistaakseni tämä Panda joka on mikälie, lehtijutussa kehui seksejään.
        On näitä juttuja ollut paljonkin jossa on oikein hehkutettu miten prosessin jälkeen seksi on niiin mahtavaa niin mahtavaa! Vaikea uskoa, leikatuilla rikotuilla paikoilla muka mahtavaa seksiä.

        Eräs detransitioitunut mies , lempinimeltään " Diamond Dave" kertoi haastattelussaan olleensa seksiaddikti ja lähteneensä muutosprosessiin nimenomaan luullen että jos hän muuttaisi itsensä naiseksi hän saisi moninkertaista nautintoa naisena, enemmän kuin omilla vehkeillään miehenä.
        Hän antoi kääntää vehkeensä nurinniskoin ja totesi ettei ihan niin käynytkään, ei auennut räjähtävää nautintoa ja katui sittemmin hommaansa.
        Eli hänkin oli siinä luulossa että trans-seksi olisi parasta, jostain oli sen käsityksen siis saanut.

        Kyllähän kaikkea trans-asiaan liittyvää hehkutetaan ihanana, samoin kuin homoutta ja lesbouttakin, aivan kuin kaikki tuollainen olisi ihmisyyden jalointa muotoa.

        Sanot ettet valinnut tilannettasi, mielestäni kyllä osittain valitsit.
        Valitsemattasi jouduit hankalaan tilanteeseen, mutta valitsit itse tavan jolla käsitellä sitä.
        Se oli oma valintasi, mikäli et syntynyt elimellisesti epämuodostunein sukuelimin vaan terveenä tyttönä.

        Media mieluummin rikkoo ennakkoluuloja kuin vahvistaa niitä. Ei sitä seksielämää varsinaisesti hehkuteta, mutta koska suurin osa olettaa, ettei sellaista ole ollenkaan, tietysti asiasta mainitaan, jos kyseinen asia sujuukin hyvin. Ne, joilla menee huonommin tietävät sen kyllä - jopa ilman sinun muistuttamistasikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Media mieluummin rikkoo ennakkoluuloja kuin vahvistaa niitä. Ei sitä seksielämää varsinaisesti hehkuteta, mutta koska suurin osa olettaa, ettei sellaista ole ollenkaan, tietysti asiasta mainitaan, jos kyseinen asia sujuukin hyvin. Ne, joilla menee huonommin tietävät sen kyllä - jopa ilman sinun muistuttamistasikin.

        "Ne, joilla menee huonommin tietävät sen kyllä - jopa ilman sinun muistuttamistasikin."
        -Varmasti tietävätkin, kirjoitukseni olikin ihmisille jotka vasta etäisesti ajattelevat prosessiin lähtemistä ja heille jotka eivät ole vielä pamahtaneet trans-haluisiksi mutta ovat riskiryhmässä (esim nuoret asperger tytöt) saada sosiaalisen tartunnan (ROGD).

        Valtamedia haluaa rikkoa ennakkoluuloja vain lemmikkiensä asioissa, lemmikkejähän ovat kaikki seksuaaliset vääristymät, transsit ja maahanmuuttajat.
        Muiden ryhmien ikävätkin ennakkoluulot eivät mediaa niin kiinnosta.
        Kummasti myös lisää voittomahdollisuutta missä vaan julkisessa kisassa tai tv-ohjelmassa jos on heittää joku seksuaalinen vääristymä takataskusta.
        ESim. Saara Aalto, Tuisku, Sillanpää, Uusi mis xl,Jani toivola,ym ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ne, joilla menee huonommin tietävät sen kyllä - jopa ilman sinun muistuttamistasikin."
        -Varmasti tietävätkin, kirjoitukseni olikin ihmisille jotka vasta etäisesti ajattelevat prosessiin lähtemistä ja heille jotka eivät ole vielä pamahtaneet trans-haluisiksi mutta ovat riskiryhmässä (esim nuoret asperger tytöt) saada sosiaalisen tartunnan (ROGD).

        Valtamedia haluaa rikkoa ennakkoluuloja vain lemmikkiensä asioissa, lemmikkejähän ovat kaikki seksuaaliset vääristymät, transsit ja maahanmuuttajat.
        Muiden ryhmien ikävätkin ennakkoluulot eivät mediaa niin kiinnosta.
        Kummasti myös lisää voittomahdollisuutta missä vaan julkisessa kisassa tai tv-ohjelmassa jos on heittää joku seksuaalinen vääristymä takataskusta.
        ESim. Saara Aalto, Tuisku, Sillanpää, Uusi mis xl,Jani toivola,ym ym.

        Totta kyllä tuo viimeinen. Jos itse menisin kilpailuun en kertoisi transtaustastani, koska haluaisin voittaa lahjoillani, en uhrin asemallani. Tuiskusta sen verran, että häntä kyllä aikoinaan äänestivät heterotytöt ja häntä homomaisena pitävät äänestivät Jani Wickholmia, jottei Antti pääsisi finaaliin ja voittaisi, ja hänhän putosikin finaalista. Eivät häntä äänestäneet tytöt osanneet kuvitella vuosiin, että hän saattaisi olla homo.

        Nuoret eivät taida paljoa tätä palstaa lukea. Mutta ok, jos nykyisin on vallalla käsitys, että kaikkien transihmisten, varsinkin homojen, seksi on automaattisesti mahtavaa, pitäähän toki asian toisestakin puolesta puhua. Itse olen luullut sen olevan itsestäänselvyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kyllä tuo viimeinen. Jos itse menisin kilpailuun en kertoisi transtaustastani, koska haluaisin voittaa lahjoillani, en uhrin asemallani. Tuiskusta sen verran, että häntä kyllä aikoinaan äänestivät heterotytöt ja häntä homomaisena pitävät äänestivät Jani Wickholmia, jottei Antti pääsisi finaaliin ja voittaisi, ja hänhän putosikin finaalista. Eivät häntä äänestäneet tytöt osanneet kuvitella vuosiin, että hän saattaisi olla homo.

        Nuoret eivät taida paljoa tätä palstaa lukea. Mutta ok, jos nykyisin on vallalla käsitys, että kaikkien transihmisten, varsinkin homojen, seksi on automaattisesti mahtavaa, pitäähän toki asian toisestakin puolesta puhua. Itse olen luullut sen olevan itsestäänselvyys.

        Onko teillä kaikilla "trans-homomiehillä" kumppanina bi mies?
        Mietin vain miten homo suhtautuu emättimeen kumppanillaan.
        Ainakin minusta olisi mahdotonta olla suhteessa jossa mies pitäisi pimpsaani ällöttävänä eikä haluaisi emätinyhdyntää.
        Anaaliseksi kun on yleensä naisista vastenmielistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä kaikilla "trans-homomiehillä" kumppanina bi mies?
        Mietin vain miten homo suhtautuu emättimeen kumppanillaan.
        Ainakin minusta olisi mahdotonta olla suhteessa jossa mies pitäisi pimpsaani ällöttävänä eikä haluaisi emätinyhdyntää.
        Anaaliseksi kun on yleensä naisista vastenmielistä.

        Itse olen suhteessa naisen kanssa, joka on aina pitänyt itseään heterona, ja pitää edelleen, vaikkei innostu jalkovälistäni. Tasoissa ollaan, en itsekään innostu naistyypillisistä alapäistä, vaikka itseni muuten heteroksi miellänkin. Jostain kumman syystä vaan pysymme yhdessä - tai rakkaushan se syy taitaa olla. Homotranskundeilla tilanne on kuulemma vaikeampi. Emättimen hyväksyviä cishomomiehiä on olemassa, muttei heitä kasva puissa. Osa taas on suhteessa, jossa itse oli vielä alussa "nainen" ja heteromies jäi, vaikka toinen korjasi sukupuolensa. Sitten on paljon juurikin bi-miesten kanssa seurustelevia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä kaikilla "trans-homomiehillä" kumppanina bi mies?
        Mietin vain miten homo suhtautuu emättimeen kumppanillaan.
        Ainakin minusta olisi mahdotonta olla suhteessa jossa mies pitäisi pimpsaani ällöttävänä eikä haluaisi emätinyhdyntää.
        Anaaliseksi kun on yleensä naisista vastenmielistä.

        Naisia on erilaisia,mutta usein noin kyllä on. Transmieshän ei sitten kyllä oikeastaan ole nainen ja homoksi identifioituva voi hyvinkin nauttia anaaliseksistä, vaikkei eturauhasta olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisia on erilaisia,mutta usein noin kyllä on. Transmieshän ei sitten kyllä oikeastaan ole nainen ja homoksi identifioituva voi hyvinkin nauttia anaaliseksistä, vaikkei eturauhasta olekaan.

        Väittäisin että ihmisen jolla on naisen keho on melkeimpä mahdotonta oikeasti saada orgasmia anaaliseksistä, esittää toki voi.
        Ajatus että ainoa liitossa tarjolla oleva seksi olisi anaaliin niin jättäisin koko seksit mieluummin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittäisin että ihmisen jolla on naisen keho on melkeimpä mahdotonta oikeasti saada orgasmia anaaliseksistä, esittää toki voi.
        Ajatus että ainoa liitossa tarjolla oleva seksi olisi anaaliin niin jättäisin koko seksit mieluummin.

        On kai heillä nyt muunkinlaista seksiä :D Sitä en sitten tiedä mikä motiivi heillä olisi esittää nauttivansa seksistä, josta eivät nauti. Et tietenkään naisena voi ymmärtää miten mies kokee seksin, oli trans tai ei.


    • Anonyymi

      Missä transhomomiehiin voi tutustua? Itse olen bi-henkinen mies ja olisin kiinnostunut miehestä jolla on vagina.

    • Anonyymi

      Nyt olisi transporter 2 teeveessä. Hänen 4 sääntönsä on, ettei tule luvata mitään jota ei voi pitää. Aika hyvä caijöörania muistellessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe