Onko paha?

Anonyymi

Oon siis huomannu että tykkään vaan tosi lihavista tytöistä ja mietin että mikä mussa on vialla. Kuinka paha juttu tää on?

29

145

Vastaukset

• ei siinä mitään pahaa oo. Kaikki ei tykkää samoista asioista.

• ei oo paha juttu

• Hyvä kuulla...

• Sinussa ei ole mitään vialla, eikä kyseessä ole millöön tavalla paha juttu.

• Ei oo todellakaan paha. Tosi asia on se et lapset/nuoret on toisilleen niin julmia että siitä voi tulla jotain sanomista mutta sen ei pidä haitatta elämää. <3

• Näinhän se on... en ole kyllä mieltymyksistäni kehdannut kenellekään kertoa kun tuntuu että olen ainoa.

• Kuinka lihavista tytöistä on kyse?

• Hyvä kysymys

• No oikeastaan mä tykkään kyllä ihan vähän pulleistakin, mutta just vähän pahan tästä tekee se, että mun mielestä kaikkein upeimpia on oikein tosi lihavat tytöt.

• Anonyymi kirjoitti:

No oikeastaan mä tykkään kyllä ihan vähän pulleistakin, mutta just vähän pahan tästä tekee se, että mun mielestä kaikkein upeimpia on oikein tosi lihavat tytöt.

No onhan se nyt vähän sairasta jos ihan jäätävistä läskeistä pitää ainoastaan

• Anonyymi kirjoitti:

No onhan se nyt vähän sairasta jos ihan jäätävistä läskeistä pitää ainoastaan

Seksuaaliset mieltymykset ei tee kenestäkään sairasta

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vai? Miksi, perustelisitko myös hieman?

• Anonyymi kirjoitti:

No joo, tavallaan niin, sairaus tekee ne seksuaaliset mieltymykset. Olit oikeassa.

• Anonyymi kirjoitti:

No oikeastaan mä tykkään kyllä ihan vähän pulleistakin, mutta just vähän pahan tästä tekee se, että mun mielestä kaikkein upeimpia on oikein tosi lihavat tytöt.

Elämä todella lihavan naisen kanssa ei ole kovin helppoa.

• Mäkin tykkään tosi paljon isoista tytöistä, mutten kehtaa millään edetä kun kaverit varmaan pitäisi hulluna

• Ei sitä kannata miettiä mitä kaverit ajattelee

• aika paha, lääkäriin vaan... saat antibiootti kuurin

• höps

• Anonyymi kirjoitti:

höps

Tällaista hullutusta ei antibiootit paranna

• Anonyymi kirjoitti:

Tällaista hullutusta ei antibiootit paranna

Just tällaisten kommenttien vuoksi olen aika epävarma uskallanko koskaan kertoa tästä kenellekään.

• Anonyymi kirjoitti:

Just tällaisten kommenttien vuoksi olen aika epävarma uskallanko koskaan kertoa tästä kenellekään.

Älä kuuntele moista negatiivisuutta.

• Ihana kuulla, että joku tykkää meistä lihavista! Oon aina pelännyt, etten saa ikinä poikaystävää kun oon läski. Toisaalta en kyl pystyis laihduttamaankaan kun rakastan ruokaa.

• Minkä kokoinen oot? :)

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä kokoinen oot? :)

Viimeks paino taisi olla 122kg kun kävin terkkarilla. Toki sen jälkeen on tullut aika paljon herkuteltua

• Anonyymi kirjoitti:

Viimeks paino taisi olla 122kg kun kävin terkkarilla. Toki sen jälkeen on tullut aika paljon herkuteltua

Minkä ikäinen oot? Aikamoinen lukema meinaan. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen oot? Aikamoinen lukema meinaan. :D

Oon 17 :D

Ja juu tiedän, että se on aika paljon, mutta en mä kyllä toisaalta jaksa yrittää mitään laihduttamista

• Vitsi että olisi kiva jos useammat muutkin tykkäisi isoista tytöistä... tuntuu etten saa ikinä poikaystävää

• Kyllähän sitä täällä tykätään. Oiskos mitään tapaa milöä sinuun saisi yhteyttä?

• Kuinkas iso oikein olet?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefu taas sekoilee instassa.

Nyt on taas viesti kaikille luettavissa. Onko vieläkin kännissä, vai sekaisin?
      72
      1621
    2. Sofia pakeni yöllä kotonta Stefua.

Uusi piirre näköjään löytyy Stefusta. Suutuessaan heittelee tavaroita.
      124
      1151