Kiikunlähde on Kymijoen vesistöön kuuluva järvi jossa saa onkia kuka haluaa ilman mitään lupia.
Heittokalastukseen normaali valtion kalastonhoitomaksu.
Uskilan osakaskunta kuvittelee omistavansa kaikki, mutta mitään laillista kalastuskieltoa ei ole, eikä Uskilan osakaskunta pysty mitään kieltämään.
Kieltopäätös pitää hakea LY- keskuksesta eikä sitä noin vain saa.
Sinne vaan puronieriää ja tammukkaa onkimaan.
Nillä ei ole alamittaa ollenkaan
Lammessa on myös runsaasti isoja kirjolohia.
Googlettakaa Youtuben sukellusvideoita esim taimenia Kiikunlähteessä. Laitan pian inkin
Laillinen yleiskalastusoikeus Kiikunlähteellä
3
133
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti ei pidä paikkaansa. Täältä termistö haltuun. https://www.eraluvat.fi/kalastus/hyva-tietaa/kalastustermistoa.html
Kalastusveden omistajat muodostavat osakaskunnan, joka päättää alueensa käytöstä kuten kalastuksesta.- Anonyymi
Yleiskakastusoikeuden kiellon myöntää LY-KESKUS JOS myöntää.
VERKKOJEN SILMÄKOKOKORAJOITUKSIA VOI OSAKASKUNTA JÄSENILLEEN ASETTAA MUTTA YLEISKSLASTUSTA EI.
EIKÖ OLE POKKAA ESIINTYÄ NIMELLÄ?
Terv Rikospoliisi Ja valtion erätarkastaja
Veikko Valle
METSÄHALLITUS
- Anonyymi
Yleiskakastuspoliisit ovat kakastuksen erikoisasiantunkijoita. Maailman kalakannat ovat finito kahdenkymmenen vuoden sisällä ja siihen ympättynä muu luonnon tuho... Joten pysykää tollot kotonanne, syökää lisää tyhmentävää makkaraa ja rutistakaa kapulasta juutuupin videosinappia päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472