Kauan rahojen palautuksessa menee?

Anonyymi

Kauan menee, että wiiz air maksaa rahat takaisin kun lentoyhtiö itse perui lennoa. Otimme vaihtoehdon rahat takaisin. Kauan teillä on mennyt? Meillä mennyt nyt noin seitsemän viikkoa, peruutus tuli wixx airilta toukokuun lopussa.

8

1710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täältähän se vastaus löytyy.

• Anonyymi

No, halpalentoyhtiöiltä menee varmaan iäisyys, että saa rahat takaisin, jos koskaan. Mulla on ongelma sentään Saksan valtion tukeman Lufthansan kanssa, joka ei ole palauttanut rahoja kolmeen kuukauteen peruuttamastaan lennosta. Saksassa oleva asiakaspalvelunumero piippaa varattua koko ajan ja Suomen asiakaspalvelunumero ei vastaa laisinkaan. Kai tässä joutuu nostamaan oikeusjutun Lufthansaa vastaan. Jostain luin, että esim. Finnair saa päivässä jotain 1400 korvauspyyntöä. Siinä sitä on tekemistä! Ja mitä enemmän lentoyhtiöt myyvät lentoja, jotka sitten peruvat, niin sitä enemmän tulee korvauspyyntöjä.

• Anonyymi

Wau, haastat Lufthansan oikeuteen. Toivottavasti pilailet tai olet tosi tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wau, haastat Lufthansan oikeuteen. Toivottavasti pilailet tai olet tosi tyhmä.

klo 14.51/13.7.20! Moi anonyymi! En pilaile ja luultavasti en ole yhtään sen tyhmempi kuin sinäkään koska sinulla ei ole yhtään mitään rakentavaa sanottavaa tässä ketjussa. Kunhan mollailet, kettuilet ja heittelet turhanpäiväisiä viestejä, joilla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa.
        Mulla nyt vaan sattuu olemaan monia kokemuksia pieleen menneistä matkoista ja lennoista. Olen joutunut tekemään reklamaatioita, ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja pari oikeusjuttuakin on takana. Eihän sitä rumbaa tee mielellään, kuluu aikaa ja hermoja mutta periksi en anna kun perään oikeuksiani. Aina olen loppujen lopuksi voittanut.
        Mun mielestä ei ole tyhmyyttä, että haluaa maksamansa rahat takaisin kun luvattu perutaan eikä saa sitä palvelua, minkä on tilannut.

• Anonyymi

Aloittaja ei tehnyt kysymystä vaikka ehkä itse luulee tekeneensä.

• Anonyymi

Onko näössä vikaa???
        Otsikossa on kysymys, samoin itse viestissä. Kun lauseessa on kysymysmerkki niin se tarkoittaa kysymystä. Mitä muuta kysymykseen vaaditaan?

• Anonyymi

Vastaus aloituskysymykseen: rahojen palautukseen meni kahdeksan viikkoa ja ne maksettiin samalle kortille, jolla lennot varattiinkin.

• Anonyymi

Muutama viikko meni, mutta paljon nopeammin kuin Norwegian

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      65
      5706
    2. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      7
      3681
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      109
      3597
    4. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      57
      3448
    5. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      55
      2865
    6. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      93
      2672
    7. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      73
      2538
    8. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      14
      2446
    9. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      86
      1977
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      341
      1917
    Aihe