Kauan rahojen palautuksessa menee?

Anonyymi

Kauan menee, että wiiz air maksaa rahat takaisin kun lentoyhtiö itse perui lennoa. Otimme vaihtoehdon rahat takaisin. Kauan teillä on mennyt? Meillä mennyt nyt noin seitsemän viikkoa, peruutus tuli wixx airilta toukokuun lopussa.

8

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täältähän se vastaus löytyy.

    • Anonyymi

      No, halpalentoyhtiöiltä menee varmaan iäisyys, että saa rahat takaisin, jos koskaan. Mulla on ongelma sentään Saksan valtion tukeman Lufthansan kanssa, joka ei ole palauttanut rahoja kolmeen kuukauteen peruuttamastaan lennosta. Saksassa oleva asiakaspalvelunumero piippaa varattua koko ajan ja Suomen asiakaspalvelunumero ei vastaa laisinkaan. Kai tässä joutuu nostamaan oikeusjutun Lufthansaa vastaan. Jostain luin, että esim. Finnair saa päivässä jotain 1400 korvauspyyntöä. Siinä sitä on tekemistä! Ja mitä enemmän lentoyhtiöt myyvät lentoja, jotka sitten peruvat, niin sitä enemmän tulee korvauspyyntöjä.

      • Anonyymi

        Wau, haastat Lufthansan oikeuteen. Toivottavasti pilailet tai olet tosi tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, haastat Lufthansan oikeuteen. Toivottavasti pilailet tai olet tosi tyhmä.

        klo 14.51/13.7.20! Moi anonyymi! En pilaile ja luultavasti en ole yhtään sen tyhmempi kuin sinäkään koska sinulla ei ole yhtään mitään rakentavaa sanottavaa tässä ketjussa. Kunhan mollailet, kettuilet ja heittelet turhanpäiväisiä viestejä, joilla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa.
        Mulla nyt vaan sattuu olemaan monia kokemuksia pieleen menneistä matkoista ja lennoista. Olen joutunut tekemään reklamaatioita, ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja pari oikeusjuttuakin on takana. Eihän sitä rumbaa tee mielellään, kuluu aikaa ja hermoja mutta periksi en anna kun perään oikeuksiani. Aina olen loppujen lopuksi voittanut.
        Mun mielestä ei ole tyhmyyttä, että haluaa maksamansa rahat takaisin kun luvattu perutaan eikä saa sitä palvelua, minkä on tilannut.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei tehnyt kysymystä vaikka ehkä itse luulee tekeneensä.

      • Anonyymi

        Onko näössä vikaa???
        Otsikossa on kysymys, samoin itse viestissä. Kun lauseessa on kysymysmerkki niin se tarkoittaa kysymystä. Mitä muuta kysymykseen vaaditaan?


    • Anonyymi

      Vastaus aloituskysymykseen: rahojen palautukseen meni kahdeksan viikkoa ja ne maksettiin samalle kortille, jolla lennot varattiinkin.

    • Anonyymi

      Muutama viikko meni, mutta paljon nopeammin kuin Norwegian

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1563
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      57
      1068
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      832
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      121
      743
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      728
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      701
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      654
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      619
    Aihe