Kauan rahojen palautuksessa menee?

Anonyymi

Kauan menee, että wiiz air maksaa rahat takaisin kun lentoyhtiö itse perui lennoa. Otimme vaihtoehdon rahat takaisin. Kauan teillä on mennyt? Meillä mennyt nyt noin seitsemän viikkoa, peruutus tuli wixx airilta toukokuun lopussa.

8

1621

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täältähän se vastaus löytyy.

• Anonyymi

No, halpalentoyhtiöiltä menee varmaan iäisyys, että saa rahat takaisin, jos koskaan. Mulla on ongelma sentään Saksan valtion tukeman Lufthansan kanssa, joka ei ole palauttanut rahoja kolmeen kuukauteen peruuttamastaan lennosta. Saksassa oleva asiakaspalvelunumero piippaa varattua koko ajan ja Suomen asiakaspalvelunumero ei vastaa laisinkaan. Kai tässä joutuu nostamaan oikeusjutun Lufthansaa vastaan. Jostain luin, että esim. Finnair saa päivässä jotain 1400 korvauspyyntöä. Siinä sitä on tekemistä! Ja mitä enemmän lentoyhtiöt myyvät lentoja, jotka sitten peruvat, niin sitä enemmän tulee korvauspyyntöjä.

• Anonyymi

Wau, haastat Lufthansan oikeuteen. Toivottavasti pilailet tai olet tosi tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wau, haastat Lufthansan oikeuteen. Toivottavasti pilailet tai olet tosi tyhmä.

klo 14.51/13.7.20! Moi anonyymi! En pilaile ja luultavasti en ole yhtään sen tyhmempi kuin sinäkään koska sinulla ei ole yhtään mitään rakentavaa sanottavaa tässä ketjussa. Kunhan mollailet, kettuilet ja heittelet turhanpäiväisiä viestejä, joilla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa.
        Mulla nyt vaan sattuu olemaan monia kokemuksia pieleen menneistä matkoista ja lennoista. Olen joutunut tekemään reklamaatioita, ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja pari oikeusjuttuakin on takana. Eihän sitä rumbaa tee mielellään, kuluu aikaa ja hermoja mutta periksi en anna kun perään oikeuksiani. Aina olen loppujen lopuksi voittanut.
        Mun mielestä ei ole tyhmyyttä, että haluaa maksamansa rahat takaisin kun luvattu perutaan eikä saa sitä palvelua, minkä on tilannut.

• Anonyymi

Aloittaja ei tehnyt kysymystä vaikka ehkä itse luulee tekeneensä.

• Anonyymi

Onko näössä vikaa???
        Otsikossa on kysymys, samoin itse viestissä. Kun lauseessa on kysymysmerkki niin se tarkoittaa kysymystä. Mitä muuta kysymykseen vaaditaan?

• Anonyymi

Vastaus aloituskysymykseen: rahojen palautukseen meni kahdeksan viikkoa ja ne maksettiin samalle kortille, jolla lennot varattiinkin.

• Anonyymi

Muutama viikko meni, mutta paljon nopeammin kuin Norwegian

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      260
      5785
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      61
      2957
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      94
      2642
    4. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      412
      1709
    5. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      104
      1480
    6. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      31
      1288
    7. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      1239
    8. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      30
      1214
    9. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      269
      1028
    10. Haapaveen nähtävyys?

Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u
      Haapavesi
      42
      995
    Aihe