Kauan menee, että wiiz air maksaa rahat takaisin kun lentoyhtiö itse perui lennoa. Otimme vaihtoehdon rahat takaisin. Kauan teillä on mennyt? Meillä mennyt nyt noin seitsemän viikkoa, peruutus tuli wixx airilta toukokuun lopussa.
Kauan rahojen palautuksessa menee?
8
1791
Vastaukset
- Anonyymi
Täältähän se vastaus löytyy.
- Anonyymi
No, halpalentoyhtiöiltä menee varmaan iäisyys, että saa rahat takaisin, jos koskaan. Mulla on ongelma sentään Saksan valtion tukeman Lufthansan kanssa, joka ei ole palauttanut rahoja kolmeen kuukauteen peruuttamastaan lennosta. Saksassa oleva asiakaspalvelunumero piippaa varattua koko ajan ja Suomen asiakaspalvelunumero ei vastaa laisinkaan. Kai tässä joutuu nostamaan oikeusjutun Lufthansaa vastaan. Jostain luin, että esim. Finnair saa päivässä jotain 1400 korvauspyyntöä. Siinä sitä on tekemistä! Ja mitä enemmän lentoyhtiöt myyvät lentoja, jotka sitten peruvat, niin sitä enemmän tulee korvauspyyntöjä.
- Anonyymi
Wau, haastat Lufthansan oikeuteen. Toivottavasti pilailet tai olet tosi tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau, haastat Lufthansan oikeuteen. Toivottavasti pilailet tai olet tosi tyhmä.
klo 14.51/13.7.20! Moi anonyymi! En pilaile ja luultavasti en ole yhtään sen tyhmempi kuin sinäkään koska sinulla ei ole yhtään mitään rakentavaa sanottavaa tässä ketjussa. Kunhan mollailet, kettuilet ja heittelet turhanpäiväisiä viestejä, joilla ei ole mitään tekemistä alkuperäisen aiheen kanssa.
Mulla nyt vaan sattuu olemaan monia kokemuksia pieleen menneistä matkoista ja lennoista. Olen joutunut tekemään reklamaatioita, ottamaan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja pari oikeusjuttuakin on takana. Eihän sitä rumbaa tee mielellään, kuluu aikaa ja hermoja mutta periksi en anna kun perään oikeuksiani. Aina olen loppujen lopuksi voittanut.
Mun mielestä ei ole tyhmyyttä, että haluaa maksamansa rahat takaisin kun luvattu perutaan eikä saa sitä palvelua, minkä on tilannut.
- Anonyymi
Aloittaja ei tehnyt kysymystä vaikka ehkä itse luulee tekeneensä.
- Anonyymi
Onko näössä vikaa???
Otsikossa on kysymys, samoin itse viestissä. Kun lauseessa on kysymysmerkki niin se tarkoittaa kysymystä. Mitä muuta kysymykseen vaaditaan?
- Anonyymi
Vastaus aloituskysymykseen: rahojen palautukseen meni kahdeksan viikkoa ja ne maksettiin samalle kortille, jolla lennot varattiinkin.
- Anonyymi
Muutama viikko meni, mutta paljon nopeammin kuin Norwegian
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658