Minua nyt lähinnä kiinnostaa tietää kuinka moni oikeastaan kärsii tästä?
Löysin hiljattain youtubesta videon missä nukkuva mies heiluttaa päätänsä puolelta toiselle ja se on juuri samanlaista kuin minulla.
Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=0s7Kl8AOoOc
Eli kyseessä on rhythmic movement disorder. Ja kommenteista päätellen en ole ainoa maailmassa, niin kiinnostaa tietää löytyykö suomalaisilta tätä samaa ongelmaa?
Eli lapsuudesta asti ollut tämä, ennen nukkumaan menoa heiluttelin päätä puolelta toiselle mikä auttoi minua nukkumaan. Jossain vaiheessa lopetin sen kokonaan koska sain nukuttua ilman sitäkin, mutta myöhemmin kävi ilmi että teen sitä unissani.
Minut on monta kertaa herätetty syvästä unesta koska joku on pelännyt että minulla on joku kohtaus meneillään kun heiluttelen päätä rajusti puolelta toiselle. Nykyäänkin 30-vuotiaana harrastan sitä unissani.
Pään heiluttelua puolelta toiselle nukkuessa
Anonyymi
1
359
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla heiluu pää välillä puoliunessa puolelta toiselle. Siis automaattisesti, en voi estää tai hallita liikettä. Joten en tiedä onko kyse samasta oireesta. Ja saatan havahtua puoliksi valveille ja käsi on jäykkä ja nykii voimakkaasti. Kättä ei pysty hallitsemaan mitenkään. En ole kysynyt lääkäriltä näistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764