Fiesta 2014 käsijarru kahvan painonappi on mennyt kahvan sisään.
Käsijarru toimii, mutta kahvan päässä oleva nappi on tasoissa kahvan pään kanssa.
Laakkonen kertoi korjauksen hinnaksi 400 € koska keskikonsolia joutuu purkamaan tosi paljon.
Hinta on mielestäni suolainen.
Auotoja on minulla ollut useita ja tämä on ensimmäinen jonka kanssa tällainen vika.
Fiesta 2014 käsijarru
7
151
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin käsijarru toimii? Toimiiko siis normaalisti ja jää ylös lukkiutumisasentoon ja nappia painamalla (syvälle) vapautuu normaalisti? Silloin tulisi mieleen että käsijarruvivun kädensija on liukunut ulospäin.
Mutta jos ei siis lukkiudu yläasentoon, niin korjaustahan tuo tarvitsee. - Anonyymi
Korjaaminen tulee maksamaan 400 € joka minusta on kova hinta.
Että pääsee käsijarruun käsiksi on paljon keskikonsolia purettava, ja tämän takia tulee korjaamiselle hintaa.- Anonyymi
Juu, ottaa muutama ruuvi auki.
- Anonyymi
Ilmeisesti ovat laskeneet hintaan uuden käsijarrukahvan ja muutaman tunnin töitä.
- Anonyymi
Lähetin maahantuojalle sähköpostia, mutta vielä en ole saanut vastausta.
Käsijarru toimii normaalisti, mutta vivun nuppi on tasassa kahvan reunan kanssa.
Elikkä pitää painaa kahvan sisälle nuppi, että saa käsijarrun vapautettua.
VM 2014 ja ajettu 70 000 km joten ei ole vielä mikään kovin vanha ja paljon ajettu - Anonyymi
10.8 Fiestan käsijarru korjattiin Laakkonen Raisio liikkeessä.
Hintaa korjaukselle tuli 395 € eli kalliiksi tuli !
Nyt kahvan päässä oleva painonappi on hyvin esillä.
Epäilen jokakerta. kun vedän kahvasta koska tämä taas hajoaa ? - Anonyymi
on se perkeleen ihme että nykyään ford ei osa tehdä edes käsijarrunkahvaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1707356Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334469Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202575- 682102
- 881543
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151031- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977