Olen kiinnostunut parhaasta kaveristani etenkin hänen perseestään!? Olenko homo?

Olin 15 vuotias kun tämä ensimmäisen kerran tapahtui ( olen nyt 17 vuotias):
Olin ennen tätä ollut kiinnostunut pelkistä tytöistä.

Olimme parhaan kaverini kanssa uimassa kuten yleensä normaalistikin. Lähdimme kaverin kanssa pois vedestä jä näin hänen peppunsa märissä uimashortseissa. Siinä vaiheessa huomasin, että kiihotuin siitä. Kaverini ihmetteli kun jäin tuijottamaan häntä mutta yritin heti alkaa käyttäytymään normaalisti.

Tämän tapahtuman jälkeen ajattelin vain kaveriani ja haaveilin siitä että pääsisin koskettelemaan hänen peppuaan ja myöhemmin aloin haaveilemaan seksistä hänen kanssaan. Aloin huomaamaan hänestä muitakin kuumia puolia josta kiihotuin. Hänellä oli todella hyvä ja laiha vartalo jossa oli kunnollinen six pack. Kerran kun olimme uimassa sukelsimme ja huomasin että kaveri ei huomannut minua aloin tuijottamaan hänen peppuaan. Puristin vähän hänen peppuaan ja väitin hänelle että se oli vahinko. Tietenkin hän uskoi sen.

Olen nyt 17 vuotias ja haaveilen hänestä edelleen. Hän on hetero ja sen tiedän joka tietenkin minua ärsyttää. Muutoksena on tullut se että olen alkanut kiihottua muistakin pojista ja erityisesti heidän takamuksistaan. Mutta olen silti vielä kiinnostunut tytöistä, mutta pojat kiinnostavat silti vähän enemmän.

Ammattikoulussani oli toinenkin hyvän näköinen poika, mutta hänellä oli tyttöystävä. En oikein tiedä olenko homo, hetero vai bi. Voisitteko auttaa ja jakakaa jos teilläkin on ollut samanlaisia kokemuksia!

Kiihotuin samalla kun kirjoitin tätä koska muistot tulivat mieleeni!

2

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on, että minkä nimikyltin alle seksuaalisuutesi kuuluu? Olet mitä olet ja sillä hyvä. Kun kuuntelet tunteitasi ja pidät huilen, että et riko laki etkä satuta ketään, niin mielestäni se riittää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      144
      1307
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      772
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      686
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      80
      597
    5. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      576
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      49
      537
    7. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      530
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      520
    9. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      27
      518
    10. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      36
      512
    Aihe