Olen kiinnostunut parhaasta kaveristani etenkin hänen perseestään!? Olenko homo?

Olin 15 vuotias kun tämä ensimmäisen kerran tapahtui ( olen nyt 17 vuotias):
Olin ennen tätä ollut kiinnostunut pelkistä tytöistä.

Olimme parhaan kaverini kanssa uimassa kuten yleensä normaalistikin. Lähdimme kaverin kanssa pois vedestä jä näin hänen peppunsa märissä uimashortseissa. Siinä vaiheessa huomasin, että kiihotuin siitä. Kaverini ihmetteli kun jäin tuijottamaan häntä mutta yritin heti alkaa käyttäytymään normaalisti.

Tämän tapahtuman jälkeen ajattelin vain kaveriani ja haaveilin siitä että pääsisin koskettelemaan hänen peppuaan ja myöhemmin aloin haaveilemaan seksistä hänen kanssaan. Aloin huomaamaan hänestä muitakin kuumia puolia josta kiihotuin. Hänellä oli todella hyvä ja laiha vartalo jossa oli kunnollinen six pack. Kerran kun olimme uimassa sukelsimme ja huomasin että kaveri ei huomannut minua aloin tuijottamaan hänen peppuaan. Puristin vähän hänen peppuaan ja väitin hänelle että se oli vahinko. Tietenkin hän uskoi sen.

Olen nyt 17 vuotias ja haaveilen hänestä edelleen. Hän on hetero ja sen tiedän joka tietenkin minua ärsyttää. Muutoksena on tullut se että olen alkanut kiihottua muistakin pojista ja erityisesti heidän takamuksistaan. Mutta olen silti vielä kiinnostunut tytöistä, mutta pojat kiinnostavat silti vähän enemmän.

Ammattikoulussani oli toinenkin hyvän näköinen poika, mutta hänellä oli tyttöystävä. En oikein tiedä olenko homo, hetero vai bi. Voisitteko auttaa ja jakakaa jos teilläkin on ollut samanlaisia kokemuksia!

Kiihotuin samalla kun kirjoitin tätä koska muistot tulivat mieleeni!

2

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on, että minkä nimikyltin alle seksuaalisuutesi kuuluu? Olet mitä olet ja sillä hyvä. Kun kuuntelet tunteitasi ja pidät huilen, että et riko laki etkä satuta ketään, niin mielestäni se riittää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe