Olin 15 vuotias kun tämä ensimmäisen kerran tapahtui ( olen nyt 17 vuotias):
Olin ennen tätä ollut kiinnostunut pelkistä tytöistä.
Olimme parhaan kaverini kanssa uimassa kuten yleensä normaalistikin. Lähdimme kaverin kanssa pois vedestä jä näin hänen peppunsa märissä uimashortseissa. Siinä vaiheessa huomasin, että kiihotuin siitä. Kaverini ihmetteli kun jäin tuijottamaan häntä mutta yritin heti alkaa käyttäytymään normaalisti.
Tämän tapahtuman jälkeen ajattelin vain kaveriani ja haaveilin siitä että pääsisin koskettelemaan hänen peppuaan ja myöhemmin aloin haaveilemaan seksistä hänen kanssaan. Aloin huomaamaan hänestä muitakin kuumia puolia josta kiihotuin. Hänellä oli todella hyvä ja laiha vartalo jossa oli kunnollinen six pack. Kerran kun olimme uimassa sukelsimme ja huomasin että kaveri ei huomannut minua aloin tuijottamaan hänen peppuaan. Puristin vähän hänen peppuaan ja väitin hänelle että se oli vahinko. Tietenkin hän uskoi sen.
Olen nyt 17 vuotias ja haaveilen hänestä edelleen. Hän on hetero ja sen tiedän joka tietenkin minua ärsyttää. Muutoksena on tullut se että olen alkanut kiihottua muistakin pojista ja erityisesti heidän takamuksistaan. Mutta olen silti vielä kiinnostunut tytöistä, mutta pojat kiinnostavat silti vähän enemmän.
Ammattikoulussani oli toinenkin hyvän näköinen poika, mutta hänellä oli tyttöystävä. En oikein tiedä olenko homo, hetero vai bi. Voisitteko auttaa ja jakakaa jos teilläkin on ollut samanlaisia kokemuksia!
Kiihotuin samalla kun kirjoitin tätä koska muistot tulivat mieleeni!
Olen kiinnostunut parhaasta kaveristani etenkin hänen perseestään!? Olenko homo?
2
113
Vastaukset
Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on, että minkä nimikyltin alle seksuaalisuutesi kuuluu? Olet mitä olet ja sillä hyvä. Kun kuuntelet tunteitasi ja pidät huilen, että et riko laki etkä satuta ketään, niin mielestäni se riittää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37412409Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635447Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002695Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov162000Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191844Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167920Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273885No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74792Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59746