Moikka! Tuntuu että oon muihin naisiin/tyttöihin verrattuna isokokoinen. Oon 166cm pitkä ja painan 52kg, kengän koko on 37. Oonko pitkä? Tuntuu että kaikki muut ovat minua lyhyempiä.
Olenko isokokoinen nainen?
5
116
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole isokokoinen, kaikkihan me ollaan erin pituisia, tunnen naispuolisia henkilöitä jotka ovat reilusti jopa yli 170cm. Ei pituudesta tarvitse huolehtia.
- Anonyymi
Mitvit? Mä olen 177 cm, 67 kg ja kenkä 41. Enkä ole edes poikkeuksellisen kookas.
- Anonyymi
177cm on pitkä naiseks vastaa 191cm miestä. Toki 177cm mies on aika lyhyt.
- Anonyymi
Todella outo juttu jos pidät itseäsi pitkänä. Itse olen 164-senttinen ja 54-kiloinen ja kuulun lukioluokkani pienikokoisimpiin.
- Anonyymi
no häh, ite oon 182cm/70kg tyttö, oon aika hoikka vissiin ja pitkät jalat, kengän koko on 41, ja MINÄ pidän itseäni isokokoisena. tykkään olla pitkä, mutta paino ei miellytä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501477
- 591411
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101018- 60811
- 49794
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit84593Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587- 38556